Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Лапаєнко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Лапаєнко С. В. 
Формування ціннісних орієнтацій старших підлітків на здоровий спосіб життя : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. В. Лапаєнко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

З'ясовано сутність поняття "ціннісні орієнтації особистості на здоровий спосіб життя". Визначено та обгрунтовано основні педагогічні умови, що сприяють формуванню цієї якості у старших підлітків, експериментально перевірено їх ефективність. Доведено продуктивність коплексного підходу у формуванні ціннісних орієнтацій школярів на здоровий спосіб життя, який включає удосконалення змісту й урізноманітнення форм позакласної виховної роботи, збільшення кількості суб'єктів виховного впливу, диференціацію методів виховання з урахуванням психологічного механізму утворення ціннісних орієнтацій особистості та відповідну підготовку педагогічного колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бондарук Г. А. 
Аксіологічний підхід - основа формування цілісної особистості майбутнього педагога : монографія / Г. А. Бондарук, Г. М. Лактіонова, С. В. Лапаєнко, О. А. Макаренко, І. М. Машкова; ред.: Л. О. Хомич; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К.; Ніжин, 2010. - 143 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади педагогічної аксіології. Обгрунтовано аксіологічний підхід до формування особистості педагога в системі неперервної освіти. Розглянуто українознавчу ціннісно-смислову концептосферу як важливий чинник підготовки майбутнього педагога. Розкрито проблеми формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді щодо здорового способу життя. Увагу приділено формуванню впевненості майбутнього педагога у власній самоцінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.02 + Ю217

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лапаєнко С. В. 
Проблеми розвитку освіти дорослих в Російській Федерації в другій половині ХХ - на початку ХХI століття / С. В. Лапаєнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 305-314. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано основні проблеми розвитку освіти дорослих в Російській Федерації у другій половині ХХ - початку ХХI ст.

Обоснованы основные проблемы развития образования взрослых в Российской Федерации во второй половине ХХ - начала ХХI ст.

In this article the major problems of adult education in the Russian Federation in the second half of XX - beginning of XXI century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4РОС)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лук'янова Л. Б. 
Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади : монографія / Л. Б. Лук'янова, Л. Є. Сігаєва, О. В. Аніщенко, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, С. В. Лапаєнко, О. В. Василенко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Пед. думка, 2012. - 271 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми освіти дорослих, проаналізовано методологічні засади підготовки майбутніх викладачів до навчання дорослих, розвиток освіти дорослих в Україні на початку XXI ст. Розкрито гендерну культуру особистості у системі професійної підготовки педагогів, соціально-педагогічні аспекти освіти дорослих, психолого-педагогічні засади адаптації дорослого населення за умов іншого лінгвокультурного середовища. Проаналізовано історію розвитку освіти дорослих в Росії та теоретико-методологічні засади розвитку освіти дорослих у РФ. Показано, що професійне навчання безробітних громадян у Росії є дієвим засобом адаптації працівника до динамічних умов ринкової економіки та визнано одним з ключових чинників сучасної політики в сфері освіти та зайнятості населення. Професійна підготовка, підвищення кваліфікації та перепідготовка безробітних громадян є соціально-педагогічним явищем, виникнення та розвиток якого зумовлено насамперед соціально-економічними чинниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лапаєнко С. 
Основні напрями дослідження тенденцій розвитку освіти дорослих у Російській Федерації та Україні / С. Лапаєнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 201-209. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність і перспективність дослідження проблеми освіти дорослих у Російській Федерації та Україні у другій половині XX - початку XXI ст. Здійснено історико-педагогічний аналіз основних тенденцій розвитку освіти дорослих у Російській Федерації та Україні у цей історичний період і висвітлено концепцію її дослідження, що базується на засадах системного, діяльнісного, акмеологічного, андрагогічного, соціально-гуманістичного й особистісно орієнтованого підходів. Підсумовано, що за умов соціально-економічних трансформацій в Україні відбувається заміна формули "освіта на все життя" формулою "освіта через усе життя", яка наголошує на значущості неперервної освіти для розвитку особистості дорослої людини.

Обоснованы актуальность и перспективность исследования проблемы образования взрослых в Российской Федерации и Украине во второй половине XX - начале XXI вв. Осуществлен историко-педагогический анализ основных тенденций развития образования взрослых в Российской Федерации и Украине в этот исторический период и отражены концепции его исследования, которые учитывают принципы системного, деятельностного, акмеологического, андрагогического, социально-гуманистического и личностно ориентированного подходов. Подытожено, что в условиях социально-экономических трансформаций в Украине происходит замена формулы "образование на всю жизнь" формулой "образование через всю жизнь", которая подчеркивает значимость непрерывного образования для развития личности взрослого человека.

The article considers the main directions of researches of trends in the adults' education in the Russian Federation and Ukraine in the second half of the XX - the beginning of the XXI century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч444(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лапаєнко С. 
Основи безпеки життєдіяльності та здорового способу життя у розвитку професійної культури майбутніх робітників / С. Лапаєнко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 100-105. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто результати констатувального етапу експериментальної роботи, визначено основні вимоги до змісту та методики формування основ безпеки життєдіяльності та здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано авторський навчальний курс з зазначеної проблематики.

Рассмотрены результаты констатирующего этапа экспериментальной работы, определены основные требования к содержанию и методике формирования основ безопасности жизнедеятельности и здорового образа жизни учеников профессионально-технических учебных заведений. Предложен авторский учебный курс по указанной проблематике.

The article deals with the results of an ascertaining stage of experimental work are considered, the basic requirements to the maintenance and a technique of formation of bases of safety of ability to live and a healthy way of life of pupils of professional educational institutions. The author's training course from the specified problematic is submitted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського