Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лозова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 17 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 203 с. - укp.

Розглянуто проблему естетичного виховання школярів у вітчизняній педагогічній думці на початку XX ст. Проаналізовано вплив інноваційних процесів на формування змісту освіти в Україні у 1920-ті рр. Висвітлено особливості сімейного виховання у родині Алчевських. Всебічно досліджено розвиток педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині XX ст. Значну увагу приділено дистанційному навчанню, дидактичному забезпеченню громадянської освіти у школах нашої країни та педагогічній спадщині М.Ф.Сумцова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка та психологія. Вип. 27, ч. 2 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 91 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки вчителів до формування духовної культури у підлітків. Описано модель професійно-особистісного саморозвитку вчителя, проаналізовано його толерантність, формування аксіологічної культури, а також дослідницькі педагогічні уміння як підгрунтя творчої діяльності фахівця.

Рассмотрены вопросы подготовки учителей к формированию духовной культуры у подростков. Представлена модель профессионально-личностного саморазвития учителя, проанализированы его толерантность, формирование аксиологической культуры, а также исследовательские педагогические умения как подпочва творческой деятельности специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 19, ч. 1 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 162 с. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні основи проблеми самореалізації особистості. Розглянуто соціальні аспекти педагогічної культури вчителя. Визначено зміст підготовки фахівців з соціальної роботи в Україні на початку ХХІ ст. Проаналізовано пісенну спадщину Г.С.Сковороди, а також педагогічний доробок К.Д.Ушинського. Досліджено деякі питання становлення та розвитку ліцейної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 19, ч. 2 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 159 с. - укp.

Проведено порівняльний аналіз професійної підготовки вчителя у різних освітніх системах. Висвітлено методику оцінки виконання конкурсних завдань всеукраїнської студентської олімпіади з фізики. Розглянуто варіативний педагогічний процес та його особливості. Обгрунтовано технологічний підхід до організації педагогічного процесу. Розроблено методичну систему соціально-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Запропоновано системно-інтегрований підхід до педагогічних технологій у природничій освіті. Проаналізовано вплив персональних комп'ютерів на форми та зміст гуманітарної освіти. Визначено шляхи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 19, ч. 3 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 139 с. - укp.

Висвітлено соціально-психологічну характеристику діяльності інженера-керівника як основу його професійної підготовки. Визначено чинники успішності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Розглянуто проблеми підвищення кваліфікації соціальних педагогів, які працюють з сім'єю. Описано закордонний досвід взаємодії сім'ї та школи у реалізації права дитини на освіту. Проаналізовано застосування інформаційних технологій навчання у системі вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лозова В. І. 
Теоретичні основи виховання і навчання : Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл. / В. І. Лозова, Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - 2-е вид., виправл і доповн. - Х. : ОВС, 2002. - 400 c. - укp.

Визначено предмет педагогіки, взаємозв'язок змісту понять виховання, формування та розвитку дитини. Обговорено особливості модульного, комп'ютерного, дистанційного, особистісно орієнтованого навчання, наведено оцінку навчальних досягнень учнів. Визначено зміст поняття процесу навчання, розглянуто його основні структурні елементи як соціально-педагогічну систему. Висвітлено освітню та розвиваючу функції навчання, завдання вихованого навчання, наведено його основні принципи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч311я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лозова В. І. 
Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів / В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - 2-е вид., доповн. - Х. : ОВС, 2000. - 163 c. - Бібліогр.: 263 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні питання формування пізнавальної активності як стійкого особистісного утворення, грунтуючись на засадах цілісного підходу до об'єкта дослідження. Розкрито конкретні способи активізації пізнавальної діяльності школярів у їх навчально-пізнавальній та громадській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогіка та психологія / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова. - Х. : ОВС, 2002. - 172 с. - (Зб. наук. пр. Харк. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 22). - укp.

Проаналізовано структуру інноваційного педагогічного процесу, а також науково-дослідну діяльність педагога. Розкрито суть понять дистанційної освіти та навчання. Розглянуто особливості організації групової роботи школярів за умов використання комп'ютерних телекомунікацій. Запропоновано критерій оцінки моральних вчинків школярів. Визначено педагогічні умови успішності формування професійно-педагогічного інтересу.

Проанализирована структура инновационного педагогического процесса, а также научно-исследовательская деятельность педагога. Раскрыто содержание понятий дистанционного образования и обучения. Рассмотрены особенности организации групповой работы школьников в условиях использования компьютерных телекомуникаций. Предложен критерий оценки моральных поступков школьников. Определены педагогические условия успешности формирования профессионально-педагогического интереса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогіка та психологія / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова. - Х. : ОВС, 2002. - 168 с. - (Зб. наук. пр. Харк. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 23). - укp.

Визначено дидактичні умови формування оцінної діяльності молодших школярів у процесі навчання. Охарактеризовано казку як засіб екологічної освіти. Проаналізовано особливості етики інформаційних технологій. Розглянуто питання підготовки майбутнього вчителя у вітчизняній педагогічній думці за період 1920 - 1930 рр. Наведено вимоги до якостей особистості співробітника правоохоронних органів за сучасних умов.

Определены дидактические условия формирования оценочной деятельности младших школьников в процессе обучения. Охарактеризована сказка как способ экологического образования. Проанализированы особенности этики информационных технологий. Рассмотрены вопросы подготовки будущего учителя в отечественной педагогической мысли за период 1920 - 1930 гг. Приведены требования к качествам личности сотрудника правоохранительных органов в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2002. - 156 с. - укp.

Проаналізовано фізичний розвиток особистості як умову виховання здорової нації. Розкрито зміст загальнопедагогічної підготовки студентів факультету фізвиховання Харківського державного педагогічного інституту ім. Г.С.Сковороди у 1950 - 1960 рр. Висвітлено взаємоз'язок принципів наступності та перспективності у педагогічній системі вищого закладу освіти. Описано організаційно-методичну систему реалізації моделі вищої диригентсько-хорової освіти. Значну увагу приділено проблемам загальноосвітньої школи.

Проанализировано физическое развитие личности как условие воспитания здоровой нации. Раскрыто содержание общепедагогической подготовки студентов факультета физвоспитания Харьковского государственного педагогического института им. Г.С.Сковороды в 1950 - 1960-х гг. Освещена взаимосвязь принципов преемственности и перспективности в педагогической системе высшего учебного заведения. Описана организационно-методическая система реализации модели высшего дирижерско-хорового образования. Значительное внимание уделено проблемам общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 21 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2002. - 164 с. - укp.

Висвітлено особливості викладацької та громадсько-просвітницької діяльності Г.Сковороди на Слобожанщині, проаналізовано становлення та розвиток музично-педагогічних ідей у його творчій спадщині. Наведено вимоги до дитячої літератури в українській педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Розкрито витоки порівняльно-педагогічних досліджень української педагогічної думки. Описано закономірності та принципи навчання образотворчого мистецтва в історичному аспекті. Розглянуто питання педагогічної підготовки викладачів вищих навчальних закладів, професійної підготовки педагога як предмет педагогічної деонтології, змісту освіти як теоретичну проблему сучасної дидактики. Визначено показники професійного саморозвитку вчителя, етапи формування емпатійної культури студентів. Викладено теоретико-педагогічні аспекти оздоровчої культури студентів. Проаналізовано взаємозв'язок між дидактико-методологічною роботою з обдарованими дітьми та процесом їх соціалізації, організацію виховної роботи у школі як засіб самореалізації особистості учнів.

Освещены особенности преподавательской и общественно-просветительской деятельности Г.Сковороды на Слобожанщине, проанализировано становление и развитие музыкально-педагогических идей в его творческом наследии. Приведены требования к детской литературе в украинской педагогической мысли второй половины ХІХ - начала ХХ вв. Раскрыты истоки сравнительно-педагогических исследований украинской педагогической мысли. Описаны закономерности и принципы обучения изобразительному искусству в историческом аспекте. Рассмотрены вопросы педагогической подготовки преподавателей высших учебных заведений, профессиональной подготовки педагога как предмет педагогической деонтологии, содержания образования как теоретическая проблема современной дидактики. Определены показатели профессионального саморазвития учителя, этапы формирования эмпатийной культуры студентов. Изложены теоретико-педагогические аспекты оздоровительной культуры студентов. Проанализированы взаимосвязь между дидактико-методологической работой с одареннымы детьми и процессом их социализации, организация воспитательной работы в школе как средство самореализации личности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лекції з педагогіки вищої школи : Навч. посіб. / ред.: В. І. Лозова. - Х. : Освіта. Виховання. Спорт, 2006. - 496 c. - укp.

Розглянуто предмет, завдання, систему педагогічних наук, цілісний педагогічний процес, методологію та методи педагогічних досліджень, дидактику вищої школи. Викладено питання організації наукової та виховної роботи із студентами, а також історії становлення й розвитку вищої освіти в Україні та зарубіжних країнах.

Рассмотрены предмет, задания, система педагогических наук, целостный педагогический процесс, методология и методы педагогических исследований, дидактика высшей школы. Изложены вопросы организации научной и воспитательной работы со студентами, а также истории становления и развития высшего образования в Украине и зарубежных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. Вип. 33 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : Курсор, 2008. - 129 с. - укp.

Проаналізовано особливості педагогічної системи дистанційного навчання та її компонентів. Визначено педагогічну практику як фактор формування управлінської культури менеджерів освіти. Викладено компетентнісний підхід до правової освіти студентів. Розглянуто питання розвитку студентського самоврядування у вітчизняній педагогічній теорії та практиці. Висвітлено організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.

Проанализированы особенности педагогической системы дистанционного обучения и её компонентов. Определена педагогическая практика как фактор формирования управленческой культуры менеджеров образования. Изложен компетентностный подход к правовому образованию студентов. Рассмотрены вопросы развития студенческого самоуправления в отечественной педагогической теории и практике. Освещены организационно-педагогические условия развития творческого потенциала учителей в системе последипломного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. Вип. 34 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 180 с. - укp.

Висвітлено філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми професійної спрямованості особистості студента. Проаналізовано особливості впровадження в освітню практику ВНЗ модульної структури навчальної дисципліни, спроектованої на засадах інтеграції наукових знань. Розглянуто питання формування творчих здібностей молодших школярів під час роботи над текстом на уроках рідної мови, музичної грамотності школярів у контексті проблем художньої дидактики. Визначено індивідуальні стилі навчання слухачів курсів інтенсивного вивчення англійської мови.

Освещены философские и психолого-педагогические аспекты проблемы профессиональной направленности личности студента. Проанализированы особенности внедрения в образовательную практику ВУЗ модульной структуры учебной дисциплины, спроектированной на основах интеграции научных знаний. Рассмотрены вопросы формирования творческих способностей младших школьников при работе над текстом на уроках родного языка, музыкальной грамотности школьников в контексте проблем художественной дидактики. Определены индивидуальные стили обучения слушателей курсов интенсивного изучения английского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лозова В. І. 
Етика науковця / В. І. Лозова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 47-51. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Визначено основні вимоги до науковця як особистості, розкрито основні недоліки взаємодії вченого-науковця з колегами та аспірантами, охарактеризовано ті риси особистості, які можна віднести до Кодексу честі науковця.

Определены основные требования к ученому как личности, раскрыты основные недостатки взаимодействия ученого с коллегами и аспирантами, охарактеризованы те качества личности, которые можно отнести к Кодексу чести ученого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч210.562

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогічні технології в підготовці вчителів : навч. посіб. / І. Ф. Прокопенко, О. М. Іонова, В. І. Євдокимов, В. І. Лозова, О. В. Попова; ред.: І. Ф. Прокопенко; НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - 3-тє вид., допов. і перероб. - Харків : Мітра, 2018. - 454 c. - укp.

Проаналізовано педагогічні технології, які дозволяють підвищити ефективність професійної підготови майбутніх учителів. Подано відомості про авторські школи викладачів Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Наведено, зокрема, загальні характеристики педагогічних технологій. Визначено ефективність їх використання. Увагу приділено технології організації самостійної та самоосвітньої роботи студентів. Розглянуто особистісно орієнтоване навчання як умову гуманістичного підходу при організації самостійної роботи студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820329 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського