Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лихвенко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Лихвенко С.П. Експериментальне дослідження стійкості прямолінійного руху трактора в умовах різного зчеплення ведучих коліс / С.П. Лихвенко, Р.М. Харак // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2012. - № 1. - С. 178-180. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-911
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Лихвенко С. П. Аналіз роботи орного агрегату з трактором МТЗ-80 із диференціальним і блокованим міжколісним приводом / С. П. Лихвенко, Р. М. Харак // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2013. - № 3. - С. 171-174. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Представлено результати експериментального дослідження роботи орного агрегату в складі трактора МТЗ-80 та навісного плуга на супіщаному грунті з диференціальним та блокованим міжколісним приводом заднього моста. Встановлено, що з блокованим приводом дотична сила тяги трактора зростає у межах від 3,99 до 21,5 % у порівнянні з диференціальним приводом. Зростання дотичної сили відбувається за рахунок збільшення обертаючого моменту на правому колесі, що знаходиться в борозні. Додаткова сила тяги використовується для переборення зростаючої сили опору руху агрегату. Блокований міжколісний привід призводить до погіршення керованості трактора та збільшення витрати палива в середньому на 12 %. Для підтримання прямолінійного руху агрегату необхідно тримати передні колеса трактора повернутими вправо; до того ж із блокованим приводом кут повороту коліс зростає. Індекс рубрикатора НБУВ: П072.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Харак Р. М. Експериментальне дослідження керованості та тягових показників трактора класу 14 КН на оранці / Р. М. Харак, В. І. Левчук, С. П. Лихвенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2015. - № 3. - С. 144-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Наведено результати експериментального дослідження керованості, тягових та економічних показників орного агрегату в складі трактора МТЗ-50 із плугом ПН 3-35Б на стерні з диференціальним і заблокованим міжколісним приводом заднього моста. Спираючись на дані аналізу результатів дослідження, встановлено погіршення керованості трактора у випадку блокованого приводу у порівнянні із диференціальним. Разом з тим зафіксовано значне зменшення буксування та зростання тягового ккд агрегату (близько 10 %) у випадку заблокованого приводу. Проведено також дослідження трактора за тяговою характеристикою під час руху у борозні глибиною 30 см (праві колеса) і по стерні (ліві колеса) на III, IV і V передачах, результати яких надають змогу зробити висновки про суттєве покращання тягових показників трактора в разі блокованого міжколісного приводу. Індекс рубрикатора НБУВ: П072.2-9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Левчук В. І. Дослідження навантаженості та експлуатаційних режимів трансмісії трактора класу 14 КН з системою міжколісного автоблокування / В. І. Левчук, С. П. Лихвенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2017. - № 1/2. - С. 138-142. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Представлено результати експериментального дослідження роботи орного агрегату у складі трактора МТЗ-80 з навісним плугом ПН-3-35 на супіщаному грунті в Білорусії у випадку диференціального та блокованого міжколісного приводу заднього моста у режимі розгону із заглибленням плуга на ходу та з попередньо заглибленим плугом. За допомогою тензометричних датчиків замірялись обертові моменти на валу зчеплення та півосях заднього моста трактора. В результаті аналізу середніх та пікових значень моментів встановлено, що в разі блокованого приводу сумарні моменти на півосях були на 5,9 - 31,3 % більші, ніж за диференціального приводу. Більш навантаженою на усіх режимах випробувань була права піввісь. Максимальні моменти на ній були більші, ніж на лівій на 4,6 - 20,3 % у разі вимкненої блокіровки і 12,1 - 32,5 % за ввімкненої. Виконано розрахунки на міцність півосей трактора за піковими та середніми навантаженнями. Дослідження навантажень на опори підшипників первинного та вторинного валів коробки передач трактора не виявили значного впливу блокування диференціала на ці навантаження. Індекс рубрикатора НБУВ: П072.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|