Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кічула М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Кічула М. Я. 
Оцінка якості освіти та її компонентів / М. Я. Кічула // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "якість освіти" як показника, що відповідає за якість не лише освітнього процесу, а й навчального закладу загалом. Встановлено та охарактеризовано основні показники якості сучасної освіти. Визначено, що оцінювання якості відбувається за допомогою моніторингу якості освіти, а контроль є допоміжним засобом. Висвітлено взаємозалежність між процесом і результатом навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кічула М. Я. 
Сутність і критерії якості освіти в Польщі / М. Я. Кічула // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 107-113. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Здійснено спробу встановити, як трактують якість освіти у польській педагогіці, від появи цього поняття в освітній практиці. Проаналізовано основні критерії та вимоги, що стоять перед якістю освіти, для використання в Україні позитивного досвіду Польщі. Показано, що у польській освітній системі окреслено поняття інтересаріус – особа, яка ставить чіткі вимоги до якісної освіти.

Осуществлена попытка установить, как трактуют качество образования в польской педагогике, от дня появления этого понятия в образовательной практике. Проанализированы основные критерии и требования, которые стоят перед качеством образования в Украине, для использования позитивного опыта Польши. Показано, что в польской образовательной системе четко очерчивается понятие интересариус – лицо, которое четко очерчивает требования к качественному образованию.

In the article was done an attempt to set how Polish pedagogies interpret a quality of education, from the day of appearance of this concept in educational practice. An author analyzed basic criteria and requirements which stand before quality of education in Ukraine, and uses its positive Poland experience. It is showed that in the Polish educational system is expressly outlined a concept of interesarius. Interesarius is a person which expressly outlines requirements to high-quality education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ПОЛ)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кічула М. Я. 
Розвиток моніторингу якості освіти у навчальних закладах Польщі (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. Я. Кічула; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 20 c. - укp.

Увагу приділено історико-педагогічному аналізу моніторингу якості освіти у навчальних закладах Польщі другої половини XX - початку XXI ст. У дослідженні з'ясовано стан розробленості проблеми теорії та практики якості освіти в Польщі, здійснено компаративний аналіз дефініції "моніторинг якості освіти" й її компонентів у польській та українській педагогіці. Розкрито особливості історичного досвіду становлення системи контролю й оцінювання знань учнів як компонентів внутрішнього моніторингу якості освіти в Польщі, що може вплинути на розвиток останніх в Україні. Крім цього, у процесі аналізу нормативної та методичної бази охарактеризовано державну політику Польщі щодо проблеми вдосконалення компонентів зовнішнього моніторингу якості освіти в другій половині XX ст. Визначено основні ідеї використання досвіду Польщі з питань вдосконалення моніторингу якості в системі освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ПОЛ) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кічула М. 
Стандартизоване тестування в системі освіти Польщі / М. Кічула // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 73-76. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості та переваги використання різних категорій тестів як методу діагностики навчальних досягнень та виявлення здібностей учнів. Охарактеризовано поняття «стандартизоване тестування» відповідно до освітньої політики Польщі. Здійснено порівняльний аналіз організації та проведення Програми міжнародного оцінювання вмінь учнів (PISA), в якій впродовж дев'яти років брала участь Польща. Дослідження Програми PISA 2009 підтвердило позитивний результат освітньої реформи, яку Польща провела у 1999 р. Констатовано, що проведення Програми PISA у 65-ти країнах світу дозволило отримати повну інформацію про стан учнівських знань та вмінь, чинники впливу на результативність навчання, тенденції змін у системі освіти цих країн. Подальші дослідження полягатимуть у визначенні інструментарію та методології проведення міжнародних порівняльних досліджень у різних галузях освіти.

Освещены особенности и преимущества использования различных категорий тестов как метода диагностики знаний и выявления способностей учащихся. Охарактеризовано понятие «стандартизированное тестирование» в соответствии с образовательной политикой Польши. Осуществлен сравнительный анализ организации и проведения Программы международного оценивания умений учащихся (PISA), в которой Польша принимала участие на протяжении девяти лет. Исследование Программы PISA 2009 подтвердило положительный результат образовательной реформы, которую Польша провела в 1999 г. Констатировано, что проведение Программы PISA в 65-ти странах мира позволило получить полную информацию о состоянии знаний и умений учеников, факторах влияния на результативность обучения, тенденциях изменений в системе образования этих стран. Дальнейшие исследования будут заключаться в определении инструментария и методологии проведения международных сравнительных исследований в различных областях образования.

An author characterizes a concept “the standardized testing” in according to Poland educational policy in the article, e comparative analysis of conducting of Program for national student assessment is carried out in Poland. General lines are set between the program PISA and ideational reform which Poland conducted in 1999.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського