Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Мартинець Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Мартинець Л. А. 
Формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. А. Мартинець; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми формування ділових якостей старшокласників, розкрито сутність і структуру феномену "ділові якості особистості", критерії, показники та рівні сформованості ділових якостей старшокласників, визначено засоби проектної діяльності щодо формування ділових якостей учнів. Методику формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності розглянуто як цілісну систему взаємодії "учень - вчитель - батьки" через обгрунтування основних компонентів методики: цільового, мотиваційного, когнітивного, процесуального, результативного. Розроблено спецкурси для старшокласників, педагогів і батьків, методичні рекомендації щодо формування в старшокласників ділових якостей засобами проектної діяльності для педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти, методичних служб, загальноосвітніх НЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Шифр НБУВ: РА378757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мартинець Л. А. 
Критерії, показники та рівні сформованості ділових якостей старшокласників / Л. А. Мартинець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 183-187. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено критерії, показники та рівні сформованості ділових якостей старшокласників, розкрито сутність понять "рівень", "критерій", визначено узагальнену характеристику рівнів сформованості ділових якостей учнів старшої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сучасні моделі освіти : навч.-метод. посіб. / уклад.: Л. А. Мартинець. - Донецьк, 2013. - 132 c. - Бібліогр.: с. 130-131 - укp.

Розглянуто загальні основи теорії моделювання, сутність основних понять, види моделювання. Наведено класифікацію моделей за ознаками, основні етапи їх створення. Подано огляд традиційної класифікації моделей, популярних європейських освітніх моделей, педагогічних моделей освіти. Досліджено інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти, сутність управління інноваційними процесами в навчальному закладі. Визначено роль керівництва школи в підготовці колективу до інноваційної діяльності. Обгрунтовано необхідність формування готовності педагога до здійснення інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито концепцію, мету та зміст популярних інноваційних освітніх систем в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мартинець Л. 
Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець // Рідна шк.. - 2010. - № 3. - С. 53-57. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади та зміст методики формування в старшокласників ділових якостей засобами проектної діяльності (ПД) за п'ятьма аспектами-напрямами роботи: цільовим, мотиваційно-стимулювальним, когнітивно-оперативним, змістово-процесуальним та аналітико-результативним. На кожному етапі вирішується ряд завдань, що зумовлюють вибір засобів, методів впливу, форм організації діяльності. Наведено висновки за результатами анкетування старшокласників і педагогів: перші не зовсім готові до ПД, хоча ставляться до неї позитивно, другі також виявляють позитивне ставлення, але на зовсім чітко розуміють умови та засоби її реалізації. Зазначено, що дану методику апробовано автором у Донецькій багатопрофільній гімназії № 150. Наголошено, що надана методика вимагає педагогічно цілеспрямованої роботи як із старшокласниками, так і з педагогами та батьками. Для подальших досліджень заплановано визначення результатів, що свідчать про ефективність запропонованої методики.

Раскрыты теоретико-методологические основы и содержание методики формирования у старшеклассников деловых качеств средствами проектной деятельности (ПД) по пяти аспектам-направлениям работы: целевому, мотивационно-стимулирующему, когнитивно-оперативному, содержательно-процессуальному и аналитико-результативному. На каждом этапе решается определенный круг задач, что предопределяет выбор средств, методов воздействия, форм организации деятельности. Приведены выводы по результатам анкетирования старшеклассников и педагогов: первые не совсем готовы к ПД, хотя относятся к ней положительно, вторые также проявляют позитивное отношение, но не совсем четко понимают условия и средства ее реализации. Указано, что данная методика апробирована автором в Донецкой многопрофильной гимназии № 150. Отмечено, что данная методика требует педагогически целенаправленной работы как со старшеклассниками, так и с педагогами и родителями. Для дальнейших исследований запланировано определения результатов, свидетельствующих обэффективности предложенной методики.

The article considers the content of the methodology of forming of senior pupils professional qualities by means of project activity through grounding the basic components of the methodology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мартинець Л. А. 
Управління формуванням ділових якостей учнів старшої школи : навч.-метод. посіб. / Л. А. Мартинець. - Вінниця : Нілан, 2015. - 250 c. - Бібліогр.: с. 146-163 - укp.

Викладено теоретико-методологічні основи формування ділових якостей старшокласників. Надано характеристику сучасного учня старшої школи. Розглянуто форми та методи формування ділових якостей старшокласників у загальноосвітній школі, що враховують вікові особливості учнів, специфіку їх навчання та виховання у профільній школі, залучення вчителів, батьків, громадськості, вивчення спецкурсів, запропоновано технологію управління цим процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794349 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мартинець Л. А. 
Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі : монографія / Л. А. Мартинець; Донец. нац. ун-т ім. В. Стуса. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2017. - 407 c. - Бібліогр.: с. 368-407 - укp.

Досліджено теоретичні та методологічні основи управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі. Обгрунтовано модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мартинець Л. А. 
Управлінська діяльність керівника навчального закладу : навч. посіб. / Л. А. Мартинець; Донец. нац. ун-т ім. В. Стуса. - Вінниця : ТВОРИ, 2018. - 194 c. - Бібліогр.: с. 192-194 - укp.

Розглянуто загальні основи управління, охарактеризовано органи управління навчальним закладом (НЗ). Подано інформацію про внутрішнє управління освітнім процесом, планування роботи НЗ, організацію методичної роботи та здійснення контрольно-аналітичної діяльності адміністрації НЗ. Розкрито співвідношення понять "управління", "керівництво", "менеджмент". Описано структуру програми розвитку НЗ, визначено основні етапи її розробки. Висвітлено поняття "колектив", наведено його характеристики. Запропоновано практичні рекомендації щодо проведення ділових бесід, наради та публічного виступу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мартинець Л. А. 
Теорія і практика управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / Л. А. Мартинець; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2018. - 40 c. - укp.

На підставі аналізу вітчизняних і зарубіжних філософських, психолого-педагогічних, науково-прикладних досліджень розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі. Визначено, що неперервність професійного розвитку вчителя є складником його неперервної педагогічної освіти. Розкрито сутність поняття ''управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів'' як цілеспрямованого, планомірного та систематичного впливу суб'єктів управління загальноосвітнім навчальним закладом на окремі компоненти його освітнього середовища, що спрямований на створення умов для системного вдосконалення професійних характеристик учителів у процесі неперервної освіти та самоосвіти. Визначено чотири етапи технології управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів: мотиваційно-ціннісний, професійно-когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний. Проведено аналіз і визначено фактори, параметри та критерії управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Розроблено і впроваджено у процес управління факторно-критеріальні моделі оцінювання параметрів управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі, оцінювання професійного розвитку вчителів керівниками, батьками, учнями, а також самооцінювання вчителями готовності до професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433384 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського