Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Лесіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Лесіна Т. М. 
Соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. М. Лесіна; Луганськ. Нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше здійснено комплексне дослідження процесу стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності. Визначено та обгрунтовано соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до означеної діяльності на етапі їх професійного становлення у вищій школі: розвиток у студентів особистісно-професійних якостей, необхідних для успішного здійснення колективних творчих справ як інтерактивної форми анімаційної діяльності; підтримка майбутніх соціальних педагогів у розробці та реалізації анімаційних проектів регіонального, національного та міжнародного рівнів. Розроблено модель стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності, експериментальним шляхом доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лесіна Т. М. 
Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів-аніматорів: деякі підходи щодо вдосконалення / Т. М. Лесіна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 137-143. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено й проаналізовано деякі підходи до процесу вдосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності на етапі їх навчання у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лесіна Т. М. 
Анімація як інноваційний напрям соціально-педагогічної роботи в Польщі / Т. М. Лесіна // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сутність анімації як інноваційного напряму соціально-педагогічної діяльності, охарактеризовано зміст і специфіку анімаційної діяльності в системі соціальної роботи в Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лесіна Т. М. 
Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку : монографія / Т. М. Лесіна. - Ізмаїл : Ірбіс, 2018. - 351 c. - Бібліогр.: с. 289-347 - укp.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування феномену підготовленості майбутніх фахівців, які здобувають у вищій школі спеціальність "Дошкільна освіта", до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку. Подано концепцію формування означеної особистісно-професійної якості у студентів, що охоплює методологічний, теоретичний, технологічний концепти. Розкрито педагогічну стратегію професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, здатних до розвитку дітей передшкільного віку як суб'єктів соціальної дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лесіна Т. М. 
Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.08 / Т. М. Лесіна; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2019. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку на основі системного, синергетичного, суб’єктно-діяльнісного, компетентнісного, аксіологічного, контекстного, акмеологічного, інтегративного підходів. Розкрито сутність і структуру понять ”підготовленість майбутнього вихователя до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку” як результату підготовки здобувачів вищої освіти до професійної діяльності. Уточнено науковий статус понять “професійна підготовка”, “дошкільна соціальна зрілість”, “дитина передшкільного віку як суб’єкт соціальної дії”, “соціальні вміння і навички дітей передшкільного віку”. Визначено компоненти підготовленості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку (соціально-імперативний, аналітично-стратегічний, оцінювально-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, операційно-діяльнісний) і показники означеної якості. Схарактеризовано рівні підготовленості студентів (критичний, нижчий за задовільний, задовільний, високий) до конструктивного розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови результативної підготовленості майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку (усвідомлення студентами на рівні переконань соціально-педагогічної значущості розвитку у вихованців соціальних умінь і навичок; забезпечення позитивного спілкування у підсистемах “майбутній вихователь - дитина передшкільного віку – батьки”, “студент – студент”, “викладач - майбутній фахівець”; спрямування практико-зорієнтованої освітньо-професійної діяльності студентів на соціальне партнерство із фахівцями-соціономістами та батьками вихованців закладів дошкільної освіти). Розроблено й експериментально перевірено модель і етапи (пізнавально-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, імпровізаційно-творчий) її розгортання у закладі вищої освіти, діагностувальний інструментарій та експериментальну методику реалізації педагогічної стратегії підготовки майбутніх вихователів до конструктивного розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку, форми, методи підготовки студентів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку. Подальшого розвитку набула теорія та методика професійної і дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437598 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського