Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Нечепоренко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Нечепоренко М. В. 
Формування естетичної культури студентів класичних університетів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Нечепоренко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 23 c. - укp.

Визначено роль загальної естетичної культури у професійній підготовці студентів класичних університетів. Розроблено та науково обгрунтовано систему педагогічних умов, що забезпечують необхідний рівень загальної естетичної культури студента класичного університету. Доведено, що підвищенню ефективності рівня сформованості естетичної культури студентів сприяє включення спецкурсу "Естетична культура педагога" в навчально-виховний процес класичного університету. Розроблено рекомендації щодо естетизації навчально-виховного процесу в класичному університеті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нечепоренко М. В. 
Педагогічна спадщина М. О. Корфа : спецкурс / М. В. Нечепоренко, О. І. Попельнюх; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2010. - 21 c. - укp.

Висвітлено основні педагогічні погляди та принципи дидактичних праць М.О. Корфа. Показано можливості їх використання в сучасній освіті. Увагу приділено значенню навчання та виховання в процесі формування життєвої позиції особистості.

Освещены основные педагогические взгляды и принципы дидактических работ Н.А. Корфа. Показаны возможности их применения в современном образование. Уделено внимание значению обучения и воспитания в процессе формирования жизненной позиции личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-8 Корф, О. М. р30-262

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р117090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нечепоренко М. А. 
Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. А. Нечепоренко; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2019. - 20 c. - укp.

З’ясовано стан проблеми формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку в педагогічній теорії і практиці фахової підготовки вчителів іноземних мов в Україні, Німеччині, Великобританії та США. Проаналізовано нормативне та навчально-методичне забезпечення підготовки фахівців за кваліфікацією бакалавр освіти, вчитель німецької і другої іноземної мови та зарубіжної літератури. Обґрунтовано та вивчено теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Конкретизовано смислові значення понять "професійно-особистісний саморозвиток", "готовність майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку". Під професійно-особистісним саморозвитком майбутніх учителів іноземних мов розуміємо внутрішній, свідомий, цілеспрямований процес особистісного вдосконалення та професійного зростання майбутніх учителів-філологів на основі процесів самопізнання, самоосвіти, самоконтролю та самореалізації. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку визначаємо як складне професійно-особистісне утворення, що охоплює мотиваційно-спрямувальний, інформаційно-інтегративний, особистісно-регулятивний, рефлексивно-коригувальний компоненти і слугує основою для постійного підвищення рівня професіоналізму та самореалізації особистості майбутніх учителів іноземних мов. Визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку: формування мотивації до професійно-особистісного саморозвитку через комплекс стимулювальних чинників; використання інтегративного ресурсу іноземної мови для здійснення професійно-особистісного саморозвитку; застосування смарт середовища професійно-особистісного саморозвитку. Розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Виокремлено та охарактеризовано спонукальний, когнітивний, інтернальний, рефлексивний критерії і відповідні показники, на основі яких визначено й експериментально перевірено низький, середній та високий рівні сформованості готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Рекомендованими формами організації навчального процесу є практичні заняття, самостійна робота, групова робота, тренінги, воркшопи, індивідуальні та групові консультації, круглі столи, диспути, конференції, самостійна робота із використанням інформаційних ресурсів, індивідуально-пошукова робота, відвідування відкритих уроків провідних педагогів. Обґрунтовано та експериментально доведено ефективність використання методів проблемного та активного навчання (дискусії, моделювання ситуацій, навчальні ігри), методів самостійної та групової позааудиторної роботи (опрацювання літератури іноземною мовою, онлайн-робота з веб-ресурсами), методу кейсів, методу "Портфоліо", веб-квесту. Розроблено методичний супровід реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку, діагностичний інструментарій для визначення рівнів сформованості готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку; комплекс інтерактивних освітніх ресурсів за тематикою професійно-особистісного саморозвитку вчителя іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського