Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Махінов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Гудій С. О. 
Порівняльна лексикологія. Співвідношення англійських, українських та російських ідіом : навч. посіб. / С. О. Гудій, В. М. Махінов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т педагогіки і психології. - К., 2009. - 52 c. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

Описано англійські ідіоми - фразеологічні одиниці тварин у співвідношенні з російською та українською мовами на варіативній основі.

Описаны английские идиомы - фразеологические единицы животных в соотношении с русским и украинским языком на вариативной основе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-933.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Махінов В. М. 
Становлення мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору : монографія / В. М. Махінов; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 427 c. - Бібліогр.: 1111 назв - укp.

Здійснено всебічний психолого-педагогічний аналіз поняття мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору в період другої половини XIX - початку XX ст. Розглянуто співвідношення природних і соціокультурних детермінант її формування, об'єктивні та суб'єктивні чинники, що зумовлюють становлення цього процесу в Україні. Висвітлено роль і місце педагогічної науки та мовознавства як основних детермінант в діалектиці формування мовної особистості. Визначено соціокультурні й етнопедагогічні особливості формування мовної особистості, проаналізовано характерні риси цього процесу в західній і вітчизняній соціокультурних традиціях. На основі принципів, актуальність яких умотивована дидактичними характеристиками навчання та функціями мови побудовано модель процесу формування мовної особистості та її соціокультурної компетенції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4) + Ш1 г(4)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Махінов В. М. 
Соціокультурний аспект підготовки майбутнього вчителя / В. М. Махінов // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 339-343. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено соціокультурний компонент змісту навчання іноземної мові як систему знань, умінь і навичок, що сприяють розвитку соціокультурної компетенції студентів, формуванню мовної особистості й її світогляду, моралі і поведінки, готують до життя в багатокультурному суспільстві. Встановлено, що становлення нової освітньої парадигми пов'язано з культурологічним поворотом у суспільстві і в освіті. За умов соціокультурної трансформації суспільства необхідно приділяти особливу увагу специфіці тезаурусу і мовної практики студентів, майбутніх педагогів, із врахуванням флуктуації мовного середовища, його інтегрувальних та дезінтегруючих тенденцій.

Определен социокультурный компонент содержания обучения иностранному языку как системе знаний, умений и навыков, способствующих развитию социокультурной компетенции студентов, формированию языковой личности и ее мировоззрения, морали и поведения, что готовит к жизни в многокультурном обществе. Установлено, что становление новой образовательной парадигмы связано с культурологическим поворотом в обществе и в образовании. В условиях социокультурной трансформации общества необходимо уделять особое внимание специфике тезауруса и языковой практики студентов - будущих педагогов, с учетом флуктуации языковой среды, его интегрирующих и дезинтегрующих тенденций.

It's identified components of the sociocultural content of foreign language teaching as a system of knowledge, skills and attitudes that promote social competence of students, the formation of linguistic identity and her worldview, morality and behavior and prepare for life in a multicultural society. It's established that the formation of a new educational paradigm is associated with the cultural turn in society and in education. In terms of social and cultural transformation of society must pay special attention to the specifics of the thesaurus and language practice for students, future teachers, taking into account the fluctuations of the language environment, and integrating its disintegration tendencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Махінов В. М. 
Теоретичні засади формування мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору (середина XIX - початок XX ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / В. М. Махінов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 40 c. - укp.

Концептуально обгрунтовано теоретичні засади та зміст системи формування мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору (середина XIX - початок XX ст.). Розроблено соціокультурну концепцію формування мовної особистості на інтеграційних засадах вивчення західноєвропейських та вітчизняних джерел філософського, психолого-педагогічного, мовознавчого та культурологічного циклів у трьох аспектах: теоретичному, методологічному та практичному. Виявлено теоретичні закономірності та принципи формування мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору середини XIX - початку XX ст. Теоретично обгрунтовано та перевірено структурно-функціональну модель формування мовної особистості. Удосконалено змістові характеристики психолого-педагогічної теорії та процесу формування мовної особистості, його організаційно-методичне забезпечення, зокрема через визначення потенціалу навчальних предметів, педпрактики, самостійної та науково-дослідної роботи студентів, інноваційних форм і методів навчання, введення авторського спецкурсу. Удосконалено критерії оцінювання рівнів формування мовної особистості, а також шляхи та засоби використання філософського, психолого-педагогічного, мовознавчого та культурологічного матеріалів у формуванні мовної особистості. Набули подальшого розвитку теоретичні положення щодо визначення системи педагогічних і соціокультурних умов формування мовної особистості загалом і підготовки до забезпечення основ мовної освіти майбутніх учителів з урахуванням перспектив розвитку ступеневого навчання та інтеграції освіти України до європейської освітньої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4) + Ш1 г(4)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Махінов В. 
Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов // Рідна шк.. - 2013. - № 11. - С. 49-51. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто мовленнєву активність на заняттях з іноземної мови у світлі діяльнісного підходу. Визначено сутність понять «комунікація» та «спілкування», їх спільні та відмінні риси, функції, види, стадії. Розкрито аспекти вербальної мовленнєвої діяльності. Означено учасників та наведено схему комунікативного акту. Простежено роль оцінного компонента в комунікативно-мовленнєвій діяльності людини. Проаналізовано формування у студентів комунікативної компетенції, що виявляється у здатності користуватися мовою залежно від конкретної ситуації. Вивчено процес створення умов, що спонукали б студентів на заняттях іноземної мови доводити власні переконання та впливати на співрозмовників.

Рассмотрена речевая активность на занятиях по иностранному языку в свете деятельностного подхода. Определены сущность, общие и отличительные черты, понятий «коммуникация» и «общение». Раскрыты аспекты вербальной речевой деятельности. Определены участники и приведена схема коммуникативного акта. Прослежена роль оценочного компонента в коммуникативно-речевой деятельности человека. Проанализировано формирование у студентов коммуникативной компетенции, проявляющееся в способности пользоваться языком в зависимости от конкретной ситуации. Изучен процесс создания условий, которые побуждали бы студентов на занятиях иностранного языка доказывать свои убеждения и влиять на собеседников.

Considered speech activity in the classroom in a foreign language in the light of the activity approach. Defined entity, common and distinctive features, the concepts of «communication» and «communion». Disclosed verbal aspects of speech activity. Registered participants and the scheme of the communicative act. Highlights the role evaluation component in communicative human speech. Analyzed the formation of students' communicative competence, manifested in the ability to use the language depending on the specific situation. The process of creating an environment that will encourage students in the classroom of a foreign language to prove their beliefs and influence the interlocutors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

The 21st Century Challenges in Education and Science : Матеріали III наук.-пед. читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами, 23 квіт. 2015 р., Глухів. [Вип. 2] / ред.: В. М. Махінов, Н. М. Ткаченко, О. К. Малютіна; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка, Навч.-наук. ін-т гуманіт. освіти, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т педагогіки і психології. - Глухів, 2015. - 169 c. - англ. - укp.

Reviewed rhetorics in the context of forming the linguistic personality of future specialists in socionomy. Submitted communicative competence as the leading component of European English teacher training. Discloses a problem of defining the essence and classifying innovational technologies used at children's recreational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я431(4УКР)3 + Ч21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355563/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського