Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кушнірюк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кушнірюк В. М. 
Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. М. Кушнірюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

З'ясовано особливості міжособистісних стосунків учителя та учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій. Узагальнено основні причини виникнення конфліктів. Досліджено психологічні засади гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктам у педагогічному процесі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови ефективного запобігання конфліктам у міжособистісних стосунках. Встановлено, що конфлікти у педагогічному процесі найчастіше зумовлені суб'єктами, які виділяються специфічними ознаками: обирають найчастіше стратегії суперництва, ухилення, залучення інших осіб, слабо усвідомлюють не тільки характер конфліктної ситуації, але й свою поведінку, що призводить до конфлікту. Виявлено, що конфліктогенність особистості значною мірою корелює з агресивною поведінкою, надмірним рівнем тривожності, емоційною нестабільністю, а також з прогалинами розвитку свідомості: неадекватною самооцінкою, нерозвинутістю процесів саморегуляції. Розкрито умови ефективного запобігання конфліктам у навчально-виховному процесі. Підкреслено, що дане запобігання можливе за умов дотримання у ньому головних принципів гуманності: взаємоповаги, довіри, доброзичливого ставлення, діалогічності, що є виявом суб'єкт-суб'єктних стосунків, які стимулюють зростання самоактивності та відповідальності учнів, а також створюють можливості щодо задоволення актуальної потреби у самореалізації та самоствердженні. Доведено, що основою конструктивних взаємин між учителем та учнями-підлітками мають виступати гуманістичні цінності, згідно з якими відбувається саморегуляція поведінки учасників педагогічної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кушнірюк В. М. 
Комунікативний етикет державного службовця : навч. посіб. / В. М. Кушнірюк; Нац. агентство України з питань держ. служби, Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - К. : СІК ГРУП Україна, 2013. - 183 c. - укp.

Висвітлено загальні поняття комунікації та етикету на державній службі. Наведено етикетні мовні формули комунікативної взаємодії державного службовця. Охарактеризовано мистецтво ведення розмов і проведення публічного виступу. Розглянуто паралінгвістичні та екстралінгвістичні засоби невербального мовлення. Приділено увагу етикету вбрання та зовнішнього вигляду державного службовця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1 я73 + Ю787

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кушнірюк В. М. 
Психолого-педагогічні аспекти особистості викладача у питанні запобігання конфліктів із студентом / В. М. Кушнірюк // Галиц. лікар. вісн.. - 2004. - 11, № 1. - С. 127-130. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З'ясовано специфіку конфліктних взаємин у системі викладач - студент. Показано важливість формування у особистості викладача психолого-педагогічних рис, які б сприяли його гармонійній співпраці зі студентом. Визначено умови, за яких можливе ефективне запобігання конфліктів в освітньому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)р3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського