Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мищишен А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Мищишен А. 
Дистанційне навчання у післядипломній педагогічній освіті / А. Мищишен // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 69-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі узагальнення вітчизняного досвіду виділено та структурно подано основні характерні риси і переваги дистанційного навчання. Зауважено, що такі риси, як модульність і паралельність мають особливе значення у післядипломній педагогічній освіті. Визначено такі категорії зацікавлених у післядипломній педагогічній освіті за дистанційною формою, як педагоги з віддалених районів країни, люди із фізичними вадами та особливими потребами та працівники освіти, які не мають змоги брати відрядження на тривалий термін. Акцентовано увагу на вимогах, які ставить до слухача дистанційна форма навчання, а також на перевагах та недоліках дистанційного навчання для слухача. Встановлено, що основними перевагами дистанційного навчання для закладу післядипломної педагогічної освіти є: спрощення розробки електронних навчальних курсів, скорочення витрат на навчання, чітке структурування та малочисельність підрозділів освітнього закладу, а також можливість одночасного навчання великої кількості слухачів різних категорій.

На основе обобщения отечественного опыта выделены и структурно представлены основные характерные черты и преимущества дистанционного обучения. Отмечено, что такие черты, как модульность и параллельность, имеют особое значение в последипломном педагогическом образовании. Определены такие категории заинтересованных в последипломном педагогическом образовании в дистанционной форме, как педагоги из отдаленных районов страны, люди с физическими недостатками и особыми потребностями и работники образования, которые не имеют возможности брать командировку на длительный срок. Акцентировано внимание на требованиях, которые предъявляет к слушателю дистанционная форма обучения, а также на преимуществах и недостатках дистанционного обучения для слушателя. Установлено, что основными преимуществами дистанционного обучения для заведения последипломного педагогического образования являются: упрощение разработки электронных учебных курсов, сокращение расходов на обучение, четкое структурирование и малочисленность подразделений образовательного учреждения, а также возможность одновременного обучения большого количества слушателей различных категорий.

On the basis of summarizing domestic experience the main features and advantages of distance learning were isolated and structurally presented. Traits such as modularity and parallelism that are of particular importance in postgraduate education were noted. The categories of ones interested in postgraduate education in the distance form were defined as teachers from remote areas of the country, people with disabilities and special needs and educators, who are unable to take the trip for a long time. The attention is focused on the requirements that distance learning applies to the listener, as well as the advantages and disadvantages of distance learning for the listener. It was established that the main advantages of distance learning for the institution of postgraduate education are: simplifying the development of e-learning courses, reducing training costs, a clear structuring and the small number of units of educational institutions, as well as the possibility of simultaneous training of a large number of students in various categories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мищишен А. 
Технологічні платформи дистанційного навчання / А. Мищишен // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 167-172. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні особливості дистанційного навчання та необхідність використання систем управління дистанційним навчанням у післядипломній освіті. Розглянуто властивості та функції LMS та LCMS систем дистанційного навчання. Актуальність дослідження обумовлена потребами суспільства у впровадженні новітніх інформаційних технологій у післядипломну освіту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського