Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Муранова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Муранова Н. П. 
Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі "ліцей - ВНЗ" : Моногр. / Н. П. Муранова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 247 c. - Бібліогр.: с. 166-181. - укp.

Розглянуто історію становлення допрофесійної підготовки учнів, охарактеризовано її основні етапи, показано здобутки та недоліки кожного з них. Визначено базові принципи допрофесійної підготовки: поетапності, достатності, гнучкості, наступності, інформатизації, інтегративності, професійного відбору. Розкрито сутність і взаємозв'язок змістового, мотиваційного, процесуального, когнітивно-операційного компонентів допрофесійної підготовки. З урахуванням вітчизняного досвіду організації допрофесійної підготовки визначено основні напрямки реформування та розвитку освітянської галузі. На підставі застосування особистісно орієнтованого підходу розроблено технологію допрофесійної підготовки учнів у системі "ліцей - ВНЗ", визначено дидактичні умови її реалізації. Здійснено апробацію запропонованої технології допрофесійної підготовки учнів авіакосмічного ліцею, визначено її ефективність і перспективи подальшого використання. Викладено програми спецкурсів для загальноосвітніх навчальних закладів (X - XI класів).

Рассмотрена история становления допрофессиональной подготовки учащихся, охарактеризованы ее основные этапы, показаны достижения и недостатки каждого из них. Определены базовые принципы допрофессиональной подготовки: поэтапности, достаточности, гибкости, последовательности, информатизации, интегративности, профессионального отбора. Раскрыты сущность и взаимосвязь содержательного, мотивационного, процессуального, когнитивно-операционного компонентов допрофессиональной подготовки. С учетом отечественного опыта организации допрофессиональной подготовки определены основные направления реформирования и развития образовательной отрасли. На основе применения личностно ориентированного подхода разработана технология допрофессиональной подготовки учащихся в системе "лицей - ВУЗ", определены дидактические условия ее реализации. Осуществлена апробация новой технологии допрофессиональной подготовки учащихся авиакосмического лицея, показаны ее эффективность и перспективы дальнейшего использования. Приведены программы спецкурсов для общеобразовательных учебных заведений (X - XI класов).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + О5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кубанський В. І. 
Сучасна математична символіка : посібник / В. І. Кубанський, Н. П. Муранова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 76 c. - Бібліогр.: с. 75. - укp.

Наведено основні символи, позначення та скорочення, які застосовуються у загальному курсі математики та її спеціальних розділах, що вивчаються у ВНЗ. На конкретних прикладах з різних розділів математики, зокрема, алгебри, геометрії, математичної логіки, розкрито правила застосування символіки та показано ефект від її використання.

Приведены основные символы, обозначения и сокращения, применяемые в общем курсе математики и ее специальных разделах, которые изучаются в ВУЗ. На конкретных примерах из разных разделов математики, в частности, алгебры, геометрии, математической логики, раскрыты правила примения символики и показан эффект от ее использования.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1я73

Шифр НБУВ: ВА698373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Муранова Н. П. 
Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі "ліцей - ВНЗ" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Муранова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 18 c. - укp.

Розроблено та апробовано технологію допрофесійної підготовки учнів у системі ліцей - ВНЗ, що грунтується на використанні особистісно орієнтованого підходу, поєднанні мотиваційного, змістового, процесуального та когнітивно-операційного компонентів, науково-обгрунтованому структуруванні змісту навчальних дисциплін і використанні відповідного дидактичного комплексу. Обгрунтовано доцільність інтегрування змісту загальноосвітньої та професійної підготовки. Встановлено, що високий рівень допрофесійної підготовки учнів можливий за умов поетапного формування професійних знань та умінь і науково обгрунтованого добору та структурування змісту навчального матеріалу природничо-математичного та гуманітарного циклів з визначенням необхідних базових спеціальних знань. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології. Результати наукового дослідження рекомендовано використовувати в процесі організації профорієнтаційної роботи, профільного навчання у старшій школі та системі науково-методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + О5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Методика викладання навчальних дисциплін в контексті підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання : матеріали V міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; МОНМС України, Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 181 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми впровадження технологій тестування як основного засобу перевірки знань абітурієнтів. Розкрито організаційно-методичні аспекти адаптації слухачів підготовчих курсів до навчання за модульно-рейтинговою технологією в курсі фізики. Обгрунтовано системний підхід до професійної підготовки майбутніх документознавців у технічному університеті. Проаналізовано особливості компетентнісного підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики у профільній школі. Розглянуто методику вивчення форм особового дієслова на підготовчих курсах в контексті підготовки до ЗНО. Розроблено систематизований підхід до пояснення правил вживання артиклів. Запропоновано методику проведення практичних занять із розвитку зв'язного мовлення на підготовчих курсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ломонос Л. М. 
Тригонометричні рівняння, нерівності та їх системи : навч. посіб. / Л. М. Ломонос, Н. П. Муранова, С. І. Гадалін; МОНМС України, Нац. авіац. ун-т. - 5-е вид., стер. - К. : НАУ, 2012. - 147 c. - Бібліогр.: с. 136 - укp.

Розглянуто основні типи та методи розв'язування тригонометричних рівнянь. Показано зведення тригонометричних рівнянь до найпростіших за допомогою тотожних перетворень. Наведено загальний метод раціоналізації тригонометричних рівнянь. Подано інформацію про ірраціональні тригонометричні рівняння. Розглянуто нестандартні тригонометричні рівняння та нерівності. Висвітлено дяякі властивості аркфункцій. Подано приклади розв'язування рівнянь з невідомим під знаками аркфункцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.121.1 я729

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Муранова Н. П. 
Геометрія : навч. посіб. / Н. П. Муранова, М. М. Логвин, Л. І. Нестеренко, О. С. Муранов; МОНМС України, Нац. авіац. ун-т. - 2-е вид., стер. - К. : НАУ, 2012. - 208 c. - Бібліогр.: с. 207-208 - укp.

Наведено основні теоретичні відомості, тестові вправи, приклади розв'язування задач різних рівнів складності. Подано довідковий матеріал, основні тригонометричні формули та співвідношення, які найчастіше використовуються для розв'язування геометричних рівнянь. Увагу приділено задачам на комбінацію тіл та побудову перерізів багатогранників. Такі задачі відіграють важливу роль у формуванні просторової уяви, математичної культури та навичок свідомого застосування властивостей об'єктів, що вивчаються.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 я729

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ломонос Л. М. 
Вибрані питання математики. Елементи векторної алгебри та аналітичної геометрії : навч. посіб. / Л. М. Ломонос, В. І. Мамчук, Н. П. Муранова; Нац. авіац. ун-т. - 3-є вид., стер. - К. : НАУ, 2012. - 123, [3] с. - Бібліогр.: с. [124] - укp.

Наведено основні поняття й означення векторної алгебри. Розглянуто лінійні операції над векторами (додавання, віднімання, множення на число), правило паралелепіпеда, умови колінеарності двох і компланарності трьох векторів. Викладено знання про прямокутну декартову систему координат на площині та у просторі, скалярний і векторний добуток векторів. Показано застосування векторної алгебри та методу координат до розв'язання змістовних геометричних задач. Наведено формули для розв'язання найпростіших задач аналітичної геометрії (відстані між двома точками, поділу відрізка в заданому відношенні, площі трикутника).


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.141 я73 + В181.13 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зміст та специфіка сучасного науково-методичного забезпечення вступу у ВНЗ : матеріали VIII міжрегіон. семінару, 26 квіт. 2013 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, В. С. Тарасюк; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2013. - 188 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми вищої та середньої школи, підготовки старшокласників до вступу у ВНЗ. Показано шляхи підвищення ефективності навчання під час застосування інформаційних технологій, комп'ютерів, інтерактивної дошки, електронної книги та переваги їх використання на уроках під час вивчення математики. Обгрунтовано лінгводидактичні засади удосконалення методологічного та діалогічного мовлення, виокремлено види та функції монологу та діалогу. Обгрунтовано необхідність залучення інформаційно-комп'ютерних технологій і новітніх педагогічних методів у навчальному процесі в процес вивчення іноземних мов. Надано інформацію про використання методу аналогій в процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Розглянуто окремі методичні положення вивчення синтаксичних понять, труднощі побудови певних синтаксичних конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Муранова Н. П. 
Фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті : монографія / Н. П. Муранова; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2013. - 462 c. - Бібліогр.: с. 355-422 - укp.

Наведено результати фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному ВНЗ. Проаналізовано теоретичні засади доуніверситетської підготовки старшокласників. Обгрунтовано модель доуніверситетської фізико-математичної підготовки учнів. Увагу приділено комплексному науково-методичному забезпеченню фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.я729,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Муранова Н. 
Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 7-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні наукові погляди щодо проблеми розвитку та впровадження в освітній процес компетентнісного підходу. Підкреслено, що традиційна знаннєва парадигма, орієнтована на нагромадження знань, умінь, навичок, не відповідає завданням сучасності. Запропоновано визначення понять "компетенція" та "компетентність", що є основою компетентнісного підходу. Виявлено, що компетенції – це вимоги до здійснення діяльності, а компетентності - здатність задовольняти ці вимоги. Зазначено, що компетентнісний підхід покликаний вдосконалити та оптимізувати освітній процес взагалі і навчальний зокрема. Висвітлено концепцію компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки старшокласників з технічних напрямів. Визначено етапи формування базових компетенцій та компетентності старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.

Рассмотрены различные научные взгляды на проблемы развития и внедрения в образовательный процесс компетентностного подхода. Подчеркнуто, что традиционная образовательная парадигма, ориентированная на накопление знаний, умений, навыков, не соответствует заданиям современности. Предложено определение понятий "компетенция" и "компетентность", составляющих основу компетентностного подхода. Выявлено, что компетенции - это требования к осуществлению деятельности, а компетентности - способность удовлетворять этим требованиям. Отмечено, что компетентностный подход призван усовершенствовать и оптимизировать образовательный процесс вообще и учебный в частности. Освещена концепция компетентностного подхода в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников технических направлений. Определены этапы формирования базовых компетенций и компетентности старшеклассников в системе доуниверситетской подготовки.

Different scientific views on the problem of development and implementation in the educational process of the competence approach. Emphasized that the traditional educational paradigm, focused on building knowledge and skills, meet the tasks of today.A definition of the terms "competence" and "competence" that form the basis of the competence approach. Revealed that competence - a requirement for the implementation of activities and competence - the ability to meet these requirements. It is noted that the competence approach is designed to improve and optimize the educational process in general and training in particular. Illuminated the concept of competence approach in the pre-university training of senior technical fields. Defined stages of formation of core competencies and expertise in the pre-university high school preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Муранова Н. 
Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 41-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано проблеми професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Зауважено, що підвищення її якості й оновлення змісту можливе за запровадження нових державних стандартів, оскільки без них неможливо здійснити типологізації навчальних закладів і визначити організаційно-педагогічні засади щодо реального запровадження різнорівневої підготовки. Виокремлено чинники, що впливають на стандарт освіти. Висвітлено експеримент розроблення стандартів ПТО в українсько-німецькому проекті "Підтримка реформ професійно-технічної освіти в Україні" за участі наукових співробітників Німеччини. Наголошено, що у зв'язку з європейською інтеграцією Україна повинна керуватися європейськими стандартами, необхідно навчатися протягом усього життя тощо. Підсумовано, що навчання дорослого населення нерозривно пов'язане з побудовою громадянського суспільства. Схематично представлено навчання дорослого населення у ПТНЗ за соціальним статусом, за формою навчання, за типами навчального закладу.

Актуализирована проблема профессионально-технического образования в Украине. Подчеркнуто, что повысить его качество и обновить содержание можно путем внедрения новых государственных стандартов, поскольку без них невозможно осуществить типологизацию учебных заведений и определить организационно-педагогические основы относительно реального введения разноуровневой подготовки. Выделены факторы, влияющие на стандарт образования. Освещен эксперимент разработки стандартов ПТО в украинско-германском проекте "Поддержка реформ профессионально-технического образования в Украине" при участии научных сотрудников Германии. Отмечено, что в связи с европейской интеграцией Украина должна руководствоваться европейскими стандартами, необходимо учиться в течение всей жизни. Подытожено, что обучение взрослого населения неразрывно связано с построением гражданского общества. Схематически представлено обучение взрослого населения в ПТУ по социальному статусу, по форме обучения, по типам учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Муранова Н. 
Особливості підготовки випускників закладів освіти до вступу у вищі навчальні заклади / Н. Муранова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 68-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи педагогічного колективу Інституту доуніверситетської підготовки (ІДП) Національного авіаційного університету (НАУ) з підготовки слухачів до зовнішнього незалежного тестування та вступу до ВНЗ. Розкрито нові поняття, які виникли зі вступом України до Болонського процесу: навчальний модуль, модульне навчання. Наведено основні види контролю у навчальному процесі: вхідний, поточний, рубіжний контроль та підсумковий.

Освещен опыт работы педагогического коллектива Института предуниверситетской подготовки (ИПП) Национального авиационного университета (НАУ) по подготовке слушателей к внешнему независимому тестированию и поступлению в вузы. Раскрыты новые понятия, которые возникли со вступлением Украины в Болонский процесс: учебный модуль, модульное обучение. Приведены основные виды контроля в учебном процессе: входной, текущий, рубежный контроль и итоговый.

Illuminated experience of the teaching staff of the Institute of University Preparation of the National Aviation University to prepare students for external independent testing and enroll in college. Revealed new concepts that have emerged since Ukraine's accession to the Bologna process: the training module, modular training. Placed the main types of control in the learning process: the input control, monitoring, control and final landmark control.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Муранова Н. П. 
Теоретичні і методичні засади фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Н. П. Муранова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2014. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади, проаналізовано практику навчальної діяльності з доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників. Визначено базові категорії дослідження - "фізико-математична підготовка до навчання в технічному університеті", "доуніверситетська підготовка", "комплексне науково-методичне забезпечення". Розглянуто принципи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Запропоновано модель дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті та комплексне науково-методичне забезпечення цієї підготовки. Здійснено прогностичне обгрунтування розвитку доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у вищій технічній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. р(4УКР)2-252,022

Шифр НБУВ: РА408766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Муранова Н. 
Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна шк.. - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Охарактеризовано провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З’ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Наведено таблицю алгоритмів діяльності старшокласників у процесі фізико-математичної підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки. Узагальнено, що обґрунтована методологія дослідження цієї проблеми має триєдину структуру – вона охоплює методологію педагогіки, науки і наукових досліджень. Зазначена триєдність підкреслює комплексний, системний характер цієї проблеми.

Рассмотрены методологические подходы к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: компетентностный, личностно ориентированный, деятельностный, системный. Раскрыты сущность и содержание каждого из подходов, даны основные характеристики деятельности старшеклассника в процессе подготовки к обучению в техническом университете.

Basic methodological approaches are presented to the problem of mathematical preparation of senior pupils to teaching in a technical university: personality oriented system. Essence and maintenance is certain each of these approaches, basic descriptions of activity of senior pupil are exposed in the process of preparation to teaching in a technical university. Classification of system educations is carried out on issue of mathematical preparation of senior pupils in the system of preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Методичні аспекти підготовки абітурієнтів до вступу у ВНЗ : матеріали VII міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; Нац. авіац. ун-т. - К., 2012. - 147 с. - укp.

Досліджено основні методи роботи щодо впровадження новітніх технологій в тестування. Запропоновано методика використання тестових завдань, впровадження якої в навчальний процес дозволяє ефективно перевірити відповідність знань та умінь учнів програмовим вимогам, оцінити рівень навчальних досягнень слухачів, оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до подальшого навчання в ВНЗ. Відображено реальний досвід, подано рекомендації щодо вдосконалення методики та методологічних підходів до викладання навчальних дисциплін. Описано труднощі засвоєння окремих питань з англійської граматики учнями ЗНЗ. Висвітлено особливості підготовки абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики. Описано методичні аспекти вивчення теоретичного матеріалу з фізики у процесі підготовки до вступу у ВНЗ. Розглянуто питання активізації самостійної роботи абітурієнтів у системі до університетської підготовки. Досліджено мову як чинник етнічної ідентифікації та само ідентифікації українців. Описано тестування як метод діагностики навчальних досягнень слухачів підготовчих курсів (на матеріалі з української літератури). Розглянуто методичні підходи до розвитку зв'язного мовлення при підготовці слухачів до вступу у ВНЗ. Досліджено методичні рекомендації з підготовки до вступу у ВНЗ з рисунку і композиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад : матеріали IX міжрегіон. семінару, 14 листоп. 2014 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, Л. В. Буркова, С. М. Лобода; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2014. - 316 c. - укp.

Розглянуто допрофесійну підготовку учнів у медичних класах за умов співпраці ЗНЗ, ВНЗ і закладу охрони здоров'я. Досліджено психологічні аспекти навчання майбутніх абітурієнтів на підготовчих відділеннях у процесі вивчення природничих дисциплін. Охарактеризовано компетентнісний підхід у формуванні професійної мобільності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи. Проаналізовано взаємозв'язок процесів саморозвитку та професійного самовизначення учнівської молоді. Приділено увагу управлінню розвитком дидактичної компетентності вчителя української мови та літератури в педагогічній діяльності. Розроблено модель організації профільного навчання у Новобогданівській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів. Проаналізовано технології інтерактивного навчання. Обгрунтовано профорієнтаційну діяльність соціально-психологічної служби школи як передумову успішного самовизначення учнівської молоді. Висвітлено особливості вивчення творчості М. П. Драй-Хмари методом компаративістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Актуальні проблеми в системі освіти "загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали I Всеукр. наук.-практ. конф., 28 трав. 2015 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, Л. В. Буркова, С. І. Черіпко; Нац. авіац. ун-т, Ін-т доунів. підготовки. - Київ : НАУ, 2016. - 253 c. - укp.

Проведено дослідження квадратного тричлена з коефіцієнтами, залежними від параметра. Розглянуто особливості вивчення курсу фізики у старшій школі. Приділено увагу формуванню усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі. Охарактеризовано шляхи ефективної взаємодії середньої і вищої школи в контексті профорієнтаційної роботи. Здійснено моніторинг якості підготовки старшокласників до навчання у ВНЗ. Досліджено мотивацію творчих здібностей учнів як умову реалізації ідей сучасного навчання. Висвітлено деякі аспекти міжпредметних зв'язків у курсі фізики та математики. Подано інформацію про роботу з текстом на заняттях української мови на підготовчих курсах коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми в системі освіти: "Загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 25 трав. 2016 р. / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. О. Бруяка; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2016. - 294 c. - укp. - рус.

Обговорено проблеми вищої освіти України, профільної школи правознавчого спрямування в контексті проблем неперервності освітнього процесу, шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти. Викладено питання використання інноваційних методик у навчальному та позанавчальному процесах як можливість формування особистості майбутнього молодшого спеціаліста. Висвітлено сучасні підходи щодо професійної орієнтації старшокласників, сучасні тенденції забезпечення якісної підготовки до ЗНО та здійснення вдалого професійного вибору в середовищі вищої школи. Розглянуто особливості електронної освіти в Україні, проблеми викладання іноземної мови у різнорівневих групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО34938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми в системі освіти: "Загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2017 р., м. Київ : [зб. ст.] / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. О. Бруяка; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2018. - 320 c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто змішане навчання як інноваційну технологію в освітньому просторі вишів І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано узагальнені результати діагностики рівнів сформованості медіаграмотності у студентів педагогічних ВНЗ. Висвітлено шляхи впровадження компетентнісного підходу в неперервній освіті (НО). Розглянуто можливості застосування сучасних інформаційних технологій на практичних заняттях з іноземної мови. Обгрунтовано необхідність розробки стратегії освітньої діяльності ВНЗ, висвітлено основні стратегічні напрями в розвитку освітньої діяльності та шляхи їх реалізації. Наведено результати вдосконалення структурної та змістової частин навчальної дисципліни "Теорія та практика вищої професійної освіти" для здобувачів ступеня вищої освіти "магістр". Проаналізовано переваги та недоліки комп'ютерного тестування в підготовці майбутніх фахівців. Розглянуто різні підходи до розуміння та значення конфліктологічної компетентності у професійній діяльності фахівця. Визначено функції дозвілля, розкрито погляди на дозвілля вітчизняних і зарубіжних науковців, а також охарактеризовано основні закономірності дозвіллєвої діяльності, які успішно впливають на соціалізацію особистості. Розкрито специфіку андрагогічних підходів до формування компетентності педагогічних працівників у системі підвищення кваліфікації. Проаналізовано психологічні особливості переживання й усвідомлення студентами життєвих подій за допомогою їх наративізації. Розглянуто шляхи вдосконалення профорієнтаційної роботи педагогічного університету, визначено ефективні форми її проведення. Наведено методику покрокового впровадження 3D-системи автоматизованого проектування SolidWorks у систему НО. Проаналізовано сутність концепції організаційного розвитку, здійснено екстраполяцію основних її категорій у галузь вітчизняної вищої освіти, визначено основні інструменти практичної реалізації цієї концепції. Здійснено порівняння концепцій безперервної освіти за кордоном і в Україні, визначено шляхи модернізації сучасної післядипломної освіти в системі НО в Україні. Проаналізовано особливості конкурсного відбору в медичні університети Великої Британії. Досліджено досвід реформування системи освіти в Чехії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)3 + Ч311.52 я431(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО35757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ничкало Н. 
Методологія задачного підходу в підготовці авіаційних інженерів / Н. Ничкало, Н. Муранова, Н. Пазюра // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2. - С. 73-82. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано методологію проєктно-задачного підходу, в якому концентрується увага на формування умінь у студентів створювати навчальні проєкти теоретичного, теоретико-прикладного та прикладного характеру, проєктувати системи завдань, набуваючи професійні компетенції професійної діяльності. Результати пілотного експерименту показали, що в студентів зростає рівень професійних компетентностей. У дослідженні використовувалися методи: аналіз, синтез, порівняння, дерево цілей, діагностика, моделювання та проєктування задачного підходу в навчальний процес, розробка завдань, спостереження, бесіда, пілотний етап педагогічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського