Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Моркотун С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Моркотун С. Б. 
Педагогічні умови формування презентаційних умінь студентів магістратури у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Б. Моркотун; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування презентаційних умінь, уточнено базові поняття дослідження "презентація" та "презентаційні вміння", розроблено структурну модель і систему презентаційних умінь магістра. Обгрунтовано, що ефективне формування презентаційних умінь студентів магістратури у процесі професійної підготовки можливе за наявності комплексу педагогічних умов: психологічних, дидактичних, методичних, комунікативних, організаційних. Розглянуто педагогічну технологію формування презентаційних умінь студентів магістратури у процесі професійної підготовки. На основі порівняння показників сформованості презентаційних умінь студентів експериментальних груп з аналогічними показниками у контрольних групах підтверджено, що впровадження в практику навчально-виховного процесу вищої школи експериментальної технології навчання та забезпечення визначеного комплексу педагогічних умов сприяє підвищенню рівня сформованості презентаційних умінь магістрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Моркотун С. Б. 
Теоретичне обгрунтування використання роману Елізабет Стаклі "Квартал "Магнолія" для формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів на заняттях з домашнього читання / С. Б. Моркотун // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 123-125. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання роману Е. Стаклі для формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів початкових курсів мовного ВНЗ на заняттях з домашнього читання. Запропоновано комплекс соціокультурних завдань, які залучають до поетапного процесу читання.

Обосновано целесообразность использования романа Э. Стакли для формирования ЛСК студентов начальных курсов языкового ВУЗ на занятиях домашнего чтения. Предложен комплекс социокультурных заданий, которые вовлекают в поэтапный процесс чтения.

The article grounds the expedience of the use of Elizabeth Stucley's novel for LCC formation of junior students of linguistic higher educational establishment at homereading classes. The author suggests a complex of sociocultural exercises integrated into the step-by-step reading process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Моркотун С. Б. 
Відбір лінгвокраїнознавчого матеріалу для формування соціокультурної компетенції студентів мовного вищого навчального закладу / С. Б. Моркотун // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 31-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено зміст поняття "лінгвокраїнознавство" та визначено принципи і критерії відбору матеріалу для формування соціокультурної компетенції студентів.

В статье рассматривается содержание понятия "лингвострановедение", определяются принципы и критерии отбора материала для формирования социокультурной компетенции студентов.

The article focuses on the notion "linguacultural studies", principles and criteria of material selection in forming students' sociocultural competence are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913-1

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Моркотун С. Б. 
Історико-педагогічні засади формування презентаційних умінь майбутніх викладачів ВНЗ / С. Б. Моркотун // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 144-147. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто презентаційні вміння в історичному аспекті та з'ясовано ступінь розробки проблеми їх формування у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Наголошено на необхідності розвитку презентаційних умінь у майбутніх викладачів. Доведено, що накопичений і узагальнений риторикою досвід практичної діяльності став базою для їх формування.

Рассмотрены презентационные умения в историческом аспекте и выяснена степень разработки проблемы их формирования у студентов ВУЗ в отечественной и зарубежной литературе. Подчеркнута необходимость формирования презентационных умений у будущих преподавателей. Обосновано, что накопленный и обобщенный риторикой опыт практической деятельности стал базой для их формирования.

The article focuses on presentation skills in historical aspect and the elaboration of the problem of the formation of studentsТ presentation skills in native and foreign literature. The author accounts for the necessity of future teachersТ presentation skills formation, proves that practical experience which was accumulated and generalized by rhetoric became the foundation for their formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Моркотун С. Б. 
Презентаційні уміння майбутнього викладача ВНЗ як складова професійної компетентності сучасного фахівця / С. Б. Моркотун // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 182-185. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено актуальність проблеми формування презентаційних умінь студентів педагогічних ВНЗ, визначено їх місце в системі педагогічних умінь. Наведено класифікацію презентаційних умінь у контексті лекторсько-педагогічної діяльності та з'ясовано перспективи дослідження визначеної проблеми.

Исследована актуальность проблемы формирования презентационных умений студентов педагогических ВУЗ, определено их место в системе педагогических умений. Приведена классификация презентационных умений в контексте лекторско-педагогической деятельности, рассмотрены перспективы исследования обозначенной проблемы.

The article deals with the issue of forming mastersТ presentation skills, analyses their place in the system of pedagogical skills. Besides, the classification of presentation skills in the context of lecturer-pedagogic activity is given and the perspectives of future teachers' presentation skills formation are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки кафедри слов'янських і германських мов : колект. монографія / О. Л. Башманівський, А. М. Велика, В. Л. Вигівський, Т. В. Власова, О. В. Денисевич, О. Ф. Загородня, Л. В. Кушмар, С. Б. Моркотун, Н. К. Місяць, Т. Є. Недашківська, Т. Є. Нікішова, Г. А. Петрова, А. М. Приймак, М. В. Поліщук, О. В. Прищепа; ред.: Т. Є. Недашківська; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка, Навч.-наук. ін-т філології та журналістики. - Новоград-Волинський : НОВОград, 2019. - 413 c. - Бібліогр.: с. 412-413 - укp. - англ.

Висвітлено актуальні питання дослідження тексту: семантика, парадигматика, лінгводидактичний і психолінгвістичний аспекти. Розглянуто особливості утворення термінологічних словосполучень-омофраз та експлікація їх значень лінгвальним ко-текстом. Проаналізовано актуальні проблеми формування й сприймання семантики сучасних російськомовних і англомовних текстів. Викладено вербальні засоби вираження емоційно-оцінних концептів у творах Т. Г. Шевченка і Л. М. Толстого. Досліджено психолінгвістичні картини світу сучасного українця, проблеми перекладу текстів, включаючи специфічні електронні тексти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Башманівський О. 
Використання сучасних інформаційних технологій у процесі навчання перекладу / О. Башманівський, В. Вигівський, С. Моркотун // Укр. полоністика. - 2020. - Вип. 17. - С. 86-93. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано особливості застосування сучасних технологій у процесі навчання перекладу. З'ясовано, що сучасна освітня концепція Blended Learning дозволяє студенту отримувати знання як самостійно - онлайн, так і очно - з викладачем. Застосування блогів дає змогу вносити корективи в зміст, уступати в полеміку з автором або викладачем у формі запитань, коментарів, зауважень тощо. Варто зазначити, що використання ІТ технологій дозволяє активізувати навчальний процес, сприяти формуванню необхідних перекладацьких компетенцій, насамперед лінгвістичних і комунікаційних, сприяти розвитку активності та самостійності наших студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського