Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Максимець С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Максимець С. М. 
Вплив емпатійності на соціально-психологічну адаптацію майбутніх учителів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. М. Максимець; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему розвитку емпатійності майбутнього педагога як умову входження його у нове соціальне середовище (навчально-виховний колектив). Розглянуто основні підходи до вивчення феномену емпатії, її вплив на гуманні суб'єкт-суб'єктні стосунки та процес соціально-психологічної адаптації, розкрито поняття соціально-психологічної адаптації особистості педагога та розроблено модель даного процесу. Визначено реальний стан сформованості емпатійності у випускників педагогічного вузу, а також зв'язок рівня розвитку емпатійності з показником соціально-психологічної адаптації. Розроблено й апробовано систему активного соціально-психологічного навчання з метою підвищення рівня розвитку емпатійної особистості, її адаптаційних можливостей, а також наведено кількісно-якісне обгрунтування доцільності його впровадження у навчальну програму з курсу психології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-213.1 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Король Л. М. 
Рівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовки / Л. М. Король, С. М. Максимець // Наука і освіта. - 2009. - № 6. - С. 151-154. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Виявлено психолого-педагогічні чинники підвищення ефективності підготовки спеціалістів. Проаналізовано стан проблеми научуваності в психології та її розробленості щодо студентства, зіставлено визначення поняття "научуваність", її чинників і критеріїв у літературі. Вивчено показники научуваності студентів та їх зв'язок з успішністю навчання, визначено деякі психолого-педагогічні умови підвищення ефективності навчання та розвитку індивідуально-психологічних можливостей студентської молоді.

Выявлены психолого-педагогические факторы повышения эффективности подготовки специалистов. Проанализировано состояние проблемы обучаемости в психологии и ее разработанности по студенчеству, сопоставлено определение понятия "обучаемость", ее факторов и критериев в литературе. Изучены показатели обучаемости студентов и их связь с успешностью обучения, определены некоторые психолого-педагогические условия повышения эффективности обучения и развития индивидуально-психологических возможностей студенческой молодежи.

ItТs identified psychological and educational factors enhance the effectiveness of training. The state of the problem nauchuvanosti in psychology and of exploration for students, matched the definition of УaptitudeФ, its factors and criteria in the literature. We studied parameters nauchuvanosti students and their relationship to successful learning, identifying some psycho-pedagogical conditions for improving the effectiveness of training and development of individual and psychological capabilities of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.223.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Максимець С. М. 
Діяльність залізниць як учасників оптового ринку електроенергії України / С. М. Максимець, А. Л. Лагута // Електрифікація трансп.. - 2011. - Вип. 2. - С. 54-58. - укp.

Внаслідок збільшення обсягів споживання електричної енергії залізничним транспортом та стабільного зростання цін на енергоносії, Укрзалізницею постійно здійснюються заходи з оптимізації витрат залізниць на закупівлю електроенергії. Підсумки проведених досліджень показали, що для залізниць є економічно доцільним закуповувати електроенергію на Оптовому ринку електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-862 + У9(4УКР)421.524.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимець С. М. 
Соціально-психологічний тренінг як спосіб оптимізації морального розвитку учнівської молоді / С. М. Максимець // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 73-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано активні методи навчання, спрямовані на розвиток моральної сфери особистості, визначено шляхи активізації адаптивних можливостей майбутніх учителів за умов підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах.

Обоснованы методы активного обучения, направленные на развитие личности, определены пути активизации адаптивных возможностей будущих учителей в условиях подготовки в высших педагогических учебных заведениях.

The motivated methods of active education, which are aimed at the development of personality, are substantiated. The author determines the ways of activating adaptive possibilities of future teachers under conditions of training at higher pedagogical educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Король Л. М. 
Психологічні особливості розвитку пізнавальної самостійності сучасних учнів / Л. М. Король, С. М. Максимець // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 249-252. - укp.

Виявлено психологічні особливості становлення пізнавальної самостійності сучасних учнів та шляхи їх розвитку в процесі навчання.

Выявлены психологические особенности становления познавательной самостоятельности современных учеников и пути их развития в процессе обучения.

The article considers the psychological peculiarities of the development of the cognitive independence of the modern pupils and the ways of their development in the teaching process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.510.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Король Л. М. 
Психологічні чинники впливу ЗМІ на формування особистості сучасної молоді / Л. М. Король, С. М. Максимець // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 157-162. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Презентовано результати дослідження з проблеми впливу мас-медіа на формування особистості. Стверджується, що інтернет-залежним, переважно, властивий низький рівень самооцінки, високий рівень як реактивної, так і особистісної тривожності. Для встановлення зв’язку залежності студентів від інтернету з рівнем їх товариськості, самооцінки, реактивної та особистісної тривожності застосовано коефіцієнт кореляції Пірсона. На основі проведеного статистичного аналізу встановлено як прямо- так і зворотньопропорційні залежності. Це вказує на те, що чим виразніше проявляється інтернет-залежність, тим нижча самооцінка особистості, більше вірогідність внутрішньоособистісних конфліктів. Виявлено незначущість зворотного зв’язку із рівнем товариськості, тобто інтернет-залежність лише ситуативно може впливати на товариськість і певною мірою на комунікабельність молоді. У той же час статистично підтверджено прямопропорційний зв’язок між інтернет-залежністю та особистісною і реактивною тривожністю, тобто залежність від інтернету частіше виявляють у формі занепокоєння, емоційної напруги внаслідок дії стресових факторів.

Представлены результаты исследования по проблеме влияния СМИ на формирование личности. Утверждается, что интернет-зависимым, в основном, присущий низкий уровень самооценки, высокий уровень как реактивной, так и личностной тревожности. Для установления связи зависимости студентов от интернета с уровнем их общительности, самооценки, реактивной и личностной тревожности применен коэффициент корреляции Пирсона. На основе проведенного статистического анализа установлены как прямо- так и обратнопропорциональные зависимости. Это указывает на то, что чем отчетливее проявляется Интернет-зависимость, тем ниже самооценка личности, больше вероятность внутриличностных конфликтов. Выявлена незначительность обратной связи с уровнем общительности, то есть интернет-зависимость только ситуативно может влиять на общительность и в определенной степени на коммуникабельность молодежи. В то же время, статистически подтверждена прямопропорциональная связь между интернет-зависимостью, личностной и реактивной тревожностью, то есть зависимость от Интернета чаще проявляется в форме беспокойства, эмоционального напряжения вследствие действия стрессовых факторов.

Thearticledealswiththemassmediainfluenceonthecontemporarystudent’smindandformationoftheirpersonality traits. Defined rating of various media resources, programs and information that students prefer. The research of the problem of Internet addiction is presented. The anxiety, aggression, adaptability and frustration levels of the Internet-addicted and common web users are compared. The correlation between the level of students’ Internet dependence and the de-velopment of their communication skills, self-esteem, reactive and trait anxiety is defined. The peculiarities of the youth’s morality sphere, role models and empathy development are determined. The conclusions about the ambiguous influence of mass media on the personality’s mental development and the consequent need to protect the mental health of the younger generation are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05 + Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського