Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Ноздрова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Ноздрова О. П. 
Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. П. Ноздрова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування і розвитку пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку засобами дидактичної гри, розкрито сутність понять "дидактична гра", "пізнавальна активність". Визначено критерії й показники рівнів сформованості пізнавальної активності молодших школярів. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови використання дидактичної гри як засобу стимулювання пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку, зокрема, здійснення диференціації під час організації навчально-ігрової діяльності школярів, організація взаємодії вчителя й учнів на принципах співробітництва, використання ігор проблемного характеру, забезпечення емоційної насиченості навчально-ігрової діяльності. За результатами експериментального дослідження доведено ефективність використання дидактичної гри як засобу стимулювання пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку у практиці роботи початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ч421.221 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ноздрова О. П. 
Діагностичний експеримент по виявленню рівнів сформованості пізнавальної активності молодших школярів / О. П. Ноздрова // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 175-180. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Узагальнено дані експериментального дослідження щодо з'ясування рівня сформованості пізнавальної активності у дітей молодшого шкільного віку. Зазначено про необхідність збагачення навчального матеріалу пізнавальним змістом - засобом гуманного підходу до розвитку кожної дитини, надання їй можливості "бути", виявити свій творчий потенціал.

Обобщены данные экспериментального исследования по выяснению уровней сформированости познавательной активности у детей младшего школьного возраста. Акцентировано внимание на необходимости обогащения учебного материала познавательным содержанием - способом гуманного подхода к развитию каждого ребёнка, предоставления ей возможности "быть", выявить свой творческий потенциал.

Presents some data of experimental research the aim of which was to determine the level of development of cognitive of children of primary school age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.510.2с + Ю983.402.1 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ноздрова О. П. 
Застосування навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах / О. П. Ноздрова // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 185-188. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність навчально-педагогічних ігор. Розглянуто нові форми, методи, прийоми, які використовуються у ВНЗ і відповідають вимогам сучасного навчального процесу. Наведено види ігор (ігрова дискусія, ігрова ситуація, ділові ігри, сюжетно-рольові ігри) та особливості використання їх як засобу стимулювання пізнавальної активності студентів у ВНЗ. Запропоновано методичні розробки проведених ігор за розділами курсу педагогіки.

Раскрыта сущность учебно-педагогических игр. Рассмотрены новые формы, методы, приемы, используемые в ВУЗ, которые отвечают требованиям современного учебного процесса. Приведены виды игр (игровая дискуссия, игровая ситуация, деловые игры, сюжетно-ролевые игры), особенности их использования как средства стимулирования познавательной активности студентов в ВУЗ. Предложены методические разработки проведенных игр по разделам курса педагогики.

The essence of learning and teaching games. Consider new forms, methods, techniques used in higher education that meet the requirements of the modern educational process. It's shown the types of games (game discussion, game situation, role-playing, story-role-playing games), especially their use as a means of stimulating cognitive activity of students in higher education. It's considered the methodical development of Games played by sections of the course pedagogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ноздрова О. П. 
Формування дослідницьких умінь студентів, їх готовності до пошукової діяльності / О. П. Ноздрова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 99-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розроблено структуру дослідницьких умінь (аналітико-синтетичні, інформаційні, креативні, прогностичні). З'ясовано умови та засоби, що сприяють формуванню готовності майбутніх учителів до пошукової діяльності. Розкрито значення та роль активних методів навчання, самостійної, творчої роботи студентів, використання опорних схем у навчально-виховному процесі вищої школи, які були складені на прикладі вивчення курсу "Педагогіка". Виділено типи навчально-рольових ігор, які проводяться з дисципліни "Педагогіка". Окреслено напрями подальших наукових розвідок, які, на думку автора, пов'язані з дослідженням педагогічних умов ефективної діяльності майбутніх учителів.

На основе анализа психолого-педагогической литературы разработана структура исследовательских умений (аналитико-синтетические, информационные, креативные, прогностические). Выяснены условия и средства, способствующие формированию готовности будущих учителей к поисковой деятельности. Раскрыты значение и роль активных методов обучения самостоятельной, творческой работе студентов, использования опорных схем в учебно-воспитательном процессе высшей школы. Выделены типы учебно-ролевых игр, которые проводятся по дисциплине "Педагогика". Определены направления дальнейших научных исследований, которые, по мнению автора, связанны с исследованием педагогических условий эффективной деятельности будущих учителей.

The article analyzes conditions and instrumental in formation of readiness of future teachers for research, development of students' research skills. In particular, it reveals importance and the role of activity methods of education, independent creative work of students, use of visual schemes in educational process of higher school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ноздрова О. П. 
Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до моделювання уроків з використанням логічних завдань (на прикладі вивчення методики математики) / О. П. Ноздрова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 114-116. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Викладено методичні рекомендації для майбутніх вчителів початкової школи з формування інтелектуальної культури молодших учнів, названо основні недоліки, які допускають студенти під час проходження педагогічної практики. Визначено основні дидактичні та методичні положення, що уможливлять результативність формування логічного мислення школярів: відмова від шаблонної поведінки, диференціація та індивідуалізація навчання, вміння застосовувати нові технології, застосування діяльнісного методу навчання школярів, застосування більшої частки геометричного матеріалу, включення в навчально-виховний процес дидактичних активних ігор, наочності, локалізоване застосування логічних завдань. Констатовано необхідність введення курсу "Логіка" в навчально-виховний процес педагогічних інститутів.

Изложены методические рекомендации для будущих учителей начальной школы по формированию интеллектуальной культуры младших школьников, названы основные недостатки, которые допускают студенты во время прохождения педагогической практики. Определены основные дидактические и методические положения, которые оптимизуруют процесс формирования логического мышления школьников: отказ от шаблонного поведения, дифференциация и индивидуализация обучения, умение применять новые технологии, применение деятельностного метода обучения школьников, применение геометрического материала, включение в УВП дидактических активных игр, наглядности, локализованное применение логических задач. Констатирована необходимость введения в УВП курса "Логика".

The article substantiatesand recommendes usage of logical exersises, tasks and problems in teaching junior schoolchildren to develop intellectual culture in the course "Methods of teaching mathematics in primary school" by future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасні проблеми навчання і виховання : зб. наук. пр. / А. Є. Андріанова, Н. М. Бадьїна, І. О. Бартєнєва, І. І. Бестужева, Т. Ю. Богданова, Л. О. Калінчук, І. А. Княжева, О. І. Турчанінова, О. К. Кулік, М. М. Куруч, Р. С. Магденко, О. П. Ноздрова, Д. В. Обертинська, М. М. Ручкіна, Є. О. Петренко, О. О. Сакалюк, І. О. Бобровнік, Н. Ю. Дучева, Є. В. Тягнирядно, К. В. Ноздрова, Ю. С. Чумаченко, О. С. Шевченко; ; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", "ТІКВА–ОР САМЕАХ", Одеський приватний заклад освіти. - Одеса : Астропринт, 2023. - 135 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто актуальні питання сучасної педагогічної науки. Матеріали стануть у нагоді для викладачів закладів вищої освіти, здобувачів вищої освіти, аспірантів, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Вивчено екологічні проблеми у курсі фізики. Зазначено формування в учнів гуманістичної культури на уроках зарубіжної літератури; формування пізнавальних потреб підлітків шляхом розвитку емоційно-вольової сфери. Визначено використання інноваційних методів навчання на уроках французької мови. Визначено стимулювання пізнавальної активності у дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто актуалітети сучасної системи управління закладами загальної середньої освіти. Увагу приділено підготовці майбутніх вихователів до гуманістичної взаємодії з дітьми. Визначено особистісну та професійну самореалізацію майбутнього викладача дизайну. Охарактеризовано розвиток комунікативних і творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. Наведено інтерактивні методи навчання під час вивчення природничих дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867533 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського