Нагач М. Підготовка майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. Нагач // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 126-132. - Бібліогр.: с.132 (7 назв) - укp.Розглянуто практичний компонент професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічних коледжах США. Проаналізовано традиційну чотири- та нову п'ятирічну програму підготовки вчителів. Визначено напрями реформування педагогічної освіти США. Висвітлено досвід партнерської співпраці школи та ВНЗ у практичній підготовці майбутніх фахівців шляхом створення шкіл професійного розвитку. Рассмотрен практический компонент профессиональной подготовки будущих учителей в педагогических колледжах США. Проанализирована традиционная четырех- и новая пятилетняя программа подготовки учителей. Определены направления реформирования педагогического образования США. Освещен опыт партнерского сотрудничества школы и ВУЗ в практической подготовке будущих специалистов путем создания школ профессионального развития. Consider a practical training component of the future teachers in colleges of education dollars. Analyzed the traditional 4-5 year old and new-year teacher training program. The directions of the reform of teacher education dollars. Lit experience partnership schools and universities in the practical training of students, future teachers, by creating professional development schools. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ
|