Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Оленюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Оленюк О. А. 
Електромагнітна біотехнологія та електронні системи підвищення врожайності цукрових буряків : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.17 / О. А. Оленюк; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків, 2014. - 29 c. - укp.

Вперше, на основі теоретичних досліджень, визначені параметри електромагнітного поля (ЕМП) крайвисокочастотного (КВЧ) діапазону для передпосівної обробки насіння цукрового буряка, з метою підвищення врожайності та цукристості коренеплодів. Одержало подальший розвиток теорія аналізу рупорної антени, яка відрізняється від відомих тим, що в ній обгрунтовані параметри Н-секторіальної рупорної антени з еліптичною діаграмою спрямованості. Вперше математично інтерпретований вплив біотропних параметрів низькоенергегичного ЕМП КВЧ діапазону на врожайність і цукристість коренеплодів цукрового буряка.


Індекс рубрикатора НБУВ: П215.2-449 + П215.2-47

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оленюк О. В. 
Когнітивно-дискурсні характеристики впливу на адресата (на матеріалі англомовної журнальної реклами) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / О. В. Оленюк; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2016. - 23 c. - укp.

Запропоновано нове трактування впливу як трансформації картини світу адресата англомовної журнальної реклами. Фрагменти картини світу, змодельованої для адресата рекламним дискурсом, відображено в концентрованих згустках знань - концептах. На основі методу контент-аналізу виявлено шість ключових концептів, що профілюються в англомовному журнальному рекламному дискурсі: BEAUTY, SUCCESS, FAMILY, HEALTH, DANGER, ECONOMY. Проведено реконструкцію картини світу різних історичних періодів і здійснено порівняльний аналіз її репрезентації, що надало змогу окреслити механізми зміни культурної матриці суспільства. Адресанта реклами показано у вигляді багаторівневого фрейму, що конструюється чотирма субфреймами. Окреслено образ типового адресата реклами на основі вербальних експлікацій слотів, що організовують фрейм адресата. Результати дослідження відображають еволюцію культурних кодів сьогоденного суспільства, засвідчують маніпуляційний характер впливу, що чиниться на пересічного адресата рекламним дискурсом і відображають - його спрямованість на когнітивні особливості індивіда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425162 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського