Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>A=Матвєєва М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Матвєєва М. П. 
Організація роботи шкільного психолога : Метод. рек. / М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2001. - 34 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено організацію, завдання, зміст, форми роботи шкільного психолога, його права й обов'язки. Досліджено проблеми співробітництва психолога з адміністрацією школи та педагогічним колективом. Запропоновано зразки оформлення документації, яку веде шкільний психолог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92с

Шифр НБУВ: Р89883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Спеціальна психологія. Тексти : Навч. посіб. Ч. 1 / ред.: М. П. Матвєєва, С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 1999. - 158 c. - укp.

Висвітлюються загальні питання спеціальної психології, зокрема проблеми структури дефекту при розумовій відсталості, соціально-психологічної сутності дефекту та його компенсації, психологічного змісту поняття розумової відсталості, її види та форми. Досліджуються особливості інтелектуального та особистісного розвитку розумово відсталих школярів, своєрідність психіки дітей-олігофренів. Представлені методики дослідження пізнавальних та емоційно-вольових процесів, якостей особистості учнів допоміжної школи. Оскільки описані дослідження психіки дітей з недорозвиненим інтелектом проводились у 60-70-х роках, то, познайомившись з їхніми результатами, є можливість відстежити, як розвивались уявлення про сутність розумової відсталості, як змінилась психіка учнів допоміжної школи за 30 років, як впродовж цього терміну розвивалась сама спеціальна психологія та її проблематика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2-734 я7-3 + Р733.645.095.2-57 я73 + Ч430 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Матвєєва М. П. 
Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. П. Матвєєва, С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2005. - 164 c. - Бібліогр.: с. 159-163. - укp.

Висвітлено сутність педагогічної корекції та її психологічні механізми, запропоновано методику корекції порушень психофізичного розвитку учнів з вадами інтелекту в навчальній і виховній роботі. Наведено шляхи реалізації індивідуального підходу до учнів допоміжної школи в процесі корекційної роботи з ними. Розглянуто урок як основну форму організації корекційно спрямованого навчання, а також організаційно-методичні питання корекційно-педагогічної діяльності за умов допоміжної школи.

Освещены сущность педагогической коррекции и ее психологические механизмы, предложена методика коррекции нарушений психофизического развития умственно отсталых детей в учебной и воспитательной работе. Приведены пути реализации индивидуального подхода к ученикам вспомогательной школы в процессе коррекционной работы с ними. Рассмотрены урок как основная форма организации коррекционно направленного обучения, а также организационно-методические вопросы коррекционно-педагогической деятельности в условиях вспомогательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стадненко Н. М. 
Нариси з олігофренопсихології : Навч. посіб. для спец. "Дефектологія" / Н. М. Стадненко, М. П. Матвєєва, А. Г. Обухівська; ред.: Н. М. Стадненко; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2002. - 199 c. - Бібліогр.: 90 назв. - укp.

Висвітлено особливості пізнавального та особистісного розвитку учнів допоміжної школи, сучасне бачення проблеми діагностики розумової відсталості. Висновки щодо специфіки психічного розвитку дітей-олігофренів підкріплено детальним описом та аналізом результатів відповідних експериментальних досліджень та спостережень.

Освещены особенности познавательного и личностного развития учеников вспомогательной школы, современное видение проблемы диагностики умственной отсталости. Выводы относительно специфики психического развития детей-олигофренов подкреплены подробным описанием и анализом результатов соответствующих экспериментальных исследований и наблюдений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435 я73 + Ю948.25 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Синьов В. М. 
Психологія розумово відсталої дитини : підруч. / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. - К. : Знання, 2008. - 359 c. - Бібліогр.: с. 358-359. - укp.

Вперше в українській спеціальній психології наведено систематизовану науково-практичну інформацію про особливості розвитку дітей з інтелектуальними вадами. Розглянуто питання сучасного тлумачення розумової відсталості, її проявів у пізнавальній і емоційно-вольовій сферах діяльності особистості та поведінці дитини. Особливу увагу приділено можливості та психолого-педагогічним умовам корекційного впливу на розвиток цих дітей з метою його поліпшення, максимального можливого виправлення типових недоліків у дошкільному та шкільному віці.

Впервые в украинской специальной психологии приведена систематизированная научно-практическая информация об особенностях развития детей с интеллектуальными нарушениями. Рассмотрены вопросы современного толкования умственной отсталости, ее проявлений в познавательной и эмоционально-волевой сферах деятельности личности и поведения ребенка. Особое внимание уделено возможности и психолого-педагогическим условиям коррекционного влияния на поврежденное развитие с целью его улучшения, максимально возможного исправления типичных недостатков в дошкольном и школьном возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25я73-1 + Ч435я73-1

Шифр НБУВ: ВА694926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матвєєва М. О. 
Морфологічні особливості ледебуриту в легованому хромом чавуні / М. О. Матвєєва, В. М. Беспалько // Металознавство та оброб. металів. - 2006. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено вплив хрому на формування ледебуриту в доевтектичних чавунах. Показано, що ощадливе легування хромом у концентраційному інтервалі 0,47 - 5,3 % призводить до зміни морфології ледебуриту, він стає більше дисперсним, що впливає на експлуатаційні властивості чавуну.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.308

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Миронова С. П. 
Основи корекційної педагогіки : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, О. В. Гаврилов, М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 264 c. - Бібліогр.: с. 242-248. - укp.

Висвітлено загальні питання корекційної педагогіки та спеціальної психології. Наведено психолого-педагогічну характеристику дітей з порушеннями психофізичного розвитку та розкрито особливості роботи з ними за умов корекційної та інклюзивної освіти, зокрема, розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення, опорно-рухової системи, слухової та зорової функції, інтелекту, емоційно-вольової сфери, затримкою психічного розвитку. Увагу приділено питанням психолого-педагогічної корекції відхилень у поведінці дітей.

Освещены общие вопросы коррекционной педагогики и специальной психологии. Дана психолого-педагогическая характеристика детей с нарушениями психофизического развития и раскрыты особенности работы с ними в условиях коррекционного и инклюзивного образования, в частности, развития, обучения и воспитания детей с нарушениями речи, опорно-двигательной системы, слуховой и зрительной функции, интеллекта, эмоционально-волевой сферы, задержкой психического развития. Внимание уделено вопросам психолого-педагогической коррекции отклонений в поведении детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я73

Шифр НБУВ: ВА734342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Матвєєва М. О. 
Теоретичні та технологічні основи отримання виливків зі спеціальними властивостями з половинчастих і білих чавунів : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.16.04 / М. О. Матвєєва; Нац. металург. акад. України. - Д., 2011. - 35 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.310.8 + К61,23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, Т. Г. Олійник, М. П. Матвєєва, О. В. Коган, Н. І. Коваль; ред.: С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 135-139 - укp.

Розкрито окремі теоретичні аспекти інклюзивної освіти. Розглянуто нормативно-правові та науково-теоретичні засади організації інклюзивного навчання. Наведено практичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку за умов інклюзії. Висвітлено досвід роботи з запровадження інклюзивного навчання в Кам'янець-Подільському.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Матвєєва М. 
Психокорекційна робота в умовах інтегрованого навчання / М. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко // Дефектологія. - 2009. - № 3. - С. 15-17. - укp.

Розглянуто психологічний супровід учнів з психофізичними порушеннями, які навчаються спільно із своїми однолітками, здоровими дітьми. Наведено зміст та методику проведення роботи з психологічного супроводу. Визначено спільні напрями психокорекції для дітей з різними типами дизонтогенезу за умов інтегрованого навчання. Висвітлено поетапну роботу психолога та методи цієї роботи: вправи розвивального характеру; сюжетно-рольові ігри; арт-терапія; психогімнастика. Запропоновано програму психокорекційного впливу, яка сприяє підвищенню соціальної адаптації дітей з психофізичними порушеннями й оптимізації їх розвитку за умов інтегрального навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ю948.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Миронова С. П. 
Організація та методика проведення наукових досліджень студентами спеціальності "Спеціальна освіта" : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, М. П. Матвєєва, Т. О. Докучина, О. В. Чопік, Н. І. Коваль, О. І. Дмітрієва; ред.: С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2016. - 135, [1] c. - Бібліогр.: с. 113 - укp.

Розглянуто види студентських наукових робіт. Викладено методи наукового дослідження в корекційній педагогіці та спеціальній психології. Увагу приділено літературному оформленню наукової роботи, бібліографіному опису літературних джерел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.268 я73-1

Шифр НБУВ: ВА799532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Матвєєва М. П. 
Формування писемного мовлення як чинник особистісного розвитку учнів з нормальним та недорозвиненим інтелектом / М. П. Матвєєва // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 98-106. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Метою дослідження є пошук шляхів цілеспрямованого виховання самосвідомості та довільної саморегуляції учнів через певні види навчальних робіт. Йдеться, зокрема, про написання творів та використання піктограм. З'ясовано, що з психологічної точки зору формування навичок написання творів забезпечує потужний розвиток писемного мовлення. Проаналізовано результати експерименту, проведеного в V - IX класах масових шкіл. Зроблено висновок, що цілеспрямоване формування писемного мовлення сприяє особистісному розвитку школяра, зокрема його здатності до самоусвідомлення та довільної саморегуляції. Автором заплановано розробити спеціальну методику розвитку писемного мовлення розумово відсталих учнів.

Целью публикации есть поиск путей целенаправленного воспитания самосознания и произвольной саморегуляции учеников через определенные виды учебных работ. Речь идет о написании сочинений и использовании пиктограмм. Выяснено, что с психологической точки зрения формирование навыков написания сочинений обеспечивает мощное развитие письменной речи. Проанализированы результаты эксперимента, проведенного в V - IX классах массовых школ. Сделан вывод о том, что целенаправленное формирование письменной речи способствует личностному развитию школьника, в частности его способности к самосознанию и произвольной саморегуляции. Автором запланирована разработка специальной методики развития письменной речи умственно отсталых учеников.

The article is devoted to the problem of forming of writing speech at students with a normal and underdeveloped intellect. Writing speech matters very much not only for forming of communicative functions but also for education of consciousness and volitional adjusting of behavior of students. The method of teaching of writing speech must take into account the psychological mechanisms of this process. One of facilities of increase of efficiency of writing speech is the use of icons use pictogram Ц denotation of words and combination of words by graphic characters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 + Ш141.14-917.3 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ливарні властивості металів і сплавів для прецизійного лиття : підруч. для ВУЗ / В. О. Богуслаєв, С. І. Реп'ях, В. Г. Могилатенко, З. А. Івченко, М. О. Матвєєва, З. В. Леховіцер, Ю. С. Пройдак, В. Є. Хричиков; ред.: С. І. Реп'ях, В. Г. Могилатенко; Нац. металург. акад. України. - Вид. 2-е, допов. та доопрац. - Запоріжжя : Мотор Січ, 2016. - 474 c. - Бібліогр.: с. 455-468 - укp.

Викладено теоретичні основи явищ і процесів при плавленні та кристалізації металів і сплавів, твердненні й охолодженні прецизійного литва (виливків) технічного, художнього, ювелірного та стоматологічного призначення. Розглянуто фізико-хімічні та ливарні властивості металів і сплавів, питання взаємодії розплавів із вогнетривкими матеріалами та газами, а також причини появи на виливках дефектів, зумовлених рівнем ливарних властивостей їх матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: К2 я73-1 + К61 я73-1 + К64 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС62047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Психологічний супровід інклюзивної освіти : підручник / М. Г. Буйняк, О. І. Дмітрієва, Т. О. Докучина, І. П. Марціновська, М. П. Матвєєва, С. П. Миронова, С. А. Михальська, О. В. Чопік; ред.: Т. О. Докучина; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. - 171 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Подано психологічну характеристику дітей різних категорій з особливими освітніми потребами. Наведено загальну характеристику організації освіти для дітей з особливими освітніми потребами в України. Розкрито специфіку діяльності психологічної служби закладу освіти в умовах інклюзивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2/.4-734 я73-1 + Ю984.030.2--7 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського