Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Лагутіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Лагутіна Т. М. 
Особливості функціонування печінки за біохімічними показниками крові у ліквідаторів аварії на ЧАЕС, що мешкають в Придніпровському регіоні / Т. М. Лагутіна, Н. Л. Губанова, О. В. Севериновська // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 191-192. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р361.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Лагутіна Т. 
Організаційна культура у проблемному інституційному середовищі / Т. Лагутіна // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2012. - № 3. - С. 123-131. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто соціально-психологічну сутність феномену організаційної культури за умов нестабільного інституційного середовища. Детально проаналізовано як саме становлення атрибутів цивілізованого бізнесу відображається на розвитку культури організацій в Україні. Розкрито особливості прояву поліфункціональності культури у проблемному зовнішньому середовищі діяльності організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.11 + Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологія реклами : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. В. Зазимко, М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, Т. М. Лагутіна, С. М. Миронець, Г. М. Ржевський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 383 c. - Бібліогр.: с. 379-383 - укp.

Розкрито основи психології реклами як галузі психологічної науки. Висвітлено історію розвитку й основні теоретичні напрями психології реклами. Охарактеризовано різні види рекламної діяльності, механізми впливу реклами на людину та ступінь їх ефективності. Проаналізовано позитивний і негативний вплив реклами на культуру. Викладено концепцію про те, що кожна людина є не тільки об'єктом впливу реклами, але й рекламує куплені нею товари або саму себе у спілкуванні з іншими людьми. Увагу приділено пропаганді як виду рекламної діяльності, інтегрованим маркетинговим комунікаціям, моделям рекламного звернення. Охарактеризовано методи вивчення психологічної ефективності реклами. Розглянуто особливості психологічної експертизи реклами, питання самореклами та самопрезентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського