Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Мартіросян Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
| | | | |
1. |
Мартіросян Л. А. Особливості організації навчально-виховного процесу у вальдорфській школі / Л. А. Мартіросян // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 8. - С. 78-83. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу у вальдорфській школі в контексті філософської концепції антропософії, розробленої Р. Штайнером. Розглянуто поняття ритму в процесі організації навчання в трьох семирічних періодах перебування учнів у школі та проаналізовано засоби, за допомогою яких здійснюється ритмізація їх життєдіяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бардюк О. Ю. Cognitive-behavioral treatment of substance abuse in children and youth / О. Ю. Бардюк, Л. А. Мартіросян // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 59-64. - Библиогр.: 19 назв. - англ.Розглянуто когнітивно-поведінкову терапію як один із напрямів психотерапії в лікуванні психічних розладів, депресії, спричинених зловживанням наркотиків та алкоголю серед молоді. В основу когнітивно-поведінкової психотерапії покладено корекцію помилкових висновків, що надає змогу змінити ставлення до проблемних реакцій і виправити поведінкові помилки. Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-57
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Мартіросян Л. А. Релігія як чинник формування традицій соціального виховання в епоху античності: Стародавня Греція / Л. А. Мартіросян // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розкрито вплив релігійного чинника на формування і розвиток характерних особливостей виховних традицій Стародавньої Греції. Увагу акцентовано на взаємозв'язку релігійних вірувань греків та виникненні та розвитку специфічних форм і методів соціального виховання жіночої та чоловічої молоді, а також виховних функціях таких суспільних інститутів, як релігійні храми та диктеріони (публічні будинки). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)32 + Э322.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Мартіросян Л. Передумови становлення та розвитку вищої освіти у Європі / Л. Мартіросян // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 8-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Актуальність теми зумовлена потребою пошуку нової парадигми вищої освіти в постіндустріальному суспільстві, знання історичних джерел якої надасть змогу сформувати об'єктивне уявлення про роль і місце вищої освіти в сучасних реаліях суспільного життя, та необхідністю системного реформування вищої освіти в Україні. Мета роботи - дослідження історичних джерел становлення та розвитку вищої освіти у Європі. Завдання - проаналізувати діяльність вищої ланки освіти в епохи античності та середньовіччя; виявити праобрази сучасних закладів вищої освіти, що функціонували у вказані історичні періоди. Висвітлено передумови становлення та розвитку вищої освіти у Європі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Мартіросян Л. Становлення духовно-ціннісного компонента українського виховання: історичний аспект / Л. Мартіросян // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 8-13. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Висвітлено історичний аспект формування духовно-ціннісного компонента українського виховання. Проаналізовано підходи до трактування поняття "духовність", розкрито особливості його змістового наповнення в процесі історичної еволюції. Обгрунтовано основоположний статус цього компонента в традиційній українській системі виховання та потребу його посилення за сучасних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Мартіросян Л. Виховний підхід до кримінальної відповідальності неповнолітніх у західноєвропейській ювенальній юстиції: історичний аспект / Л. Мартіросян, А. Мартіросян // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 164-168. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто історичний контекст розвитку кримінальної відповідальності неповнолітніх, види покарань і процес їх гуманізації. Обгрунтовано, що засобом гуманізації покарання неповнолітніх злочинців став виховний підхід. Виявлено особливості історичних етапів його розвитку. Установлено, що на першому етапі становлення виховного підходу його суть полягала у виключенні підлітків із негативного соціального середовища (неблагополучної сім'ї, вуличних молодіжних угруповань тощо) та включення в штучно створене соціально-позитивне (реформаторії, притулки, клуби тощо); на другому - у поєднанні виховних і медичних підходів до виправлення неповнолітнього правопорушника та набуття ювенальним правосуддям терапевтично-виховного змісту; на третьому - у трансформації терапевтично-виховного підходу у відновно-виховний і появі відновного правосуддя. Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)011.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Гусак П. М. Виховання у Стародавній Греції: соціокультурний контекст : навч. посіб. для вищ. пед. навч. закл. / П. М. Гусак, Л. Є. Гусак, Л. А. Мартіросян; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 199 c. - Бібліогр.: с. 187-199 - укp.Наведено результати комплексного історико-педагогічного дослідження виховання як соціокультурного феномену (період античності). Зауважено, що аналіз історичної еволюції виховання, здійснений в логіці цивілізаційного розвитку західноєвропейського суспільства античного періоду базується на авторському теоретико-методологічному трактуванні його сутності. Зазначено, що застосування соціокультурного підходу дозволило спроектувати узагальнену модель виховання, на основі якої розроблено конкретні моделі, що функціонували у різні історичні періоди античності у Стародавній Греції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГРЕ)321 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА803259 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|