Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Наровлянська М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Наровлянська М. Д. 
Психолого-педагогічні аспекти спортивного туризму / М. Д. Наровлянська // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 128-131. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто психологічно-педагогічні аспекти спортивного туризму. Доведено ефективність організації комплексних занять спортивним туризмом, поєднання організації спортивних туристських походів і змагань з туристського багатоборства. Визначено можливості використання спортивного туризму як засобу впливу на формування особистості та запобігання соціальній дезадаптації дітей та підлітків, зниження рівня їх тривожності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.113.9 + Ч421.385.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Порох Л. 
Комп'ютер - на допомогу шкільному психологу (з досвіду роботи психологічної служби авторської експериментальної школи "Міленіум") / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 26-28. - укp.

Охарактеризовано два основних напрями використання комп'ютерів та інформаційних технологій у роботі психологічної служби школи. Окремо зосереджено увагу на проблемі готовності учнів, батьків та педагогів до використання інформаційних технологій. Продемонстровано якість навчально-розвивальних програм, дидактичних ігор та психодіагностичних програм, що використовуються у роботі психологічної служби. Надано схеми напрямів використання комп'ютерів у роботі шкільного психолога та варіанти подання результатів комп'ютерних психодіагностичних методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ю949.244ф3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Порох Л. 
Психологічний супровід учнів початкової школи. З досвіду роботи психологічної служби спеціалізованої школи N 318 м. Києва / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 46-47. - укp.

Висвітлено досвід своєчасного виявлення та вирішення проблем учнів початкової школи, зокрема, недостатнього рівня розвитку уваги, саморегуляції та моторики, шляхом організації діяльності психологічної служби школи. Зазначено, що рівень розвитку уваги є одним з базових показників розвитку психічних процесів молодшого школяра, який забезпечує умови для успішного оволодіння навчальним матеріалом. Увагу приділено розробленій у школі корекційно-розвивальній програмі, яка містить певні завдання, а саме: створення умов для підвищення рівня стійкості, розподілення та переключення уваги дітей, навчання дітей основним методам організації довільної уваги, а також методам розвитку та самовдосконалення уваги, сприяння формуванню адекватної самооцінки дітей, запобігання певної умови навчальної неуспішності дітей, а саме - недостатньому розвитку довільної уваги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Порох Л. 
Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано заходи з мінімізації ризику захворюваності, зростання опірності негативним впливам, зниження тривожності та виявів агресії серед учнів (що пов'язані зі збільшенням навчального навантаження, погіршенням стану довкілля, складною соціально-економічною ситуацією тощо), які може застосовувати психологічна служба (ПС). Розкрито досвід апробації в 1999 - 2010 рр. у гімназії "Міленіум" № 318 м. Київ системи психологічної діагностики та моніторингу розвитку учнів упродовж шкільного життя. Висвітлено особливості роботи ПС з кожною віковою категорією учнів. Відзначено, що ПС проводить за запитом учителів, адміністрації школи, батьків індивідуальну діагностику, діагностику соціально-психологічного клімату у класних колективах, діагностику творчих здібностей, а також профорієнтаційну діагностику у груповій та індивідуальній формах з наданням індивідуальних консультацій.

Предложены меры по минимизации риска заболеваемости, роста сопротивляемости негативным воздействиям, снижению тревожности и проявлений агрессии среди учащихся (связанные с увеличением нагрузки, ухудшением состояния окружающей среды, сложной социально-экономической ситуацией), которые может применять психологическая служба (ПС). Представлен опыт апробации в 1999 - 2010 гг. в гимназии № 318 г. Киев системы психологической диагностики и мониторинга развития учащихся в течение школьной жизни. Освещены особенности работы ПС с каждой возрастной категорией учащихся. Отмечено, что ПС проводит по запросу учителей, администрации школы, родителей индивидуальную диагностику, диагностику социально-психологического климата в классе, диагностику творческих способностей, а также профориентационную диагностику с предоставлением индивидуальных консультаций.

The article reveals the essence of the diagnostics and monitoring system of pupils' psychological development which was approbated in Kyiv gymnasium "Millennium" 318 during 1999 - 2010.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с + Ю983.5 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наровлянська М. 
Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна // Рідна шк.. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості, розкрито підходи щодо розв’язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії “Міленіум” № 318. Феномен обдарованості обговорено як якість психіки, яка системно розвивається протягом усього життя людини та визначає можливість досягнення людиною більш високих результатів у порівнянні з іншими людьми в одному чи кількох видах діяльності. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психологічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.

Рассмотрены различные взгляды на проблему одаренности. Освещены подходы к решению данной проблемы, на которых базируется деятельность педагогического коллектива гимназии “Міленіум” № 318. Особое внимание уделено основным направлениям работы психологической службы с одаренными детьми различных возрастных групп.

Different looks are considered to the problem of gift. Considered is going near the decision of this problem, which activity of pedagogical collective of gymnasium of “Millennium” is based on Nb. 318. The special attention is spared basic work of psychological service assignments with the gifted children of different age-dependent groups.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-2К)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського