Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Насакіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Насакіна С. В. 
Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / С. В. Насакіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 18 c. - укp.

Досліджено власні назви у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, російської та анлійської мов. З'ясовано, що рекламний текст фармацевтичних препаратів характеризується зв'язністю, цілісністю, прагматичною спрямованістю і являє собою складне композиційне утворення, основними структурними компонентами якого є заголовок, слоган, основний текст, ехо-фраза, рекламні реквізити, ілюстрації з підписами, товарний знак, коментарі. Проаналізовано ономастичний простір рекламних текстів фармацевтичних препаратів, визначено його ядро та периферію, встановлено продуктивність онімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів в українській, російській та англійській мовах. Описано структуру та жанри рекламних текстів фармацевтичних препаратів, простежено взаємозалежність жанру та структурних компонентів рекламних текстів і власних назв, визначено функції власних назв на матеріалі зазначених мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Насакіна С. В. 
Хрематоніми у рекламних текстах фармацевтичних препаратів / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18. - С. 535-540. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості функціонування хрематонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Визначено роль хрематонімів та доведено, що хрематоніми слугують джерелом виразності у рекламних текстах. Виділено номінативну, емоційно-експресивну і сугестивну функції хрематонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-316

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Насакіна С. В. 
Інформаційно-рекламна функція топонімів у рекламі ліків / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 20. - С. 200-209. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Порушено проблему функціонування топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Метою нашої розвідки є дослідження топонімії у рекламних текстах крізь призму виконуваних топонімами функцій. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення функцій топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів; аналіз особливостей інформаційно-рекламної функції в досліджуваному матеріалі. Розглянуто роль власних назв в рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Доведено, що топоніми є важливим інформаційним джерелом, що сприяє розкриттю ідеї рекламного тексту. Створена досить умовно класифікація топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів, згідно якій представлені наступні групи: хороніми; ойконіми; урбаноніми; ороніми; гідроніми. Виділено також номінативну, інформаційно-рекламну, сугестивну функції топонімів у дослідженому матеріалі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.161

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Насакіна С. В. 
Статус фітонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 19. - С. 143-150. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти функціонування фітонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Визначено роль фітонімів та доведено, що вони слугують джерелом емоційності та експресивності у рекламних текстах. Увага спрямована на фітоніми у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, російської та англійської мов. Дослідження виявило схожі риси в рекламних текстах на матеріалі української, англійської та російської мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Насакіна С. В. 
Методи ономастичного дослідження / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 21. - С. 176-185. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Порушено методологічні проблеми ономастичних досліджень. Мета розвідки - аналіз ономастичних методів дослідження. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення термінологічної основи досліджень; показ можливостей методів при дослідженні власних назв. Розглянуто загальнонаукові, лінгвістичні та ономастичні методи. Об'єкт статті - методологія ономастичних досліджень. Предмет дослідження - загальні та спеціальні методи. Практична цінність роботи полягає у можливості використання представлених методів у ономастичних дослідженнях. Доведено, що застосування методів допомагає дослідити різні аспекти власних назв, прийти до певних наукових висновків, що є основною метою будь-якого дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.16 в

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Насакіна С. В. 
Структура та семантика прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів / С. В. Насакіна // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 22. - С. 90-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості власних назв у рекламних фармацевтичних текстах ветеринарних препаратів. Увагу приділено опису структурних та семантичних особливостей прагматонімів. Висвітлено функційне навантаження прагматонімів, які виконують номінативну, інформаційну та рекламну функції. Виокремлено певні структурні особливості прагматонімів у рекламних текстах: прості; складні; а також складені. Мета статті - аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів у структурно-семантичному аспекті. Об'єктом дослідження є прагматоніми у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Предмет дослідження - структурно-семантичні особливості прагматонімів. Мета визначає вибір методів у дослідженні: було використано загальнонаукові методи систематизації, аналізу та синтезу; кількісний аналіз. Серед спеціальних лінгвістичних методів залучено структурний, функціональний, які прислужились у визначенні особливостей структури, семантики й функцій прагматонімів. Сумуючи вищезазначене, можемо підкреслити, що вперше було проведено структурно-семантичний аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Практична цінність роботи полягає у тому, що проведений аналіз прагматонімів у рекламних текстах відкриває перспективи подальших досліджень, які можуть бути пов'язані з виявленням диференційних особливостей прагматонімів у різних мовах. В результаті розвідки були встановлені структурно-семантичні особливості прагматонімів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716 + Ш103.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колісніченко Н. М. 
Іноземна мова у науковій діяльності : навч. посіб. / Н. М. Колісніченко, С. В. Насакіна, А. П. Маєв; Одеський державний аграрний університет. - Одеса : ОРІДУ, 2021. - 121 c. - Бібліогр.: с. 107-108 - укp. - англ.

Розкрито основні засади забезпечення іншомовної комунікації у науковій діяльності з агро-, вет- та менеджерської спеціальностей. Матеріал призначено для здобувачів вищої освіти третього (докторського) рівня у: галузі знань 20 «Аграрні науки і продовольство» за спеціальностями 201 «Агрономія» та 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», галузі знань 21 «Ветеринарна медицина» за спеціальностями 211 «Ветеринарна медицина» та 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 073 «Менеджмент». Відповідно до програми викладено тематичні тексти та вправи до них щодо напрацювань в науці агрономії, економіки, менеджменту, ветеринарної медицини; підготовки наукових робіт - академічного письма; засад презентації наукової доповіді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Прикладна лінгвістика на Півдні України: здобутки і перспективи : колект. монографія / О. О. Бойко, Ж. Д. Горіна, Н. Р. Григорян, В. А. Писаревська, Н. В. Грона, Є. В. Джиджора, Л. В. Добровольська, Д. М. Добровольська, А. П. Загнітко, Н. Г. Іванова, Є. В. Ковкіна, А. О. Колесников, Н. В. Кондратенко, М. Г. Малишева, В. Б. Мусій, С. В. Насакіна, О. А. Румянцева, Н. В. Сапрыгина, О. Ю. Семененко, Є. Ф. Верзілова, Г. В. Ситар, М. І. Степаненко, Г. М. Труба, С. О. Фокіна, Л. Ф. Фоміна, С. В. Форманова, Т. І. Домброван, Н. М. Хрустик, Т. М. Шевченко, Л. В. Шевчук, Г. С. Яроцька, В. В. Яшкіна; ред.: Н. В. Кондратенко; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса : ТВОРИ, 2022. - 281 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - рус.

Звернено увагу на специфіку замовлянь як різновиду вербальної магії в художньому дискурсі фентезі, візуальну метафору в дискурсі соціальної реклами. Розглянуто гендерну варіативність висхідного тону в новозеландській англійській мові. Досліджено розуміння кольоросемантики поетичних текстів учнями молодшого шкільного віку. Проаналізовано риторичну маніпуляцію прихильністю аудиторії у виступах впізнаваних спікерів. Висвітлено практичний досвід викладання іноземних мов на теренах інформаційних технологій. Акцентовано на важливості розмежування в семантико-текстуальній лінгвістичній експертизі фактичного твердження та оцінного судження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я43 + Ш11 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА871387 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського