Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Онишків З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Онишків З. М. 
Основи школознавства : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / З. М. Онишків. - 2-е вид. - Т. : Навч. книга - Богдан, 1999. - 96 c. - укp.

Розглядаються основні питання управління загальноосвітнім навчально-виховним закладом: принципи та облік роботи, зміст, види і методи внутрішньошкільного контролю, система державного контролю за діяльністю закладу освіти, а також питання організації методичної роботи з педагогічними працівниками, вивчення та впровадження в практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки організації методичної роботи, керівництва навчально-виховним процесом в умовах малокомплектної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.4/5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Онишків З. М. 
Основи школознавства : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / З. М. Онишків. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2003. - 175 c. - укp.

Висвітлено наукові засади управління загальноосвітнім навчальним закладом. Розглянуто основні принципи, методи, функції та особливості організації управління у галузі освіти. Визначено завдання та зміст методичної роботи, розглянуто її індивідуальні та колективні форми. Встановлено функціональні обов'язки директора загальноосвітнього навчального закладу та його заступників. Визначено порядок атестації педагогічних працівників та формування навчально-матеріальної бази школи. Охарактеризовано різні види та методи внутрішньошкільного контролю. Розкрито сутність передового педагогічного досвіду та встановлено критерії його оцінки. Висвітлено питання впровадження у практику інновацій і досягнень педагогічної науки. Розглянуто особливості організації та функціонування системи державного контролю за виконанням освітніми закладами будь-яких форм власності постанов і законів Верховної Ради, указів і розпоряджень Президента України та рішень уряду у галузі освіти, а також директивних і нормативних документів інших керівних органів. Охарактеризовано структуру та зміст роботи шкільної інспекції, встановлено порядок проведення інспектування, ліцензування та атестації загальноосвітніх навчальних закладів.

Освещены научные основы управления общеобразовательным учебным заведением. Установлены основные принципы, методы, функции и особенности организации управления в отрасли образования. Определены задания и содержание методической работы, рассмотрены ее индивидуальные и колективные формы. Установлены фукнциональные обязанности директора общеобразовательного учебного заведения и его заместителей. Определен порядок аттестации педагогических работников и формирования учебно-материальной базы школы. Охарактеризованы различные виды и методы внутреннего школьного контроля. Раскрыта сущность передового педагогического опыта и установлены критерии его оценки. Освещены вопросы внедрения в практику инноваций и достижений педагогической науки. Рассмотрены особенности организации и функционирования системы государственного контроля за выполнением образовательными заведениями различных форм собственности постановлений и законов Верховного Совета, указов и распоряжений Президента Украины и правительственных решений в отрасли образования, а также директивных и нормативных документов других руководящих органов. Охарактеризована структура и содержание работы школьной инспекции, установлен порядок проведения инспектирования, лицензирования и аттестации общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.4/5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Онишків З. М. 
Організація навчально-виховного процесу в сільській початковій школі : навч. посіб. / З. М. Онишків. - Т. : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. - 224 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Висвітлено питання організаційного забезпечення діяльності сільських початкових шкіл (СПШ), дидактико-методичні основи організації та проведення уроку, індивідуалізації навчального процесу (НП), організації виховної роботи та вдосконалення педагогічної майстерності вчителів СПШ. Проаналізовано стан та перспективи розвитку СПШ в Україні, описано їх типи, розкрито особливості комплектування класів, основні форми організації методичної роботи з учителями, їх курсової підготовки й атестації, вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду. Розглянуто питання формування в учнів СПШ загальнонавчальних умінь і навичок. Визначено готовність дітей до навчання в школі, психологічні особливості молодших школярів, способи індивідуалізації НП, наступність у роботі дошкільних закладів і СПШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 я73 + Ч421.21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Онишків З. М. 
Навчально-виховний комплекс „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності / З. М. Онишків // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 372-376. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості забезпечення наступності в роботі з дошкільнятами та молодшими школярами за умов комплексу „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”. Виділено такі особливості забезпечення наступності: полегшення процесу адаптації дітей до умов шкільного життя, формування позитивного ставлення дитини до школи, сприяння формуванню досвіду колективної творчої діяльності, зміна статусу учня, створення можливостей для спільного використання приміщень, сприяння співпраці вихователів і учителів з батьками дітей, використання різних форм методичної роботи.

