Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Омельяненко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гончаренко Н. І. 
Сучасні методи вивчення ендотеліальної дисфункції у дітей / Н. І. Гончаренко, І. С. Лук'янова, Б. А. Тарасюк, В. С. Березенко, І. Ю. Омельяненко // Перинатология и педиатрия. - 2006. - № 1. - С. 53-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено дані щодо функціонального стану ендотелію у дітей в нормі та у разі захворювань, які мають системний характер. Обстежено 68 дітей, яким проведено доплерографічне дослідження плечової артерії за стандартною методикою. Ендотелійзалежну вазодилятацію оцінено шляхом проведення проби з реактивною гіпертермією. Доведено, що зміна діаметра судин у дітей залежить від виду патології та має 3 ступені реакції.


Ключ. слова: доплерографія, судини, ендотеліальна дисфункція, діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.410.2-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Омельяненко І. О. 
Термінологія в наукових дослідженнях із проблеми адаптації / І. О. Омельяненко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 95-97. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано використання термінології у наукових дослідженнях із проблем адаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шиян Б. М. 
Теорія і методика фізичного виховання школярів : підруч. для студ. ВНЗ фіз. виховання і спорту : у 2 ч. Ч. 2. / Б. М. Шиян, І. О. Омельяненко. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2012. - 303 с. - укp.

Докладно розглянуто урок як форму фізичного виховання, наведено різновиди шкільних уроків фізичної культури та вимоги до їх проведення. Акцентовано на особливостях змісту та методики проведення уроків з дітьми різного віку та стану здоров'я. Охарактеризовано позаурочні форми фізичного виховання. Значну увагу приділено питанням планування та контролю роботи з фізичного виховання школярів. Висвітлено питання підготовки учнів до самостійних занять фізичними вправами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345088/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Омельяненко І. 
Соціально-економічні та політичні передумови конструювання першої навчальної програми з фізичної культури в незалежній Україні / І. Омельяненко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2020. - № 3. - С. 10-16. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Упродовж незалежності України її шкільна система освіти перебуває в зоні неперервних змін: реформ, модернізацій, трансформацій, оновлення, магістральним напрямом яких є побудова національної гуманної, демократичної, особистісно орієнтованої школи. Серед її нерозв'язаних проблем - недосконалість змісту загальної середньої освіти, який є основною складовою частиною освітньої системи. Зміст освіти в узагальненій формі відображає досягнутий суспільством рівень культури для подальшого його піднесення. Фізичне виховання (ФВ) як одна з форм соціальних відносин є продуктом діючої суспільно-економічної формації. Тому функціонування системи ФВ та її зміни зумовлені соціально-культурними, політично-релігійними, економічними та особистісними факторами. Їх дослідження надасть змогу усвідомити закономірності розвитку системи ФВ України; сприятиме виробленню науково обгрунтованого курсу її подальшого поступу; запобігатиме суб'єктивним рішенням; формуватиме національну самосвідомість як умову збереження незалежності України. Мета дослідження - виявити політичні, економічні та суспільні передумови розробки навчальної програми з фізичної культури (ФК) для загальноосвітніх шкіл (1993 р.). Методи дослідження - вивчення та узагальнення інформаційних джерел, порівняльного аналізу, причинно-наслідкового аналізу, герменевтичний. Розробка першої навчальної програми з ФК у незалежній Україні (1993), уведена в практику загальноосвітніх закладів освіти невдовзі після проголошення її самостійності, дублювала свою попередницю УРСР (1988) в основних положеннях пояснювальної записки, попри несуттєві розбіжності. Інерційне "відлуння" радянської системи в прийнятому документі зумовлене низкою об'єктивних політичних, економічних і суспільних обставин: проголошенням незалежності України в 1991 р.; недостатнім часом для усвідомлення чиновниками свого місця в процесі державотворення та масштабу нових завдань; домінуванням бюрократичних методів управління та неготовністю фахівців до прояву самостійності в прийнятті оригінальних рішень; відсутність економічних перетворень, бідністю та соціальною незахищеністю українців; відголосом ієрархії культурних цінностей радянських часів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського