Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Міхеєва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Міхеєва Л. В. 
Формування мотивації вивчення педагогічних дисциплін майбутніми вчителями праці і професійного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Міхеєва; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито суть навчальної мотивації, визначено структуру, показники та рівні сформованості мотивації вивчення педагогічних дисциплін майбутніми вчителями праці та професійного навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс педагогічних умов формування позитивної мотивації у майбутніх учителів праці та професійного навчання під час вивчення педагогічних дисциплін. Базуючись на активних методах навчання (з урахуванням контекстного підходу) розроблено методику, спрямовану на формування у даних студентів позитивної мотивації до вивчення педагогічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міхеєва Л. В. 
Особливості громадянського виховання молоді / Л. В. Міхеєва // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 110-115. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано принципи та підходи до виховання громадянськості. Зазначено, що ефективність громадянського виховання значною мірою визначається реалізацією у виховному процесі діяльнісного підходу. Особливого значення набуває особистісно орієнтований підхід. Розкрито стуктуру особистісних рис, які має розвивати громадянське виховання, визначено зміст громадянського виховання. Зауважено, що однією з форм такого виховання є інтегрування його елементів у зміст шкільних предметів. Визначено місце громадянського виховання у позанавчальній роботі з дітьми. Зроблено висновок, що досягнути мети виховання громадянина можливо за умови тематичної спрямованості виховного процесу та інтеграції громадянського виховання у весь освітній процес у закладах освіти.

Охарактеризованы принципы и подходы к воспитанию гражданственности. Указано, что эффективность гражданственного воспитания во многом определяется реализацией в воспитательном процессе деятельностного подхода. Особое значение приобретает личностно ориентированный подход. Раскрыто стуктуру личностных черт, которые должен развивать гражданственное воспитание, определено содержание гражданского воспитания. Замечено, что одной из форм такого воспитания является интеграция его элементов в содержание школьных предметов. Определено место гражданского воспитания во внеучебной работе с детьми. Сделан вывод, что достичь цели воспитания гражданина возможно при условии тематической направленности воспитательного процесса и интеграции гражданского воспитания во весь образовательный процесс в учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського