Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Нєдялкова К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Нєдялкова К. В. 
Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К. В. Нєдялкова; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 21 c. - укp.

З'ясовано суть поняття "інтелектуальний розвиток особистості майбутнього вчителя математики", виявлено чинники та причини індивідуальних розходжень інтелектуального розвитку. Запропоновано критерії, способи оцінки, показники, охарактеризовано рівні інтелектуального розвитку студентів, визначено педагогічні умови та обгрунтовано й експериментально апробовано методику для сприяння цьому розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)2р3 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нєдялкова К. В. 
Інтелектуалізація вищої освіти як чинник підвищення якості підготовки фахівців в умовах європейської інтеграції / К. В. Нєдялкова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 72-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано особливості реалізації педагогічних умов інтелектуального розвитку особистості у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики. Наголошено, що одним з факторів підвищення якості підготовки спеціалістів за умов європейської інтеграції є інтелектуалізація професійної освіти.

Проанализированы особенности реализации педагогических условий интеллектуального развития личности в процессе профессиональной подготовки будущих учителей математики. Отмечено, что одним из факторов повышения качества подготовки специалистов в условиях европейской интеграции является интеллектуализация профессиональной элиты.

The article deals with the features of realization of pedagogical conditions of intellectual development of the person during vocational training the future mathematics teachers. It is underlined, that one of factors of improvement of quality of preparation of experts in conditions of the European integration is intellectualization of professional elite.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21р3

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шевченко Т. О. 
До теорії обернених тригонометричних функцій / Т. О. Шевченко, К. В. Нєдялкова // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 66-72. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано методичний матеріал до вивчення теорії обернених тригонометричних функцій: арккосинусу, арктангенсу, деяких тотожностей, що пов'язують дані функції. Наведено приклади розв'язання завдань трьох рівнів складності, які зустрічаються під час випробувань (атестації, зовнішнього тестування).


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.121.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нєдялкова К. 
Методичний аналіз дидактичного матеріалу щодо підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання учнів з математики / К. Нєдялкова // Наша шк.. - 2009. - № 1. - С. 10-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено методичний аналіз завдань зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з математики, з якими в учнів традиційно виникають труднощі. Сформульовано деякі методичні рекомендації з підготовки учнів до ЗНО (підготовка в щоденному навчальному процесі, узагальнення та систематизація знань учнів, акцент на завданнях, що викликають труднощі, формування вміння переформульовувати завдання та інтерпретувати результати, ліквідувати формалізм знань, формувати навички письмової математичної аргументації). Запропоновано напрями вдосконалення технології проведення ЗНО.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Математична освіта: минуле, сьогодення, майбутнє: до 100-річчя від дня народження О. Ф. Семеновича : монографія / М. І. Бурда, І. Акуленко, В. Ачкан, Т. Бохонова, И. Володко, Я. Гаєвець, В. Гроза, І. Егліте, В. Забранський, В. Кірман, Л. Кляцька, О. Коломієць, Т. Коростіянець, Н. Кульчицька, О. Лещинський, І. Матвєєва, А. Нестеренко, К. Нєдялкова, Н. Ротаньова, З. Сердюк, С. Скворцова, В. Таточенко, Н. А. Тарасенкова, В. Тихонова, Д. Тінькова, О. Томащук, А. Тумбрукакі, С. Федосєєв, О. Чернобай, С. Черняєва, Ю. Черняхівська, Т. Шабельник, О. Юхименко; ред.: Н. А. Тарасенкова; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси : Новий курс, 2020. - 203 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Здійснено спробу виокремити сучасні проблеми організації навчання математики в різних ланках освіти (початкова й середня школа, заклади професійно-технічної, передпрофесійної та вищої освіти), запропоновано деякі шляхи і засоби нівелювання цих проблем з урахуванням уроків минулого та потреб майбуття.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нєдялкова К. В. 
Технологія QR-кодування та її впровадження в освітній процес вищої школи / К. В. Нєдялкова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 3. - С. 53-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито сутність технології QR-кодування та можливості її використання в освітньому процесі, зокрема вищої школи. QR-коди надають можливість отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі Інтернет за допомогою смартфонів. Із залученням QR-кодів можна урізноманітнити освітній процес і підвищити інтерес як учнів, так і студентів, до вивчення предмету. Водночас, використання QR-кодів пов'язане з низкою проблем, які слід ураховувати під час упровадження цієї технології в освітній процес. Щодо вищої школи, то було встановлено, що двовимірні штрихові коди можна використовувати на різних етапах навчання: пояснення, узагальнення, систематизації або перевірки вивченого матеріалу, під час оцінювання освітніх досягнень студентів тощо, причому під час такої роботи можуть поєднуватися традиційні й інтерактивні форми організації освітньої діяльності. Мета проведення педагогічного експерименту - з'ясування ефективності системного застосування QR-технології в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики в контексті компетентнісного підходу. Під час викладання дисципліни "Шкільний курс математики і методика його навчання" протягом освітнього семестру в експериментальних групах під час лекцій і практичних занять пропонувалися QR-посилання на електронні підручники, довідкову інформацію, презентації, навчальні програми, цікаві факти, навчальні тренажери, навчальні тести, наукові статті, методичні розробки, конспекти уроків тощо. Крім того, було розроблено QR-словник понять загальної методики навчання математики, а кожним студентом - QR-словник понять з певної теми курсу методики навчання алгебри; разом майбутні вчителі підготували і провели QR-квест для здобувачів середньої освіти з метою підвищення інтересу до вивчення математики. Результатом проведеної роботи виявилося підвищення успішності та зацікавленості студентів експериментальних груп у вивченні фахової дисципліни, у порівнянні з успішністю студентів контрольних груп, а також більш ефективне формування деяких фахових компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського