Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Озерна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Радул О. С. 
Нариси з історії педагогічної думки (перша третина XX століття) : [монографія] / О. С. Радул, Т. О. Кравцова, С. В. Куркіна, Т. О. Прибора, Н. М. Озерна, О. В. Філоненко; ред.: О. С. Радул. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - 310 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку дитячої активності і творчості у вітчизняних освітніх документах першої третини ХХ ст. Проаналізовано підходи до вивчення дитини у творчості вітчизняних представників реформаторської педагогіки. Вивчено погляди українських педагогів на проблему виховання особистості та колективу. Увагу приділено проблемі організації дитячого самоврядування в Україні наприкінці ХІХ - у першій третині ХХ ст. Висвітлено розвиток літератури для дітей дошкільного віку (1917 - 1930-ті рр.). Вивчено розвиток педагогічної думки на Єлисаветградщині в першій третині ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Озерна Н. М. 
Виховна спрямованість літератури для дітей в історії розвитку дошкільного виховання (друга половина XIX - середина XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Озерна; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2015. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему виховної спрямованості літератури для дітей в історії розвитку дошкільного виховання другої половини XIX - середини XX ст. Прослідковано розвиток літератури для таких дітей в зазначений період. Охарактеризовано види літератури для дошкільників та їх виховні можливості. Визначено основні етапи розвитку літератури для дітей другої половини XIX - середини XX ст. Проаналізовано та узагальнено погляди вчених, педагогів, вихователів, педагогічної громадськості на проблему виховного змісту літератури для дошкільників. Проаналізовано зміст педагогічних журналів, дитячих періодичних видань другої половини XIX - середини XX ст. Вивчено та розкрито особливості виховної спрямованості літератури для дітей дошкільного віку на різних історичних етапах розвитку суспільства досліджуваного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Формування конкурентоспроможного фахівця в галузі дошкільної та початкової освіти : монографія / Н. М. Андросова, І. Г. Баранюк, Т. Я. Довга, Н. М. Озерна, Т. О. Прибора, О. С. Радул, О. М. Ткаченко, Т. А. Шарапова; ред.: О. М. Ткаченко. - Харків : Мачулин, 2018. - 255 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку літератури для дітей дошкільного віку II половини XIX - середини XX ст. Охарактеризовано види літератури для дошкільників і їх виховні можливості. Висвітлено питання виховання красою природи в педагогічній системі В. Сухомлинського, проаналізовано досвід видатного педагога в застосуванні методу написання учнями творчих робіт на тему краси природи. Обгрунтовано важливість етнопедагогічної компетентності фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти для їх конкурентоспроможності. Проаналізовано категорії конкурентноздатності та конкурентоспроможності, визначено сутність особистісно-професійного іміджу молодого фахівця з початкової освіти як інструменту його пристосування до реалій конкурентного суспільства. Доведено значення самоефективності для майбутньої педагогічної діяльності. Визначено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого та сучасних дослідників проблеми. Запропоновано авторські дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чуттєво-емпіричний досвід і наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення та мислення в навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою. Наведено приклади комбінування методів навчання в освітньому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827086 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського