Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Михайлович О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Михайлович О.  
Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення / О. Михайлович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 538. - С. 16-20. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто конотативний аспект значення терміна в неспеціальному мовному оточенні. Дослідження проведено на базі рекламних текстів, які є потужним каналом проникнення термінологічної лексики в загальновживану. Здійснено спробу з'ясувати фактори набуття квазітермінами (КТ) конотативності, а також визначити найпоширеніші типи конотацій КТ у рекламному повідомленні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михайлович О. П. 
Проблеми експериментального дослідження конотації спеціальної лексики / О. П. Михайлович; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 4. - С. 161-167. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Окреслено проблеми та труднощі проведення експериментів для вивчення конотації спеціальних слів, а також методи, що можна використовувати для таких досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Михайлович О. П. 
Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) / О. П. Михайлович // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто мотиви виникнення конотації у межах морфем терміна. З'ясовано, що переважно конотація локалізується в основі лексеми, але й афікси здатні підсилювати емоційну виразність. Дослідження проведено на базі рекламних текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.174.2 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Михайлович О. П. 
Формування конотації іншомовності у рекламних текстах як ефективний маніпулятивний прийом / О. П. Михайлович // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2015. - № 1. - С. 272-277. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання конотації іншомовності для підвищення комунікативної ефективності рекламних текстів. Розглянуто способи формування конотації іншомовності за допомогою термінологічної лексики. Описано ефекти, яких можна досягти завдяки розглянутому прийому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михайлович О. П. 
Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту / О. П. Михайлович // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 2. - С. 107-116. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Охарактеризовано комунікативну природу рекламного тексту. Розглянуто спільні та відмінні риси реклами та інших форм комунікації. Виокремлено компоненти змістової організації рекламного тексту. Увагу приділено прагматичній орієнтації досліджуваних текстів, їх спонукальним можливостям. Акцентовано необхідність комплексного підходу до вивчення рекламних текстів, його антропоцентрична спрямованість, що передбачає залучення можливостей різних наук: теорії комунікації, лінгвістичної прагматики, перлокутивної лінгвістики, соціо-, психолінгвістики та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського