Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Молчанюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Молчанюк О. В. 
Особливості проблемно-модульної технології навчання в середньому спеціальному навчальному закладі / О. В. Молчанюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 5. - С. 34-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито специфічні особливості та розглянуто структурні компоненти проблемно-модульної технології навчання. Обгрунтовано доцільність застосування даної технології в середньому спеціальному навчальному закладі.


Ключ. слова: навчання, технологія, навчальний заклад
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Молчанюк О. В. 
Проектування засобів оптимізації процесу навчання з природничих дисциплін у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Молчанюк; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу теоретичних джерел розкрито зміст поняття "оптимізація". Визначено місце та показано особливості проектування засобів оптимізації процесу навчання з природничих дисциплін у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації. Здійснено проектування робочого зошита з друкованою основою як засобу оптимізації процесу навчання з природничих дисциплін та експериментально підтверджено його ефективність. Удосконалено методику використання засобів оптимізації навчання з природничих дисциплін у вищих закладах освіти I - II рівнів акредитації та уточнено педагічні умови їх ефективного впровадження. Експериментально доведено, що застостування засобів оптимізації процесу навчання позитивно впливає на мотивацію та пізнавальну активність студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-36,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пономарьова Г. Ф. 
Теорія і практика оптимізації структури педагогічної системи : навч. посіб. / Г. Ф. Пономарьова, О. О. Бабакіна, С. Б. Бєляєв, О. В. Молчанюк, Л. П. Четаєва; Харків. облдержадмін., Комун. закл. Харків. обл. "Харків. гуманітар.-пед. акад.". - Харків : Захаренко В.В., 2014. - 275 c. - Бібліогр.: с. 245-275 - укp.

Охарактеризовано наукові підходи до визначення структури педагогічної системи. Висвітлено проблеми оптимізації в науково-педагогічній теорії. Розкрито особливості проектування засобів оптимізації навчального процесу у ВНЗ. Розглянуто основні завдання запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Молчанюк О. В. 
Виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи: методологія, теорія, практика : монографія / О. В. Молчанюк; Комун. закл. "Харків. гуманітар.-пед. акад.". - Харків : Мераш Publisher : Мірошниченко О.А., 2018. - 391 c. - Бібліогр.: с. 339-391 - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та практичні аспекти виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи. Здійснено детальний аналіз стану розробки теоретичних засад проблеми дослідження в її історичному і сучасному ракурсах. Розглянуто сутнісну характеристику поняття "ціннісне ставлення до природи" як особистісну структуру. Схарактеризовано "екологічну культуру" як складне утворення, що припускає формування екологічного світогляду, екомислення та відповідної поведінки та ставлення до цінностей природи. Розкрито закономірності, принципи та педагогічні умови виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи. Розглянуто специфічну діяльність учителя біології з виховання ціннісного ставлення до природи (освітню, творчу, практичну, позааудиторну) як форму активного, творчого ставлення особистості до навколишнього світу та самої себе. Теоретично обгрунтовано та змодельовано структурно-функціональну модель виховання у майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи, що складається із цільового, методологічного, змістовного, операційно-дієвого та результативно-оцінного блоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21 р3 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Молчанюк О. В. 
Теоретико-методологічні засади виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / О. В. Молчанюк; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2020. - 43 c. - укp.

На методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено проблему виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи. Висвітлено проблеми виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи, обгрунтовано методологічні підходи (культурологічний, компетентнісний, ноосферний, аксіологічний, екопсихологічний) до виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи, що відповідають сучасним тенденціям виховання майбутнього педагога. Розглянуто суттєву характеристику базових понять проблеми дослідження та логіку їх взаємозв'язків. Розкрито суть поняття "ціннісне ставлення до природи майбутніх учителів біології" та схарактеризовано його структуру (компоненти – інтелектуальний, аксіологічний, поведінковий; критерії: когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісний та їх показники); охарактеризовано закономірності та принципи виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи. Розроблено структурно-функціональну модель виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи, що складається з цільового, методологічного, змістовного, операційно-діяльнісного й результативно-оцінного блоків. Проаналізовано специфічну діяльність вчителя біології з виховання ціннісного ставлення до природи. Удосконалено діагностичний інструментарій, науково-методичний супровід і технологічне забезпечення впровадження структурно-функціональної моделі виховання в майбутніх учителів біології ціннісного ставлення до природи в практику педагогічних закладів вищої освіти та перевірено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи: прикладний аспект : монографія. Кн. 2 / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, О. О. Бабакіна, О. В. Молчанюк, С. Б. Бєляєв, І. П. Упатова, В. А. Литвин, О. Б. Борзик, О. О. Ільїна, А. С. Дрокіна; Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія". - Харків, 2021. - 551 c. - Бібліогр.: с. 523-551 - укp.

Висвітлено прикладний аспект підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Охарактеризовано діагностичний інструментарій для визначення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи, а саме: методичної підготовки, сформованості інформаційної компетентності, відповідального ставлення до взаємодії з сім'єю молодшого школяра, готовності до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів. Розкрито сучасні шляхи та засоби підвищення рівня якості едукації майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано авторські розробки програм вибіркових освітніх компонентів підвищення рівня якості едукації майбутніх учителів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359435/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи: теоретичний аспект : монографія. Кн. 1 / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, О. О. Бабакіна, О. В. Молчанюк, С. Б. Бєляєв, І. П. Упатова, В. А. Литвин, О. Б. Борзик, О. О. Ільїна, А. С. Дрокіна; Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія". - Харків : Бровін О. В, 2021. - 534 c. - Бібліогр.: с. 441-534 - укp.

Представлено теоретичний аспект підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Обгрунтовано теоретичні питання методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Продемонстровано особливості підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи у теорії та практиці педагогіки. Досліджено сучасні аспекти специфіки едукації майбутніх учителів початкової школи. Ґрунтовно проаналізовано сучасні аспекти специфіки едукації майбутніх учителів початкової школи і з’ясовано базові та ключові поняття роботи. Визначено теоретичні основи підвищення рівня едукації майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано авторські розробки моделей підвищення рівня якості едукації майбутніх учителів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359435/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського