Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Маркова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Дєєва Н. М. 
Оподаткування в Україні : навч. посіб. / Н. М. Дєєва, Н. І. Редіна, Т. О. Дулік, Т. Ю. Александрюк, Л. Г. Маркова, В. Є. Тараненко; Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. держ. фін. акад. - 2-ге вид., доповн. - Д., 2009. - 550 c. - (Вивчай та шануй закон). - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади оподаткування й адміністрування податків в Україні. Розкрито сутність і види прямого та непрямого оподаткування, порядок нарахування та сплати окремих видів податків і обов'язкових платежів відповідно до чинного податкового законодавства, а також відповідальність платників за його порушення. Увагу приділено основним напрямам реформування податкової системи України.

Освещены теоретические и практические основы налогообложения и администрирования налогов в Украине. Раскрыты сущность и виды прямого и непрямого налогообложения, порядок начисления и уплаты отдельных видов налогов и обязательных платежей в соответствии с действующим законодательством, а также ответственность плательщиков за его нарушение. Уделено внимание основным направлениям реформирования отечественной налоговой системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маркова Л. 
Завдання профільного характеру як засіб активізації навчальної діяльності студентів коледжу на заняттях з фізики / Л. Маркова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 60-65. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено методологію активізації учбової діяльності на заняттях з фізики студентів вузів І - ІІ рівнів акредитації. Обговорено реалізацію задачного підходу до вивчення фізики як одного з видів системного дослідження і формування учбової діяльності. Приклади завдань, що добиралися за принципом фахового спрямування студентів, розташовано у порядку зростання їх складності (понятійний, середній та підвищений рівні). Зазначено, що застосування запропонованої методики стимулює активність студентів у навчанні. Зосереджено увагу на тому, що система фізичних задач, зміст яких орієнтується на задоволення професійних інтересів студентів відповідно до їх професійного самовизначення, може розглядатися як досить ефективний засіб профільної диференціації навчання.

Отражена методология активизации учебной деятельности на занятиях по физике студентов вузов І - ІІ уровней аккредитации. Обсуждена реализация задачного подхода к изучению физики как одного из видов системного исследования и формирования учебной деятельности. Примеры заданий, которые подбирались по принципу профессиональной направленности студентов, расположены в порядке возрастания их сложности (понятийный, средний и повышенный уровни). Отмечено, что применение предложенной методики стимулирует активность студентов в учебе. Сосредоточено внимание на том, что система физических задач, содержание которых ориентируется на удовлетворение профессиональных интересов студентов в соответствии с их профессиональным самоопределением, может рассматриваться как достаточно эффективное средство профильной дифференциации учебы.

The considers the problem of activization of college students' educational[ activity at physics lessons. It also analyzes the task approach to studying physics as one of the system research and educational activity formation types. The author examinesprofile studies as a type of differentiated studies of students in accordance with their professional self-determination. She lists the tasks that activate the students' educational work.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркова Л. 
Діяльність народних шкіл Східної Галичини в оцінці І.Франка / Л. Маркова // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 98-103. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано положення народної освіти і школи у Східній Галичині у другій половині XIX - на початку XX ст. за науковою спадщиною І. Франка. Розкрито дослідницьку спадщину поета щодо розвитку народних шкіл та освіти у Східній Галичині у даний період. Подано статистичні дані відносно досліджуваної проблеми. Зроблено висновок про антинародну політику в Австро-Угорській державі у галузі освіти і школи, спрямовану на обмеження доступу дітей у середні школи.

Проанализировано положение народного образования и школы в Восточной Галиции во второй половине XIX - начала XX ст. на основе научного наследия И. Франко. Сделан вывод о главной цели образовательной политики Австро-Венгерского государства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Андреев М. А. 
Структура и свойства износостойких ионно-лучевых вакуумных покрытий / М. А. Андреев, Л. В. Маркова // Автомат. сварка. - 2018. - № 11/12. - С. 134-141. - Библиогр.: 1 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського