Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Орбан-Лембрик Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Орбан-Лембрик Л. Е. 
Соціальна психологія : Навч. посіб. / Л. Е. Орбан-Лембрик. - К. : Академвидав, 2005. - 446 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 426-431. - укp.

Визначено сутність, структуру, функції, методи та основні категорії соціальної психології, проаналізовано її взаємозв'язок з іншими науками. Висвітлено історію становлення та розвитку вітчизняного та зарубіжного соціально-психологічного вчення, розглянуто різні теорії особистості. Розкрито сутність соціалізації, охарактеризовано її стадії, інститути та механізми. Розглянуто вікові кризи життя та асоціальні прояви особистості. Показано психологічні особливості вербальної та невербальної комунікації. Розглянуто труднощі, бар'єри та деформації спілкування. Проаналізовано особливості утворення та функціонування соціальних груп і формування внутрішньої взаємодії між їх учасниками, показано специфіку міжгрупових взаємовідносин. Висвітлено питання керівництва та лідерства у малих групах. Розкрито зміст поняття групової сумісності, проаналізовано проблеми згуртованості та конфліктності. Визначено основні позитивні та негативні функції конфліктів у групі. Наведено загальну характеристику прикладної соціальної психології, визначено основі сфери її застосування та сформульовано правила успішного спілкування.

Определены сущность, структура, функции, методы и основные категории социальной психологии, проанализирована ее взаимосвязь с другими науками. Освещена история становления и развития отечественного и зарубежного социльно-психологического учения, рассмотрены различные теории личности. Раскрыта сущность социализаци, охарактеризованы ее стадии, институты и механизмы. Рассмотрены возрастные жизненные кризисы и асоциальные проявления личности. Показаны психологические особенности вербальной и невербальной коммуникации. Рассмотрены трудности, баръеры и деформации общения. Проанализированы особенности образования и функционирования социальных групп и формирования внутреннего взаимодействия между их участниками, показана специфика межгрупповых взаимоотношений. Освещены вопросы руководства и лидерства в малых группах. Раскрыто содержание понятия групповой совместимости, проанализированы проблемы группирования и конфликтности. Определены основные позитивные и негативные функции конфликтов в группе. Приведена общая характеристика прикладной социальной психологии, определены основные сферы ее применения и сформулированы правила успешного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Орбан-Лембрик Л. Е. 
Соціальна психологія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл.:У 2 кн. Кн. 1. Соціальна психологія особистості і спілкування / Л. Е. Орбан-Лембрик. - К. : Либідь, 2004. - 574 c. - укp.

Висвітлено зарубіжний і вітчизняний досвід становлення та розвитку теорії соціальної психології. Охарактеризовано основні історичні етапи формування соціально-психологічного вчення про особистість і спілкування. Розглянуто базові поняття, завдання та функції соціальної психології, визначено сферу її застосування. Досліджено особливості взаємодії особистості та суспільства, визначено соціально-психологічні основи її професіоналізму. Охарактеризовано процес соціалізації особистості у різні вікові періоди. Досліджено проблеми дезадаптації та суїциду. Розглянуто питання соціальної психології спілкування та міжособистісних стосунків. Визначено структуру, функції, види, стратегії, тактики, рівні, стилі, типи, форми та засоби спілкування. З'ясовано психологічні особливості комунікації в міжособитісних стосунках.

Исследован зарубежный и отечественный опыт становления и развития теории социальной психологии. Охарактеризованы основные исторические этапы формирования социально-психологического учения о личности и общении. Рассмотрены базовые понятия, задания и функции социальной психологии, определена сфера ее применения. Исследованы особенности взаимодействия личности и общества, а также социально-психологические основы ее профессионализма. Охарактеризован процесс социализации личности в различные возрастные периоды. Исследованы проблемы дезадаптации и суицида. Рассмотрены вопросы социальной психологии общения и межличностных взаимоотношений. Определены структура, функции, виды, стратегии, тактики, уровни, стили, типы, формы и средства общения. Установлены психологические особенности коммуникации в процессе межличностных взаимоотношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Філософія, соціологія, психологія : Зб. наук. пр. Вип. 9, ч. 2 / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 203 с. - укp.

Наведено психологічну характеристику зовнішніх чинників, що здійснюють вплив на поведінку підлітків. Розглянуто питання про ідентифікацію як механізм регуляції нормативної поведінки особистості. Висвітлено гендерні особливості життєвого самовизначення в ранній юності, соціально-психологічні особливості політичного самовизначення старшокласників. Проаналізовано своєрідність комунікативної активності студентів у процесі навчання.

Приведена психологическая характеристика внешних факторов, влияющих на поведение подростков. Рассмотрен вопрос об идентификации как механизме регуляции нормативного поведения личности. Освещены гендерные особенности жизненного самоопределения в раннем юношестве, социально-психологические особенности политического самоопределения старшеклассников. Проанализировано своеобразие коммуникативной активности студентов в процессе обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5я54(4УКР) + Ю0я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Орбан-Лембрик Л. Е. 
Етнопсихологія у школі / Л. Е. Орбан-Лембрик; АПН України, Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 40 c. - Бібліогр.: с. 28. - укp.

Розглянуто проблеми місця і ролі етнопсихології в системі національного виховання. Наведено рекомендації з проблем урахування етнопсихологічних феноменів у навчально-виховному процесі. Висвітлено актуальність використання етнопсихологічних особливостей спілкування у педагогічній діяльності вчителів. Особливу увагу приділено формуванню культури спілкування у загальноосвітній школі, національним стилям ділового спілкування.

Рассмотрены проблемы места и роли этнопсихологии в системе национального воспитания. Приведены рекомендации по проблемам учета этнопсихологических феноменов в учебно-воспитательном процессе. Освещена актуальность использования этнопсихологических особенностей общения в педагогической деятельности учителей. Особое внимание уделено формированию культуры общения в общеобразовательной школе, национальным стилям делового общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958 + Т597.5 + Ч30в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім. В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 281 с. - (Філос. Соціол. Психологія; Вип. 6, ч. 1). - укp.

Розглянуто проблему гносеологічного аналізу духовного буття людини. Проаналізовано вплив соціального середовища на формування особистості менеджера. Концептуально обгрунтувано модель саморегуляції професійного мислення практичного психолога. Висвітлено диспозиційні джерела сенсу життя особистості у екзистенціальній психології. Описано темперамент та його вплив на соціальну адаптацію старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім. В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2002. - 286 с. - (Філос. Соціол. Психологія; Вип. 7, ч. 1). - укp.

Проаналізовано механізми формування й особливості функціонування ціннісних орієнтацій особистості. Особливу увагу приділено пріоритетним цінностям людини за умов демократизації постсоціалістичного суспільства. Описано психологічні особливості агресивної та конфліктної поведінки підлітків. Висвітлено психолого-педагогічний аспект профілактики шкільної дезадаптації підлітків. Розглянуто специфіку статево-рольової соціалізації дітей з неповної сім'ї як психологічну проблему.

Проанализированы механизмы формирования и особенности функционирования ценностных ориентаций личности. Особое внимание уделено приоритетным ценностям человека в условиях демократизации постсоциалистического общества. Описаны психологические особенности агрессивного и конфликтного поведения подростков. Освещен психолого-педагогический аспект профилактики школьной дезадаптации подростков. Рассмотрена специфика половой ролевой социализации детей с неполной семьи как психологическая проблема.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім.В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 265 с. - (Філос. Соціол. Психологія; Вип. 6, ч. 2). - укp.

Проаналізовано психологічні детермінанти ефективності конфліктологічної експертизи як технологічної складової професійної регуляції конфліктів. Розглянуто проблему суїциду у сучасній Україні. Висвітлено особливості визначення психологічної готовності до життєвого самовияву у ранній юності. Досліджено проблеми свободи слова та детермінованості життєвого шляху особистості. Наведено характеристику лінгво-експресивних компонентів герменевтичної ситуації екзистенціального консультування. Запропоновано основні підходи до проблеми професійного становлення у вітчизняній психології. Визначено психолого-етичні засади підприємницької діяльності. Описано вплив психологічних властивостей особистості на ефективність управлінської діяльності керівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Збірник наукових праць Прикарпатського університету ім.В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2002. - 286 с. - (Філос. Соціол. Психологія; Вип. 7, ч. 2). - укp.

Висвітлено особливості професійної орієнтації старшокласників. Розглянуто питання координації психолого-педагогічної діяльності загальноосвітньої школи та сім'ї у запобіганні дезадаптації підлітків. Описано психолого-педагогічну модель подолання конфліктів підлітків. Акцентовано увагу на проблемі психологічно орієнтованих концепцій шкільного навчання. Проаналізовано психологічні особливості професійної орієнтації студентів-психологів.

Освещены особенности профессиональной ориентации старшеклассников. Рассмотрены вопросы координации психолого-педагогической деятельности общеобразовательной школы и семьи в предупреждении дезадаптации подростков. Описана психолого-педагогическая модель преодоления конфликтов подростков. Акцентировано внимание на проблеме психологически ориентированных концепций школьного обучения. Проанализированы психологические особенности профессиональной ориентации студентов-психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Орбан-Лембрик Л. Е 
Основи психології управління / Л. Е Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ, 2002. - 425 c. - Бібліогр.: 284 назв. - укp.

На основі системного аналізу розглянуто теоретико-методологічні основи психології управління, сформульовано комплексний підхід до вивчення психологічного феномену особистості, його особливостей та ролі в організації управління. Розкрито психологічний зміст управління, висвітлено вплив соціально-психологічних чинників на управлінський процес. Наведено характеристику психологічних особливостей управління людськими ресурсами та іміджем організації. Описано основні психологічні тенденції в управлінні іміджем організації та її рекламною діяльністю.

На основе системного анализа рассмотрены теоретико-методологические основы психологии управления, сформулирован комплексный подход к изучению психологического феномена личности и его роль в организации управления. Раскрыто психологическое содержание управления, освещено влияние социально-психологических факторов на управленческий процесс. Приведена характеристика психологических особенностей управления человеческими ресурсами и имиджем организации. Описаны основные психологические тенденции в управлении имиджем организации и ее рекламной деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Орбан-Лембрик Л. Е. 
Психологія управління : Навч. посіб. для студ. вузів / Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 694 c. - Бібліогр.: 407 назв. - укp.

Розглянуто предмет, структуру, категорії, завдання та міждисциплінарні зв'язки психології управління на сучасному етапі розвитку. Висвітлено історичний аспект і методологічну основу психології соціального управління. Проаналізовано основні управлінські концепції з позицій психології. Розкрито логічно структуровану взаємозалежність психологічних знань з проблем особистості та психологічних особливостей поведінки людини в системі управління. Акцентовано увагу на питаннях психології застосування влади й авторитету в управлінні, стилях керівництва та з'ясовано їх вплив на ефективність управлінської діяльності, психологію відповідальності учасників управлінського процесу, рушійні сили, механізми розвитку й ортобіозу особистості керівника. Наведено психологічну характеристику управлінської діяльності, висвітлено її структурні компоненти. Увагу приділено морально-психологічним, соціокультурним та етнопсихологічним складовим управлінської діяльності. Описано особливості комунікативної природи управління, комунікативного потенціалу керівника та наведено шляхи його актуалізації. Подано концепцію психології управління кадрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18я73

Шифр НБУВ: ВА616766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Москалець В. П. 
Психологія суїциду : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Москалець, Л. Е. Орбан-Лембрик, М. В. Миколайський, Н. В. Абдюкова, Ю. Р. Сидорик. - К. : Плай; Івано-Франківськ, 2002. - 247 c. - Бібліогр.: 283 назв. - укp.

Розкрито психологічний зміст суїцидальності, мотивації суїцидальної поведінки. Висвітлено біохімічні, соціальні, філософсько-світоглядні, соціально-психологічні чинники самогубства, психічні стани, переживання особи, які впливають на формування її суїцидальності. Описано основні засоби психодіагностики і напрями психокорекції схильності до самогубства.

Раскрыто психологическое содержание суицидальности, мотивации суицидального поведения. Освещены биохимические, социальные, философско-мировоззренческие, социально-психологические, патопсихологические факторы самоубийства, психические состояния, переживания личности, благоприятные относительно формирования ее суицидальности. Описаны основные средства психодиагности и направления психокоррекции склонности к самоубийству.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6я73 + Ю952.1я73 + Ю948.4я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Орбан-Лембрик Л. Е. 
Психологія управління : Посіб. / Л. Е. Орбан-Лембрик. - К. : Академвидав, 2003. - 568 c. - (Сер. Альма-Матер). - Бібліогр.: с. 551-560. - укp.

Розкрито загальні та методологічні засади, структуру, функції, основні категорії та методи психології управління, висвітлено історію, сучасний стан та перспективи її розвитку. Розглянуто психологію особистості та організації в управлінні, управлінської діяльності, управління людськими ресурсами, рекламною діяльністю організації та її співробітників. Визначено соціально-психологічні параметри управління. Описано соціально-психологічні особливості управління, специфіку ділового спілкування в управлінській діяльності, етнокультурні та етнопсихологічні особливості ділового спілкування.

Раскрыты общие и методологические основы, структура, функции, основные категории и методы психологии управления, освещены история, современное состояние и перспективы ее развития. Рассмотрены психология личности и организации в управлении, управленческой деятельности, управления человеческими ресурсами, рекламной деятельностью организации и ее сотрудников. Определены социально-психологические параметры управления. Описаны социально-психологические особенности управления, специфика делового общения в управленческой деятельности, этнокультурные и этнопсихологические особенности делового общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18я73

Шифр НБУВ: ВА638139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Орбан-Лембрик Л. Е. 
Соціальна психологія : Посіб. / Л. Е. Орбан-Лембрик. - К. : Академвидав, 2003. - 448 c. - (Сер. Альма-матер). - Бібліогр.: с. 426-431. - укp.

Висвітлено функції, методологію та методи соціальної психології, соціально-психологічні проблеми особистості, міжособистісного спілкування. Описано особливості функціонування соціальних груп, внутрішньо- та міжгрупових відносин. Проаналізовано історичний розвиток соціально-психологічних ідей. Визначено провідні напрями прикладної соціальної психології.

Освещены функции, методология и методы социальной психологии, социально-психологические проблемы личности, межличностного общения. Описаны особенности функционирования социальных групп, внутренне- и межгрупповых отношений. Проанализировано историческое развитие социально-психологических идей. Определены ведущие направления прикладной социальной психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я73

Шифр НБУВ: ВА642451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Філософія, соціологія, психологія / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2003. - 241 с. - (Зб. наук. пр. Прикарп. ун-ту ім. В.Стефаника; Вип. 8, ч. 2). - укp.

Проаналізовано спілкування як соціально-психологічний феномен та як чинник ефективної комунікативної підготовки майбутнього менеджера, його роль у формуванні та розвитку моральних якостей молодших школярів. Розглянуто питання про психологічну теорію діяльності, проблему психологічної адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах. Описано динаміку ціннісних орієнтацій керівника виробничої сфери протягом управлінської діяльності, особливості роботи дитячого психолога з використання терапевтичних метафор, феномен психологічної залежності та особливості його діагностування на першому етапі психотерапії. Наведено характеристику основних програм соціально-психологічної допомоги людям похилого віку у вирішенні їх особистісних проблем, концептуальне обгрунтування психолого-педагогічної моделі формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів. Викладено психологічні аспекти професійної мотивації особистості. Висвітлено психологічні особливості мотивації навчальної діяльності студентів, емоційно-вольової сфери старших дошкільників.

Проанализировано общение как социально-психологический феномен и как фактор эффективной коммуникативной подготовки будущего менеджера, его роль в формировании и развитии моральных качеств младших школьников. Рассмотрены вопрос о психологической теории деятельности, проблема психологической адаптации студентов к обучению в высших учебных заведениях. Описаны динамика ценностных ориентаций руководителя производственной сферы на протяжении управленческого развития, особенности работы детского психолога по использованию терапевтических метафор, феномен психологической зависимости и особенности его диагностирования на первом этапе психотерапии. Приведены характеристика основных программ социально-психологической помощи людям пожилого возраста в решении их личностных проблем, концептуальное обоснование психолого-педагогической модели формирования коммуникативных способностей у будущих учителей. Изложены психологические аспекты профессиональной мотивации личности. Освещены психологические особенности мотивации учебной деятельности студентов, эмоционально-волевой сферы старших дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Філософія, соціологія, психологія / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2003. - 233 с. - (Зб. наук. пр. Прикарп. ун-ту ім. В.Стефаника; Вип. 8, ч. 1). - укp.

Висвітлено соціокультурні та етнопсихологічні особливості спілкування, соціально-психологічні особливості політичного лідера, ціннісних орієнтацій студентської молоді. Розглянуто проблему комунікативної підготовки майбутніх менеджерів за умов вузівського навчання. Описано специфіку прояву в реальній управлінській практиці особливостей потребово-мотиваційної сфери менеджерів виробничих структур, комунікативну природу професійної вузівської підготовки майбутніх менеджерів. Проаналізовано вплив особистісних якостей спеціаліста на ефективність його професійної підготовки.

Освещены социокультурные и этнопсихологические особенности общения, социально-психологические особенности политического лидера, ценностных ориентаций студенческой молодежи. Рассмотрена проблема коммуникативной подготовки будущих менеджеров в условиях вузовского обучения. Описаны специфика проявления в реальной управленческой практике особенностей потребностно-мотивационной сферы менеджеров производственных структур, коммуникативная природа профессиональной вузовской подготовки будущих менеджеров. Проанализировано влияние личностных качеств специалиста на эффективность его профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Москалець В. П. 
Психологія суїциду : Посіб. / В. П. Москалець, Л. Е. Орбан-Лембрик, М. В. Миколайський, Н. В. Абдюкова, Г. Я. Пилягіна, Ю. Р. Сидорик. - К. : Академвидав, 2004. - 288 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 251-269. - укp.

Розкрито психологічний зміст суїцидальності, мотивацію суїцидальної поведінки, біохімічні, соціальні, соціально-психологічні, патопсихологічні, філософсько-світоглядні чинники самогубства. Проаналізовано психічні стани, переживання особи, які впливають на формування її суїцидальності. Висвітлено основні засоби психодіагностики і напрями психокорекції суїцидальної схильності.

Раскрыты психологическое содержание суицидальности, мотивация суицидального поведения, биохимические, социальные, социально-психологические, патопсихологические, философско-мировоззренческие факторы самоубийства. Проанализированы психические состояния, переживания личности, влияющие на формирование её суицидальности. Освещены основные средства психодиагностики и направления психокоррекции суицидальной склонности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6я73 + Ю952.1я73 + Ю948.4я73 + Р64-435я73 + Р64-57 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Філософія, соціологія, психологія / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ : Плай, 2004. - 210 с. - (Зб. наук. пр. Прикарп. ун-ту ім. В.Стефаника; Вип. 9, ч. 1). - укp.

Висвітлено проблеми становлення та розвитку практичної психології. Проаналізовано формування професійних якостей медичного психолога у процесі активного соціально-психологічного навчання. Описано типи асоціальної поведінки підлітків. Розглянуто когнітивні стилі як детермінанти міжособистісних відмінностей, творчу активність особистості як предмет психологічного дослідження. Розкрито психологічний аспект аналізу хореографічного мистецтва. Наведено психологічну характеристику впливу індивідуальних комунікативних особливостей майбутніх менеджерів на ефективність їх комунікативної підготовки. Визначено аксіопсихологічні чинники професійної освіти майбутніх психологів.

Освещены проблемы становления и развития практической психологии. Проанализировано формирование профессиональных качеств медицинского психолога в процессе активного социально-психологического обучения. Описаны типы ассоциального поведения подростков. Рассмотрены когнитивные стили как детерминанты межличностных отличий, творческая активность личности как предмет психологического исследования. Раскрыт психологический аспект анализа хореографического искусства. Приведена психологическая характеристика влияния индивидуальных коммуникативных особенностей будущих менеджеров на эффективность их коммуникативной подготовки. Определены аксиопсихологические факторы профессионального образования будущих психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4УКР)3 + С.я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ, 2007. - 311 с. - (Філос., соціол., психологія; Вип. 12, ч. 2). - укp.

Проаналізовано етнопсихологічні особливості соціально-психологічної компетентності особистості. Розкрито мотиваційну основу творчості, визначено процесуальний та результативний компоненти мотивації, зокрема, вплив екстренсивних (зовнішніх) та інтренсивних (внутрішніх) мотивів на творчу активність особистості. Розглянуто тренінг як комунікативний метод духовного розвитку особистості. Описано функціонально-рольову структуру сучасної сім'ї. Визначено технології впливу ЗМІ на емоційний стан підлітків, психологічні чинники становлення особистісної свободи в юнацькому віці, взаємозалежність природно-людських факторів у формуванні здорового способу життя молодого покоління. Висвітлено теоретичні аспекти превентивного виховання школярів.

Проанализированы этнопсихологические особенности социально-психологической компетентности личности. Раскрыта мотивационная основа творчества, определены процессуальный и результативный компоненты мотивации, в частности, влияние экстренсивных (внешних) и интренсивных (внутренних) мотивов на творческую активность личности. Рассмотрен тренинг как коммуникативный метод духовного развития личности. Описана функционально-ролевая структура современной семьи. Определены технологии влияния СМИ на эмоциональное состояние подростков, психологические факторы становления личностной свободы в юношеском возрасте, взаимозависимость природно-человеческих факторов в формировании здорового образа жизни молодого поколения. Освещены теоретические аспекты превентивного воспитания школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ, 2007. - 298 с. - (Філос., соціол., психологія; Вип. 12, ч. 1). - укp.

Визначено компетентність особистості як соціально-психологічний феномен. Проаналізовано співвідношення категорії цілісності та мудрості в основних соціально-психологічних теоріях. Наведено результати крос-культурного дослідження умов оптимізації впливу більшості та меншості. Розглянуто питання соціально-психологічної інтерпретації стратифікації суспільства. Висвітлено психолого-акмеологічні особливості професіоналізму, впливу самооцінки керівника на процес прийняття управлінських рішень, реалізації невербально-інтроспективних методів за умов тренінгу духовного розвитку особистості. Розкрито теоретичні засади психологічного вивчення соціальної мобільності особистості. Описано смислову систему діяльності дитячих громадських організацій в контексті соціалізації. Вивчено проблему стильових проявів інтелекту.

Определена компетентность личности как социально-психологический феномен. Проанализировано соотношение категории целостности и мудрости в основных социально-психологических теориях. Приведены результаты кросс-культурного исследования условий оптимизации влияния большинства и меньшинства. Рассмотрены вопросы социально-психологической интерпретации стратификации общества. Освещены психолого-акмеологические особенности профессионализма, влияния самооценки руководителя на процесс принятия управленческих решений, реализации невербально-интраспективных методов в условиях тренинга духовного развития личности. Раскрыты теоретические основы психологического изучения социальной мобильности личности. Описана смысловая система деятельности детских общественных организаций в контексте социализации. Изучена проблема стилевых проявлений интеллекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ, 2008. - 285 с. - (Філос., соціол., психологія; Вип. 13, ч. 1). - укp.

Проаналізовано вплив міграційних процесів на поведінку особистості. Визначено психологічні умови формування соціального характеру в контексті дослідження цілісності особистості. Описано психологічні особливості професійної ідентичності фахівця, діагностики професійної самосвідомості керівника як чинника успішності управлінської діяльності. Розглянуто питання герменевтики трискладової організації людини у християнській психології. Розкрито психолого-педагогічні аспекти дитячо-батьківських взаємин у сім'ї.

Проанализировано влияние миграционных процессов на поведение личности. Определены психологические условия формирования социального характера в контексте исследования целостности личности. Описаны психологические особенности профессиональной идентичности специалиста, диагностики профессионального самосознания руководителя как фактора успешности управленческой деятельности. Рассмотрены вопросы герменевтики трехсоставной организации человека в христианской психологии. Раскрыты психолого-педагогические аспекты детско-родительских взаимоотношений в семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського