Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Нідзельська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Нідзельська В. А. 
Методичний підхід до оцінювання персоналу організації / В. А. Нідзельська // Пробл. науки. - 2013. - № 1. - С. 43-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розроблено комплексну систему оцінювання персоналу організації за допомогою методів експертних оцінок та ранжування, що надає змогу об'єктивно здійснити оцінювання та одержати конкретний результат для забезпечення розвитку кадрового потенціалу та ефективності функціонування системи управління персоналом й організації в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нідзельська В. 
Особливості управлінської діяльності керівника приватної школи / В. Нідзельська // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 42-45. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено критичний аналіз проблеми управління діяльністю приватним загальноосвітнім шкільним навчальним закладом та визначено особливості управлінської діяльності керівника приватної школи, серед яких: поєднання позиції автора інноваційної педагогічної системи та ефективного менеджера, неординарні особисті якості, професіоналізм. Обгрунтовано вимоги до професійної діяльності керівника приватної школи. На основі узагальнення досвіду діяльності київського ліцею бізнесу констатовано, що ефективність управління закладом залежить від: підприємницької активності адміністрації, якості інноваційної діяльності школи, популярності «бренду» школи серед громади, фінансових можливостей батьків, характеру власності навчального закладу. Доцільним, на думку автора, є розроблення та затвердження нормативних актів щодо діяльності шкіл приватної форми власності. Окреслено перспективи подальших досліджень.

Сделан критический анализ проблемы управления деятельностью частным общеобразовательным школьным учебным заведением. Определены особенности деятельности руководителя частной школы, среди которых: сочетание позиции автора инновационной педагогической системы и эффективного менеджера, неординарные личные качества, профессионализм. Обоснованы требования к профессиональной деятельности руководителя частной школы. На основе обобщения опыта деятельности Киевского лицея бизнеса констатировано, что эффективность управления учреждением зависит от: предпринимательской активности администрации, качества инновационной деятельности школы, популярности «бренда» школы среди общественности, от финансовых возможностей родителей, характера собственности учебного заведения. Целесообразным, по мнению автора, является разработка и утверждение нормативных актов относительно деятельности школ частной формы собственности. Определены перспективы дальнейших исследований.

Problems of management of educational private establishment in the system of general secondary education of Ukraine are covered in the article. Standarts of professional activities of a head of private school are established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нідзельська В. 
Приватна школа як ресурс модернізації національної освіти / В. Нідзельська // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 1. - С. 76-79. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку приватних навчальних закладів за сучасних умов. Визначено роль і значення приватної освіти для модернізації системи освіти в Україні. Проаналізовано діяльність приватних закладів та їх вклад в розвиток національної освіти в Україні та зазначено, що приватна освіта є одним із ресурсів модернізації національної освіти. Підсумовано, що розвиток та утвердження ЗНЗ приватної форми власності є виявом демократизації суспільства в Україні, а також одним із проявів подолання монополії держави у сфері освіти.

Рассмотрено вопросы развития частных учебных заведений в современных условиях. Определено роль и значение частного образования для модернизации системы образования Украины. Проанализирована деятельность частных учреждений и их вклад в развитие национального образования в Украине и указано, что частное образование является одним из ресурсов модернизации национального образования. Подытожено, что развитие и утверждение общеобразовательных учебных заведений частной формы собственности является проявлением демократизации общества в Украине, а также одним из проявлений преодоления монополии государства в сфере образования.

The issues of private educational institutions in the modern world. Defined the role and importance of private education for the modernization of the education system of Ukraine. Analyzed the activities of private institutions and their contribution to the development of national education in Ukraine and stated that private education is one of the resources of the modernization of national education. Summarized that the development and adoption of general educational institutions of private ownershipis a manifestation of democratization in Ukraine, as well as one manifestation of overcoming the state monopoly in education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нідзельська В. 
Управління розвитком здоров'язберігаючого освітнього простору навчального закладу: практичні аспекти / В. Нідзельська // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 2/3. - С. 157-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання створення моделі управління щодо розвитку здоров'язберігального освітнього простору в ліцеї. Визначено особливості діяльності педагогічного колективу з формування здорового способу життя всіх учасників навчально-виховного процесу, здійснено аналіз поняття "здоров'язберігаючий освітній простір". Відзначено, що формування здорового способу життя у школярів має свою специфіку та вимагає відповідної управлінської діяльності, цей процес базується на знаннях із різних галузей науки: медицини, біології, екології, філософії, психології. Засвідчено необхідність створення Центру психофізичної підготовки, до якого ввійшли вчителі фізкультури, ліцейський психолог, вчителі хореографії та акторської майстерності. Акцентовано увагу на тому, що діяльність Центру передбачає методичний супровід процесу формування здорового способу життя, розробку понять "фізичний розвиток", "психофізична готовність" та утримання міжпредметних зв'язків; забезпечення програмами, методичними комплексами навчальних і позаурочних форм спортивної і оздоровчої роботи; розробку та впровадження в навчально-виховний процес планів фізичного розвитку, робота щодо фізичного виховання та психофізичної підготовки з викладачами-предметниками; аналіз результатів науково-практичної діяльності щодо здорового способу життя всіх учасників освітнього простору.

Рассмотрены вопросы создания модели управления по развитию здоровьесберегающего образовательного пространства в лицее. Определены особенности деятельности педагогического коллектива по формированию здорового образа жизни всех участников учебно-воспитательного процесса, осуществлен анализ понятия "здоровьесберегающее образовательное пространство". Отмечено, что формирование здорового образа жизни у школьников имеет свою специфику и требует соответствующей управленческой деятельности, этот процесс базируется на знаниях из разных областей науки: медицины, биологии, экологии, философии, психологии. Указано, что в процессе формирования здорового образа жизни есть место каждому члену педагогического коллектива, которое невозможно без родителей, а в просветительской деятельности важное место принадлежит государству и представителям общественности. Засвидетельствована необходимость создания Центра психофизической подготовки, в который вошли учителя физкультуры, лицейский психолог, учителя хореографии и актерского мастерства.

Акцентировано внимание на том, что деятельность Центра предусматривает методическое сопровождение процесса формирования здорового образа жизни, разработку понятий "физическое развитие", "психофизическая готовность" и содержание межпредметных связей; обеспечение программами, методическими комплексами учебных и внеурочных форм спортивной и оздоровительной работы; разработку и внедрение в учебно-воспитательный процесс планов физического развития, работа по физическому воспитанию и психофизической подготовке с преподавателями-предметниками; анализ результатов научно-практической деятельности по здоровому образу жизни всех участников образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського