Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Михайлович-Гетто О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Михайлович-Гетто О. П. Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного / О. П. Михайлович-Гетто // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2007. - 1, № 1. - С. 156-160. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Роглянуто конотативний аспект значення квазітерміна у рекламному тексті. Охарактеризовано індивідуальний і колективний типи конотації квазітерміна. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-716
Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Михайлович-Гетто О. П. Оказіональний та узуальний типи конотації квазітермінів у текстах комерційної реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - № 3. - С. 114-118. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто конотативний аспект значення терміна у неспеціальному мовному оточенні. Дослідження проведено на підставі рекламних текстів. Охарактеризовано найпоширеніші типи конотацій квазітерміна у рекламному повідомленні - оказіональний та узуальний. Ключ. слова: квазітермін, рекламний текст, типи конотацій Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.73
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Михайлович-Гетто О. П. Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Поліграфія і вид. справа. - 2008. - № 2. - С. 62-67. - укp.Розглянуто конотативний аспект значення терміна у рекламному тексті. Охарактеризовано конотації науковості, новизни, іншомовності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|