Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Нагач М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Нагач М. В. 
Підготовка майбутніх учителів у школах професійного розвитку в США : автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Нагач; Ун-т менедж. освіти АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Досліджено особливості організації підготовки майбутніх учителів у школі професійного розвитку США, охарактеризовано її основні моделі. Розглянуто практичний компонент програми підготовки вчителів США в його історичному розвитку. Проаналізовано основні напрями реформування американської системи педагогічної освіти, визначено місце школи професійного розвитку у процесі здійснення реформ. Розкрито сутність школи професійного розвитку як інноваційного закладу в системі освіти США. Розглянуто організаційно-змістові засади здійснення практичної підготовки майбутніх учителів у школах професійного розвитку. Наведено рекомендації щодо використання позитивних здобутків зарубіжного досвіду практичної підготовки майбутніх учителів у школах професійного розвитку в системі педагогічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СРО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нагач М. 
Підготовка майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. Нагач // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 126-132. - Бібліогр.: с.132 (7 назв) - укp.

Розглянуто практичний компонент професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічних коледжах США. Проаналізовано традиційну чотири- та нову п'ятирічну програму підготовки вчителів. Визначено напрями реформування педагогічної освіти США. Висвітлено досвід партнерської співпраці школи та ВНЗ у практичній підготовці майбутніх фахівців шляхом створення шкіл професійного розвитку.

Рассмотрен практический компонент профессиональной подготовки будущих учителей в педагогических колледжах США. Проанализирована традиционная четырех- и новая пятилетняя программа подготовки учителей. Определены направления реформирования педагогического образования США. Освещен опыт партнерского сотрудничества школы и ВУЗ в практической подготовке будущих специалистов путем создания школ профессионального развития.

Consider a practical training component of the future teachers in colleges of education dollars. Analyzed the traditional 4-5 year old and new-year teacher training program. The directions of the reform of teacher education dollars. Lit experience partnership schools and universities in the practical training of students, future teachers, by creating professional development schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського