1. |
Облєс І. І. Педагогічні умови професійної адаптації викладача вищого навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук / І. І. Облєс; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 20 c. - укp.Досліджено проблему професійної адаптації викладача ВНЗ на етапі професійної підготовки. З'ясовано сутнісні характеристики даної адаптації як складного, системного, неперервного процесу активної взаємодії особистості та професійного середовища, що забезпечує ефективність професійної педагогічної діяльності та є основою професійного саморозвитку та самовдосконалення майбутнього фахівця. Розроблено й науково обгрунтовано концептуальну модель професійної адаптації педагога вищої школи у процесі магістерської підготовки. За результатами дослідження визначено й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов, що забезпечують успішність цього процесу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю952.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА357139 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Гура О. І. Професійна адаптація викладача вищого навчального закладу на етапі професійної підготовки: теоретико-методичний аспект : монографія / О. І. Гура, І. І. Облєс; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 164 c. - Бібліогр.: с. 149-163. - укp.Розглянуто проблему професійної адаптації викладача ВНЗ на етапі професійної підготовки. З'ясовано сутнісні характеристики професійної адаптації як складного, системного, неперервного процесу активної взаємодії особистості та професійного середовища, що забезпечує ефективність професійної педагогічної діяльності та є основою професійного саморозвитку та самовдосконалення майбутнього фахівця. Науково обгрунтовано концептуальну модель професійної адаптації педагога вищої школи у процесі магістерської підготовки. Рассмотрена проблема профессиональной адаптации преподавателя ВУЗ на этапе профессиональной подготовки. Определены сущностные характеристики профессиональной адаптации как сложного, системного, непрерывного процесса активного взаимодействия личности и профессиональной среды, что обеспечивает эффективность профессиональной педагогической деятельности и является основой профессионального саморазвития и самоусовершенствования будущего специалиста. Научно обоснована концептуальная модель профессиональной адаптации педагога высшей школы в процессе магистерской подготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю952.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА718257 Пошук видання у каталогах НБУВ
|