Рассмотрены особенности обеспечения преемственности в работе с дошкольниками и младшими школьниками в условиях комплекса „дошкольное учебное учреждение – начальная школа”. Выделены такие особенности обеспечения преемственности: улучшение процесса адаптации детей к условиям школьной жизни, формирование положительного отношения ребенка к школе, содействие формированию опыта коллективной творческой деятельности, изменение статуса ученика, создание возможностей для общего использования помещений, содействие сотрудничеству воспитателей и учителей с родителями детей, использование разных форм методической работы.

The article dwells upon the possibilities for continuity between preschool education and junior level classes in the integrated framework of „preschool educational establishments – junior school”. The author singles out the following peculiarities of providing the continuity between the two levels of education: making the adjustment process of pupils to the school life easier, the formation of positive attitude of children toward school, the formation of the experience of creative work in a group, the functioning of multiage after school groups, the change of junior school pupil status, the use of common classrooms, the cooperation of educators and teachers with parents, and the use of various forms of methodical work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Онишків З. М. 
Стан готовності майбутніх учителів до роботи в сільській початковій школі / З. М. Онишків // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 9-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито зміст понять «готовність до педагогічної діяльності», «готовність майбутніх учителів до роботи в сільській початковій школі». Наведено програму вивчення краєзнавчого аспекту досліджуваної проблеми, готовності майбутніх учителів до роботи за умов сільської початкової школи, їх ставлення до розробки питань, пов’язаних з роботою в такій школі. Проаналізовано результати констатувального дослідження.

Раскрыто содержание понятий «готовность к педагогической деятельности», «готовность будущих учителей к роботе в сельской начальной школе». Приведена программа изучения краеведческого аспекта готовности будущих учителей к работе в условиях сельской начальной школе, их отношения к разработке вопросов, связанных с работой в такой школе. Проанализированы результаты констатирующего исследования.

The article reveals the concept of «readiness for teaching activity». It provides the definition to «teachers’ readiness to work at rural primary schools». An application of the study of the regional aspects of the problem, willingness of teachers to work in a rural primary school, their attitude to the development issues associated with working at rural primary schools are given. The results of the primary research is analyzed and the proper conclusions are formulated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Онишків З. М. 
Система підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / З. М. Онишків; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2016. - 36 c. - укp.

Обгрунтовано систему професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в початковій школі (ПШ) сільської місцевості. Визначено сутність поняття "початкова школа сільської місцевості". Виокремлено й охарактеризовано типи загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості, чинники впливу на якість початкової освіти. Обгрунтовано концептуальні засади, основні підходи та принципи; розроблено модель системи професійної підготовки майбутніх фахівців до роботи в ПШ сільської місцевості. Визначено педагогічні умови підготовки цих фахівців у педагогічних ВНЗ до роботи в ПШ сільської місцевості. Розкрито змістове й організаційно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів до роботи в ПШ зазначеної місцевості. Визначено критерії, показники та рівні сформованості мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно-рефлексивного компонентів готовності майбутніх фахівців до організації навчально-виховного процесу в ПШ сільської місцевості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Підготовка майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: стратегії реформування : колект. монографія / К. М. Біницька, М. М. Бойко, Н. А. Васильківська, С. Т. Вихор, Т. В. Гладюк, М. М. Гладюк, О. П. Демченко, О. Є. Дем'яненко, І. І. Жаркова, Л. В. Зданевич, О. Б. Кізь, О. М. Кікінежді, К. Л. Крутій, І. І. Кузьма, В. В. Матіяш, Г. С. Одинцова, З. М. Онишків, О. Т. Писарчук, Т. А. Рожко-Павлишин, О. В. Турко, В. М. Чайка, Г. Б. Чайковська, О. І. Янкович; ред.: В. М. Чайка, О. І. Янкович; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. - 232 c. - укp. - англ.

Обгрунтовано стратегії реформування підготовки майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти у контексті реалізації концепцій Нової української школи, розвитку педагогічної освіти. Висвітлено інноваційні підходи до організації освітнього процесу в університетах України та зарубіжних країн. Розглянуто модернізацію професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні. Охарактеризовано формування мовної особистості майбутніх фахівців початкової освіти в умовах нової української школи. Визначено екологічну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти у контексті освітніх реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840769 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського