Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Марчак О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Марчак О. М. 
Демократичний транзит у посткомуністичних країнах: теоретико-методологічні й прикладні аспекти : автореф. дис... канд. політ. наук / О. М. Марчак; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2007. - 17 c. - укp.

Проаналізовано практику демократичних транзитів "третьої хвилі". Виявлено, що майже у всіх пострадянських країнах сформувалися гібридні політичні системи, що поєднують авторитарні й демократичні елементи. Уточнено поняття глобальна демократична хвиля, демократичний транзит. Обгрунтовано, що демократичні транзити ще не означають гарантованого переходу до демократії, і, тим більше, її консолідацію. Під демократичним транзитом розуміються поліморфні процеси переходу від одного суспільного і політичного стану до іншого, як кінцевий пункт зовсім не обов'язково і навіть рідко виступає демократія. Виявлено особливості посткомуністичних трансформацій: спроби одночасного досягнення політичної демократизації і переходу до ринкової економіки; необхідність демонтажу значної частини зношених виробничих потужностей заради модернізації та реструктуризації інших; відсутність, у більшості випадків, первісного пакту між реформаторами й консерваторами; виникнення етнонаціоналістичної реакції на комуністичний колапс.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + Ф024

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єльникова Г. 
Моніторинг розвитку громадсько-активної школи / Г. Єльникова, О. Марчак // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Повідомлено, що у 2003 - 2005 рр. за ініціативою Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" в Україні створено громадсько-активні школи (ГАШ). Розкрито поняття "освітній моніторинг", його об'єкт, предмет, мету, функції, класифікації. Запропоновано авторську концепцію трансформації зовнішніх вимог у внутрішню , розроблену з метою здійснення освітнього моніторингу. Зазначено, що інструментарієм освітнього моніторингу є факторно-критеріальні моделі діяльності, що розробляються на основі кваліметричного підходу. Визначено поняття ГАШ, модель діяльності, особливості, складові: демократію, волонтерство, взаємовигідне партнерство в системі "школа - спільнота". Представлено базову кваліметричну модель ГАШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч30в6 + Ф79(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Марчак О. 
Підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу до громадсько спрямованого управління як проблема педагогічної теорії та практики / О. Марчак // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 78-80. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено результати аналізу педагогічної теорії та практики підготовки керівника ЗНЗ до громадсько спрямованого управління (ГСУ) в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). ГСУ ЗНЗ трактовано як різновид гнучкого управління, що передбачає залучення громадськості до співпраці та прийняття управлінських рішень для встановлення мобільної рівноваги між запитами громади і наданням освітніх послуг ЗНЗ з метою забезпечення оптимального результату в саморозвитку учасників навчально-виховного процесу та місцевої громади через активізацію процесів самоорганізації та самоуправління. Описано результати експериментально-дослідної роботи і проведення контент-аналізу навчально-тематичних планів 27-ми обласних інститутів ППО України. З'ясовано, що теоретичні та практичні його аспекти відносяться до пріоритетних. Показано необхідність оптимального поєднання управління й самоуправління, децентралізації управління навчальних закладів із широким залученням громадськості.

Освещены результаты анализа педагогической теории и практики подготовки руководителя ОУЗ к общественно направленному управлению (ОНУ) в системе последипломного педагогического образования (ППО). ОНУ ОУЗ истолковано как разновидность гибкого управления, предусматривающего привлечение общественности к сотрудничеству для установления мобильного равновесия между запросами общества и предоставлением образовательных услуг ОУЗ с целью обеспечения оптимального результата в саморазвитии участников учебно-воспитательного процесса и местного сообщества путем активизации самоорганизации и самоуправления. Описаны результаты экспериментально-исследовательской работы и проведения контент-анализа учебно-тематических планов 27-ми областных ИППО Украины. Установлено, что теоретические и практические его аспекты относятся к числу приоритетных. Показана необходимость оптимального сочетания управления и самоуправления, децентрализации управления учебных заведений с широким привлечением общественности.

In the article the state of preparation of leader of general educational establishment is analyzed to the public directed management in the system of post-graduate teacher education and certainly problem of pedagogical theory and practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського