Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Осадча Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Стоянов Р. О. 
Імуногенетична характеристика коней гуцульської породи / Р. О. Стоянов, Л. В. Осадча, М. Й. Головач, С. С. Попадюк // Розведення і генетика тварин. - 2000. - Вип. 33. - С. 143-148. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено результати порівняльної характеристики коней гуцульської породи з чистокровною верховою, орловською рисистою породами, новоолександрівським ваговозом і шетлендським поні за результатами тестування за D-системою груп крові.


Індекс рубрикатора НБУВ: П611.39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж62935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осадча Л. К. 
Аналіз музичних творів : курс лекцій / Л. К. Осадча; Уман. гуманіт.-пед. коледж ім. Т.Г.Шевченка. - Умань : Софія, 2008. - 84 c. - Бібліогр.: с. 82. - укp.

Висвітлено основні інструментальні форми, особливості їх застосування у різних стилях і жанрах відповідно історичним традиціям розвитку музичного мистецтва. Увагу приділено простим і складним формам, рондо, варіаціям, сонатному алегро, циклічним формам та матеріалам про оперний жанр. Розкрито зміст понять літургії, меси, ораторії, сюїти, опери, репризи у сонатній формі. Охарактеризовано принципи побудови подвійних варіацій.

Освещены основные инструментальные формы, особенности их использования в различных стилях и жанрах в соответствии с историческими традициями развития музыкального искусства. Внимание уделено простым и сложным формам, родно, вариациям, сонатному аллегро, циклическим формам и материалам об оперном жанре. Раскрыто содержание понятий литургии, мессы, оратории, сюиты, оперы, репрезы в сонатной форме. Охарактеризованы принципы построения двойных вариаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.585 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Попова О. М. 
Дендрофлора парків-пам'яток садово-паркового мистецтва міста Одеси / О. М. Попова, В. О. Кузнєцов, Л. П. Осадча // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2007. - Вип. 23. - С. 145-156. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*88е(4УКР-4ОДЕ)л64 + П3е(4УКР-4ОДЕ)л64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Левенець В. М. 
Діагностика та лікування підошвового фасциту / В. М. Левенець, Л. Є. Осадча // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2009. - № 3. - С. 80-85. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Отмечено, что у 50 из 60 клинически и сонографически обследованных спортсменов выявлено синдром перегрузки, который сопровождался утолщением подошвенной фасции. Толщина подошвенной фасции не имела корреляционной связи с величиной пяточной "шпоры" и не являлась причиной боли у спортсменок. Использование высокоэнергетической ударно-волновой терапии аппаратами "MINILIT SL-1" и "PIEZOWAN-100" на протяжении 2 лет значительно уменьшило боль и дало возможность продолжать участие в тренировках и соревнованиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.6 + Ч510.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Осадча Л. А. 
Формування психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.10 / Л. А. Осадча; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості реалізації процесу управління в системі аграрних формувань. Побудовано модель, визначено зміст, структуру, рівні розвитку та психологічні умови формування готовності до управління керівників аграрних підприємств. Проаналізовано вплив чинників мікро- та макросередовища на формування психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань. У структурі психологічної готовності до управління виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів та домінування таких, що належать до першого рівня аналізу управління (планування, організації, контролю). Виділено й охарактеризовано три типи керівників аграрних формувань, залежно від особливостей розвитку їх психологічної готовності до управління: менеджерсько-прагматичний, психолого-особистісний, гнучкий. Встановлено взаємозв'язок між рівнем психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань та організаційно-професійними й соціально-демографічними характеристиками. Розроблено спеціальну систему формування психологічної готовності до управління керівників аграрних підприємств, наведено результати її експериментального впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:П + П.к6

Шифр НБУВ: РА353668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осадча Л.  
Комунікативні характеристики соціо-культурного простору : монографія / Л. Осадча. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011. - 224 c. - Бібліогр.: с. 206-223. - укp.

Розкрито теоретичні засади осмислення явища соціальної комунікації. Визначено комунікативні підстави формування соціальної ідентичності. Розглянуто дискурс як мовленнєво-комунікативне впорядкування життєвого простору. Охарактеризовано соціальність як підставу культурної вкоріненості людини. Розкрито медіативно-опосередковану природу культури в контексті процесу формування смислів. Показано дискурсивну структурованість мовленнєвої сфери. Проаналізовано дискурс як механізм суспільно-політичної орієнтації. Обмірковано наступні проблемні теми: громадське резонування в структурі політичної комунікації, етика дискурсу й обгрунтування демократичної політичної настанови, текстуальність в культурно-соціальному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Осадча Л. В. 
Соціальна комунікація як об'єкт філософського аналізу : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Л. В. Осадча; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 18 c. - укp.

З'ясовано, що комунікація є визначальним чинником формування специфіки людської колективності. Соціальність виникає тоді, коли індивід стикається з іншим, розмикається йому назустріч, усвідомлює свою окремішність та одночасно залученість, причетність до одного роду, до спільності людської долі. Встановлено, що соціальний світ базується на зрозумілих символах, знаках. Досліджено, що створюваний людською колективністю світ від початку базується на символічних, мовно позначуваних засадах. Доведено, що комунікація є тим інтегрувальним чинником, на якому базується взаємопорозуміння, а отже соціальної інтегрованості всіх членів спільноти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гапоненко Л. В. 
Конституційне право України у визначеннях та схемах : навч. посіб. / Л. В. Гапоненко, Л. М. Осадча; Держ. податк. служба України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. - Ірпінь : Вид-во НУДПСУ, 2012. - 130 c. - Бібліогр.: с. 129-130 - укp.

Увагу приділено розробці проблем становлення конституціоналізму, теорії конституції. Висвітлено питання предмета конституційного права, методів правового регулювання, правового статусу громадян. Визначено поняття та специфіку конституційно-правових відносин, розкрито питання організації діяльності органів державної влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР) я73 я6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Осадча Л. 
Кредитні технології формування творчого фахівця в технічному коледжі НУВГП / Л. Осадча // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 29-31. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто вплив кредитних технологій на навчальну діяльність студентів і педагогів, використання та реалізацію теоретичних знань в нових видах практичних занять. На прикладі впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) в технічному коледжі НУВГП, м. Рівне, висвітлено основні аспекти її впровадження, переваги в порівнянні з традиційним навчально-виховним процесом. Доведено ефективність впровадження КМСОНП на активізацію участі студентів у науково-дослідній, проектно-конструкторській діяльності; досягненні оптимальної технології організації лабораторних, практичних і семінарських занять, занять у формі ділових ігор. Звернено увагу на вплив КМСОНП на якість викладання, якість контролю за рівнем засвоєння знань, умінь, навичок студентами і на рейтингове оцінювання успішності студентів.

Рассмотрено влияние кредитных технологий на учебную деятельность студентов и педагогов, использование и реализацию теоретических знаний в новых видах практических занятий. На примере внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП) в техническом колледже НУВГП, г. Ровно освещены основные аспекты ее внедрения, и преимущества по сравнению с традиционным учебно-воспитательным процессом. Доказана эффективность внедрения КМСОУП на активизации участия студентов в научно-исследовательской, проектно-конструкторской деятельности; достижении оптимальной технологии организации лабораторных, практических и семинарских занятий, занятий в форме деловых игр. Обращено внимание на влияние КМСОУП на качество преподавания, качество контроля усвоения знаний, умений, навыков студентами и на рейтинговое оценивание успеваемости студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Яцков М. 
Компетентнісний підхід у підготовці молодших спеціалістів у технічному коледжі Національного університету водного господарства та природокористування / М. Яцков, Л. Осадча // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 257-259. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено етапи впровадження компетентнісного підходу у підготовці молодших спеціалістів, зокрема, кредитно-трансферної системи, створення робочих навчальних програм дисциплін та всіх видів практик, кожну з яких можна розділити на три рівні готовності випускника до виконання функціональних обов'язків: перший - елементарні практичні уміння; другий - компетентність виконання роботи на функціональному рівні за готовими алгоритмами, технологіями; третій - готовність до креативної праці, особливо в науково-дослідницькій компетентності. Підкреслено, що соціальна активність майбутнього фахівця формується в інституціях студентського самоврядування, забезпечує в них формування особистісних, соціальних, професійних, інформаційних і культурних компетентностей.

Отражены этапы внедрения компетентностного подхода в подготовке младших специалистов, в частности, кредитно-трансферной системы, создания рабочих программ учебных дисциплин и всех видов практик, каждую из которых можно разделить на три равные этапы готовности выпускника к выполнению функциональных обязанностей: первая - элементарные практические умения; вторая - компетентность выполнения работы на функциональном уровне с готовыми алгоритмами, технологиями, третья - готовность к креативной работе, особенно в научно-исследовательской компетентности. Подчеркнуто, что социальная активность будущего специалиста формируется с помощью студенческого самоуправления, которое обеспечивает в них формирование личностных, социальных, профессиональных, информационных и культурных компетенций.

The concept of "competence", "competence approach" and pedagogical technology of its inculcation is revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горб А. С. 
Гідрометеорологічні аспекти техногенного впливу на довкілля Дніпропетровської області : [монографія] / А. С. Горб, Д. О. Довганенко, Л. В. Доценко, С. М. Сердюк, Л. І. Осадча, Н. П. Шерстюк. - Дніпропетровськ : Акцент ПП, 2014. - 230 c. - укp.

Наведено характеристику фізико-географічних умов Дніпропетровської області. Узагальнено антропогенний вплив на довкілля Дніпропетровщини. Проаналізовано викиди у атмосферне повітря, скиди стічних вод підприємств у водні об'єкти, наведено еколого-геохімічну оцінку якості поверхневих вод. Висвітлено наслідки викидів забруднюючих речовин у повітря великих міст, відмічено зміни у термічному режимі й у режимі атмосферних опадів. Розглянуто трансформацію схилового стоку за антропогенних умов за результатами дистанційного зондування Землі. У басейні р. Самари виявлено збільшення показників схилового стоку за рахунок господарської діяльності на 43 % від загальної площі басейну. Розглянуто питання впливу гірничо-видобувної промисловості на хімічний складу води у водних об'єктах Криворіжжя, що призводить до повної або часткової техногенної метаморфізації їх хімічного складу. Оцінено техногенний вплив на екосистему р. Самари. Розрахунками доведено ранжування стану екосистеми р. Самари залежно від ступеня мінералізації води.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д249(45УКР4-4ДНІ)0,021 + Д225.1,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осадча Л. 
Сторінки історії. Педагогічні принципи Генріха Густавовича Нейгауза / Л. Осадча // Іст.-пед. альм.. - 2013. - Вип. 1. - С. 28-31. - Бібліогр.: 9 - укp. - рус. - англ.

Розглянуто діяльність видатного російського піаніста і педагога ХХ ст. Г. Г. Нейгауза. Досліджено педагогічні принципи видатного музиканта щодо важливих питань виконавства. Виділено основні напрями у роботі викладача, спрямовані на втілення музичного задуму. Зроблено висновок, що знання головних педагогічних принципів Генріха Густавовича слугують школою вдосконалення особистої педагогічної майстерності для музичних педагогів, що допомагає уникати багатьох помилок у роботі з учнями.

Рассмотрено деятельность выдающегося российского пианиста и педагога ХХ в. Г. Г. Нейгауза. Исследованы педагогические принципы выдающегося музыканта относительно важных вопросов исполнительства. Выделены главные направления в работе преподавателя, направленные на воплощение музыкального замысла. Сделан вывод, что знания главных педагогических принципов Генриха Густавовича служат школой совершенствования личной педагогического мастерства для музыкальных педагогов, что помогает избежать многих ошибок в работе с учениками.

Considered activity outstanding Russian pianist and teacher of the twentieth century Heinrich Gustavovich Neuhaus. Investigated pedagogical principles outstanding musician on important issues of performance. Highlighted the main directions in the work of the teacher aimed to embody the musical idea. Conclude that knowledge of the main pedagogical principles Heinrich Gustavovich improving school personal pedagogical skills for music teachers, which help to avoid many mistakes in dealing with students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4Рос)5-81 Нейгауз Г.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яцков М. 
Реалізація ступеневої підготовки фахівців в системі вищої освіти у структурі "коледж - університет" / М. Яцков, Л. Осадча // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 136-141. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито педагогічні технології ступеневої підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями “кваліфікований робітник” – “молодший спеціаліст” – “бакалавр” в структурі “Технічний коледж – Національний університет водного господарства та природокористування”, виділено їх переваги над традиційною підготовкою фахівців у системі вищої освіти. Наведено схеми ступеневої системи підготовки фахівців в структурі “Коледж – Університет”, діаграми підготовки молодших спеціалістів на базі кваліфікованих робітників та вступу випускників Технічного коледжу в Національний університет водного господарства і природокористування. З’ясовано, що вибрана модель ступеневої підготовки молодших спеціалістів (коледж) та бакалаврів (університет) дозволяє розпочати ранню професійну орієнтацію молоді, забезпечити доступність вищої освіти, створити умови поетапного переходу студентів з одного ступеня на інший, отримати три дипломи державного зразка: кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста, бакалавра.

Раскрыты технологии поэтапной подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня “квалифицированный рабочий” – “младший специалист” – “бакалавр” и их преимущества над традиционной подготовкой специалистов в системе высшего образования.

Technologies of stage-by-stage preparation of specialists of educational level are exposed a “skilled worker” is a “junior specialist” is a “bachelor” and their advantages above traditional preparation of specialists in the system of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.207 + Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Філатова С. О. 
Інтродуценти ботанічного саду. Голонасінні : монографія / С. О. Філатова, Л. П. Осадча, Л. В. Азарова; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса : ОНУ, 2014. - 91, [51] c. - Бібліогр.: с. 86-90 - укp.

Викладено відомості щодо історії становлення та розвитку ботанічного саду ОНУ ім. І.І. Мечникова й основні напрями та результати науково-дослідних робіт з інтродукції хвойних рослин, виконаних протягом останніх 50-ти років. Подано опис колекції хвойних рослин, зібраних за визначений період у ботанічному саду та на фактичному матеріалі показано кількісні й якісні характеристики їх адаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е5 е(4УКР-4ОДЕ-2О) л615 + Е522.8*852.121.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Осадча Л. В. 
Генетичні детермінанти ментальності / Л. В. Осадча // Антропол. виміри філос. дослідж. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 8. - С. 29-37. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З'ясовано роль тілесності та психофізичних характеристик людини як передумови формування певного типу ментальності. Здійснено ретроспективний аналіз формування дискурсу про ментальність: зміст поняття, його темпоральні характеристики та колективна обумовленість. Поняття ментальності широко досліджувалося у різних галузях соціо-гуманітарного знання: історії, психології, а то й у контексті маргінальних наукових дискурсів, зокрема езотерики. У даному дослідженні здійснено спробу проаналізувати феномен ментальності крізь призму поняття досвіду. Проаналізовано питання динаміки змін шарів ментального феномену, зокрема такого його різновиду, як психо-фізична природа людини, що було лише проблематизовано у роботах Ф. Броделя, однак не одержало належного теоретичного висвітлення. Для пояснення практик тілесності та обумовленості цим чинником діяльнісного компоненту культури здійснено огляд напрацювань таких авторів, як В. Розін (2005), М. Епштейн (2005), Н. Брунов (2003), А. Соарес, М. Фарханмехр, А. Шохем (2007), Д. Васкул, Ф. Ванніні (2012).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Турчин О. А. 
Ін'єкційне лікування підошовного фасциїту під контролем ультразвукової навігації / О. А. Турчин, Л. Є. Осадча, А. П. Лябах // Лікар. справа. - 2016. - № 5/6. - С. 122-127. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.6-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Кривда Н. Ю. 
Гендерна генеалогія читання як культурної практики / Н. Ю. Кривда, Л. В. Осадча // Антропол. виміри філос. дослідж. : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 11. - С. 84-92. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено культурологічний аспект роботи з текстами у європейській культурі. З'ясовано методологічні засади потрактування поняття "практика" у філософському та соціологічному дискурсах. Якщо у першому випадку поняття розкриває діяльнісну природу людини, апелюючи до сфери етики та інтерсуб'єктивних взаємодій, то у другому практика протиставляється інституційні унормованості життя; постає як органічна, життєва доречність вчинків, а не механічна регламентація правил співжиття. Розглянуто типологізацію людської розсудковості, здійснену Імануїлом Кантом, на теоретичний та практичний розум. Останній спрямовує діяльнісно-вольові зусилля індивіда у такий спосіб, аби вони відповідали всезагальній доречності й етичній несуперечливості. У Готліба Фіхте практичний розум уможливлює застосування умоглядних конструкцій до матеріальної природи. Г. В. Ф. Гегель збагатив концепт поняттями "опредмечування" та "розпредмечування" праці. Карлу Марксу належить формулювання діяльнісного підходу до потрактування людської природи. У соціології практика протиставляється механічній організованості дій (інституційній нормативності).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Возіанова Н. Г. 
150-річна історія Ботанічного саду Одеського національного університету імені І. І. Мечникова / Н. Г. Возіанова, Т. В. Крицька, Л. В. Левчук, К. В. Чабан, Л. П. Осадча // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Біологія. - 2017. - 22, вип. 1. - С. 115-129. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наведено дані з історії 150-річного розвитку Ботанічного саду ОНУ імені І. І. Мечникова. Викладено відомості про структуру Ботанічного саду, внесок його співробітників у створення, становлення, збереження колекційного фонду рослин відкритого та закритого грунту, інтродукцію нових цінних видів рослин. Вказано на персоналії найбільш відомих директорів Ботанічного саду. Надано опис тематики науково-дослідних робіт, виконаних співробітниками саду протягом його історії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е5е(4УКР7-4ОДЕ)л615

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Турчин О. А. 
Застосування збагаченої тромбоцитами плазми в лікуванні больового синдрому у хворих на підошовний фасцит / О. А. Турчин, Л. Є. Осадча, О. А. Коструб, А. П. Лябах // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2019. - № 1. - С. 85-90. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Цель работы - проанализировать результаты применения инъекций обогащенной тромбоцитами плазмы (PRP) и кортикостероидов пролонгированного действия у пациентов с подошвенным фасциитом (ПФ). Обследовано 43 пациента (55 стоп) с болевым синдромом на фоне ПФ. Женщин было 29, мужчин - 14, средний возраст (44 +- 1,41) года, средняя продолжительность болевого синдрома (3,5 +- 0,36) мес. Вместе с комплексом консервативного лечения пациентам назначали локально инъекционно: в I группе (27 человек) - однократно 1 мл бетаметазона, во II (16 пациентов) - PRP (по 2 мл трижды с интервалом 7 сут в область энтезиса). Использовали стандартную методику получения PRP. Болевой синдром оценивали с помощью ВАШ до, через 1, 3 и 6 мес. после лечения. Толщину подошвенного апоневроза (ПА) до и через 6 мес. после лечения измеряли с помощью сонографии. Средний уровень болевого синдрома до инъекций в двух группах был почти одинаковым и составил (7,2 +- 0,17) и (7,3 +- 0,23) балла соответственно. Через месяц после введения в і группе болевой синдром существенно уменьшился до (3,5 +- 0,12) балла, что подтверждает быстрый обезболивающий эффект манипуляции. Во II группе показатели боли по ВАШ снизились до (4,6 +- 0,17). Через 6 мес. результаты были практически одинаковыми в обеих группах пациентов. Толщина ПА до лечения была равной в I группе (6,62 +- 0,08) мм, во II - (6,81 +- 0,1) мм, т. е. не отличалась между ними. Через 6 мес. толщина ПА одинаково уменьшилась в обеих группах: в I - до (4,49 +- 0,07) мм, во II - до (4,42 +- 0,09) мм, что является объективным критерием положительного лечебного эффекта обеих методик. Выводы: применение инъекций PRP и кортикостероидов пролонгированого действия при лечении болевого синдрома у больных с ПФ обеспечивает одинаковые положительные результаты. Эффект кортикостероидов быстрый, но их применение ограничено из-за ряда осложнений. Введение PRP способствует уменшению болевого синдрома и нормализации толщины ПА.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.6-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського