Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Осадченко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коваленко Т. М. 
Ендотеліальні клітини за умов культивування (порівняльний аналіз методичних підходів) / Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, І. Р. Ніконенко, Г. Г. Скібо // Фізіол. журн. - 1999. - 45, № 4. - С. 120-124. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основе собственных результатов сравниваются различные методы выделения и культивирования эндотелиальных клеток. Проводится сравнительная оценка методов выделения эндотелиоцитов из эксплантата сосуда и после ферментативной обработки аорты или коронарных сосудов. Анализируются методические подходы к получению чистой культуры эндотелиальных клеток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*337

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Біда О. А. 
Інтерактивні технології навчання в початковій школі : Навч. посіб. / О. А. Біда, О. В. Кравчук, Г. І. Коберник, О. А. Комар, І. І. Осадченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 209 c. - Бібліогр.: с. 206-209. - укp.

Наведено основні теоретичні відомості про сутність, ознаки й умови запровадження інтерактивної моделі навчання. Описано чотири групи технологій інтерактивного навчання, що можуть використовуватись у початковій школі. Охарактеризовано їх мету, структуру, способи організації діяльності учнів. Висвітлено досвід вчителів початкової школи щодо використання комп'ютерних технологій у процесі вивчення курсу "Я і Україна".

Наведены основные теоретичкие сведения о сущности, признаках и условиях внедрения интерактивной модели обучения. Описаны четыре группы технологий интерактивного обучения, которые могут использоваться в начальной школе. Охарактеризованы их цель, структура, способы организации деятельности учеников. Освещен опыт учителей начальной школы по использованию компьютерных технологий в процессе изучения курса "Я и Украина".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я73 + Ч421.24я73

Шифр НБУВ: ВА684625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скибо Г. Г. 
Вивчення динаміки пошкодження гіпокампа при моделюванні ішемії мозку / Г. Г. Скибо, Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, О. В. Гірник // Фізіол. журн. - 2002. - 48, № 4. - С. 108-109. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.7-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Коваленко Т. М. 
Структурна організація зони CA1 гіпокампа щурів при експериментальній ішемії мозку / Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, К. Г. Сможаник, І. Р. Ніконенко, Д. Мюллер, Г. Г. Скібо // Фізіол. журн. - 2004. - 50, № 2. - С. 86-93. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Исследована динамика структурных и ультраструктурных изменений зоны CA1 гиппокампа крыс при моделировании нарушения кровоснабжения мозга (глобальной ишемии) путем четырехсосудистой окклюзии на протяжении 10 и 15 мин с последующей реперфузией. Установлено, что первые признаки поражения нервной ткани проявляются в структурных изменениях синаптических терминалей. Эти признаки заключаются как в изменении соотношения различных форм синаптических терминалей, так и организации синаптических везикул. Признаки поражения сомы нейронов при примененной длительности ишемического воздействия появляются к концу первых суток реперфузии, нарастают к 3 - 6-м суткам, что приводит к отсроченной гибели нейронов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скібо Г. Г. 
Нейропротекторна дія L-фенілаланіну за умов ішемічного ушкодження гіпокампа на моделях Iin vitroD та Iin vivoD / Г. Г. Скібо, Т. М. Коваленко, І. В. Лушнікова, К. Ю. Воронін, І. О. Осадченко, П. Ю. Маляревський, А. Є. Мартинюк // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 56. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Коваленко Т. М. 
Нейропротекторний ефект кверцетину при експериментальній ішемії мозку / Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, О. М. Цупиков, Т. А. Півнева, А. С. Шаламай, О. О. Мойбенко, Г. Г. Скибо // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 5. - С. 21-27. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Изучено нейропротекторное действие водорастворимого препарата "Кверцетин" при ишемическом повреждении мозга. Путем двухстороннего пережатия сонных артерий у песчанок моделировалась острая ишемия гиппокампа. Критерием повреждающего действия ишемии служило состояние нейронов зоны СА1 гиппокампа и реакция глиальных клеток на 7-е сутки после ишемии-реперфузии. Используя систему анализа изображений, проведена морфометрическая обработка изменений клеточного состава изучаемой области. При использовании кверцетина увеличивалось количество выживших нейронов и уменьшался реактивный астроглиоз после ишемии-реперфузии, что позволяет использовать данный препарат для фармакологической коррекции церебро-васкулярных нарушений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.1-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цупиков О. М. 
Поведінкові реакції піщанок після церебральної ішемії-реперфузії та структурні зміни в їх гіпокампі / О. М. Цупиков, Т. А. Півнева, Т. М. Коваленко, І. А. Осадченко, Д. А. Василенко, Г. Г. Скибо // Нейрофизиология. - 2007. - 39, № 6. - С. 458-467. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Скибо Г. Г. 
Структурні зміни в гіпокампі при експериментальній ішемії мозку / Г. Г. Скибо, Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, О. М. Цупиков, Т. А. Півнева // Укр. неврол. журн. - 2006. - № 1. - С. 86-92. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Ступінь ураження тканини мозку при ішемії залежить від її тривалості. Встановлено селективне пошкодження, відстрочена загибель пірамідних нейронів та активація глії в зоні СА1 гіпокампа при короткочасній ішемії. Мета роботи - вивчення структурних змін нейронів та реакції гліальних клітин у зоні СА1 гіпокампа при експериментальній ішемії мозку в різні строки постішемічного періоду. Матеріали та методи. Ішемію мозку моделювали у піщанок монгольських шляхом перетискання обох сонних артерій протягом 7 хвилин. Вивчено структуру нейронів та розподіл імуногістохімічно міченої глії в зоні СА1 гіпокампа через 15 хвилин, 2 години, 1, 3, 7, 14 і 30 діб після ішемії. Висновки. Після ішемії в зоні СА1 гіпокампа виникали ранні зміни в синаптичних терміналях, що свідчить про високий ступінь синаптичної пластичності мозку при пошкоджувальній дії ішемії - реперфузії. Після 7-хвилинної ішемії мозку на 3 - 7-у добу у зоні СА1 гіпокампа відбувалась відстрочена загибель нейронів, розвивався реактивний астрогліоз та різке збільшення кількості мікрогліальних клітин. Моделювання ішемії головного мозку у піщанок дає можливість вивчати механізми ішемічного ушкодження нервової тканини і тестувати фармакологічні агенти з метою оцінки їх нейропротекторних властивостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коваленко Т. М. 
Дослідження дії ароматичних амінокислот при експериментальній ішемії мозку / Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, Г. Г. Скибо // Укр. неврол. журн. - 2007. - № 3. - С. 82-86. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.0-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25729 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Коваленко Т. М. 
Нейропротекторний вплив прекондиціювання при ішемічному ушкодженні мозку / Т. М. Коваленко, І. О. Осадченко, Г. Г. Скібо // Фізіол. журн. - 2008. - 54, № 4. - С. 70. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Осадченко І. О. 
Пластичні зміни нейронів гіпокампа при порушеннях мозкового кровотоку і шляхи їх корекції : автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.13 / І. О. Осадченко; Ін-т фізіології ім. О.О.Богомольця НАН України. - К., 2008. - 25 c. - укp.

Вперше проведено морфологічні дослідження на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях динаміки постішемічних змін нейронів зони CA1 гіпокампа після 4-судинної оклюзії сонних і вертебральних артерій у щурів та 2-судинної оклюзії сонних артерій у монгольських піщанок. Вперше визначено залежність ступеня пошкодження нейронів гіпокампа від тривалості ішемії мозку та постішемічного періоду. Вперше проведено ультраструктурні дослідження пластичності нейронів і синаптичного апарату в зоні CA1 гіпокампа в ранньому постішемічному періоді. Вперше виявлено нейропротекторний вплив ароматичної амінокислоти L-фенілаланіну на нейрони зони CA1 гіпокампа після короткотривалої ішемії мозку. Вперше показано на моделі двосудинної оклюзії сонних артерій у піщанок, що водорозчинний кверцетин має виражені нейропротекторні властивості, зокрема, виявлено збільшення кількості пірамідних нейронів, які вижили на сьому добу після ішемії-реперфузії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.177.522 + Р627.703-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осадченко І. І. 
Стимулювання творчої активності молодших школярів засобами поетичного слова : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. І. Осадченко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 19 c. - укp.

Розроблено дидактично-методичну систему стимулювання творчої активності молодших школярів засобами поетичного слова. Визначено дидактичні вимоги до поетичного слова та особливостей його використання як засобу стимулювання. Узагальнено досвід роботи творчих учителів та обгрунтовано нові підходи до вирішення проблеми стимулювання творчої активності молодших школярів у процесі навчання. Конкретизовано систему існуючих критеріїв творчої активності молодших школярів, надано визначення поняття "творча активність". Наведено методичні рекомендації для забезпечення ефективності стимулювання творчої активності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.252.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Осадченко І. І. 
Різнорівнева ефективність застосування ситуаційної методики навчання у ВНЗ / І. І. Осадченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 42-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На основі аналізу теоретичних та практичних надбань узагальнено різнорівневу ефективність застосування ситуаційної методики навчання у вищих навчальних закладах. Означені позитивні аспекти згруповано за двома рівнями: викладацьким (практичним) та дидактичним (теоретичним), кожен з яких, водночас, має свої вияви та характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Осадченко І. І. 
Розробка класифікації педагогічних ситуацій на основі порівняльного аналізу наукових джерел / І. І. Осадченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 98-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено розроблену та обгрунтовану класифікацію педагогічних ситуацій на базі порівняльного аналізу сучасних наукових джерел кола досліджуваної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Осадченко І. І. 
Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : монографія / І. І. Осадченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2011. - 414 c. - Бібліогр.: с. 357-414 - укp.

Охарактеризовано теорію та практику ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Запропоновано дидактичну модель застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Проаналізовано дидактичні умови професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи засобами технології ситуаційного навчання: створення сприятливого навчального середовища у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ, підвищення технологічної компетентності викладачів, наявність відповідного навчально-методичного забезпечення викладання дисциплін циклу професійної та практичної підготовки. Описано запровадження вищевказаної дидактичної моделі у викладання окремих дисциплін на основі міждисциплінарного, компетентнісного й інших підходів, комплексного застосування методів інтерактивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Осадченко І.  
Термінологічний аналіз дидактичних категорій: "система", "вид", "тип", "модель", "технологія" / І. Осадченко // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2010. - № Ч. 1. - С. 217-226. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено наукові джерела з проблеми поняття "дидактична система". Здійснено термінологічний аналіз дидактичних категорій, таких як "дидактична система", "вид навчання", "модель навчання", "технологія навчання". Визначено ієрархічність зазначених дидактичних категорій на основі системного підходу до процесу навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Осадченко І. І. 
Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" / І. І. Осадченко // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 102-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності процесу навчання, здійснено спробу категоріального розмежування понять "технологія навчання" та "методика навчання". Визначено взаємозалежність на теоретичному рівні методики та технології навчання через їх ієрархічність та взаємокомпонентність. Проаналізовано дидактичні вимоги до технологічного процесу у ВНЗ. Обгрунтовано відмінності між педагогічними категоріями "технологія", "модель", "засіб". Подано таблицю реалізації технологічного навчання та взаємозалежність методики та технології навчання.

На основе анализа существующих в психолого-педагогической литературе подходов к пониманию сущности процесса обучения, предпринята попытка категориального разграничения понятий "технология обучения" и "методика обучения ". Определена взаимозависимость на теоретическом уровне методики и технологии обучения через их иерархичность. Проанализированы дидактические требования к технологическому процессу в вузе. Обоснованы различия между педагогическими категориями "технология", "модель", "средство". Приведена таблица реализации технологического обучения и взаимозависимость методики и технологии обучения.

Categorial dissection of concepts, "technology education" and "teaching methodology" On the basis of analysis of existing psychological and educational literature, approaches to understanding the essence of the learning process, an attempt to distinguish categorical terms "educational technology" and "methods of teaching. " Defined bythe interdependence at the theoretical level methodologies and learning technologies through their hierarchy. Analyzed the didactic requirements to the process at the university. Explain the difference between the categories of teaching "technology", "model", "medium". Filed table implementation of technological learning and the interdependence of technique and technology education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Осадченко І. І. 
Методологічні підходи до розуміння сутності поняття «технологія освіти» / І. І. Осадченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 55-61. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З’ясовано сутність поняття «технологія освіти» як складника дидактичної системи шляхом аналізу різнобічних методологічних підходів до досліджуваного явища. Визначено методологічні підходи щодо вивчення технології освіти: системний, дидактичний, технологічний. Узагальнено, що технологія освіти як педагогічна категорія – загальне поняття, що реалізується через конкретні поняття: педагогічна технологія та технологія навчання. З ієрархічної позиції запропоновано ці категорії розташовувати у такому порядку: технологія освіти > педагогічна технологія > технологія навчання.

Выявлена сущность понятия «технология образования» как составляющей дидактической системы путем анализа разносторонних методологических подходов к исследуемому явлению. Определены методологические подходы к изучению технологии образования: системный, дидактический, технологический. Обобщено, что технология образования как педагогическая категория – общее понятие, что реализуется через конкретные понятия: педагогическая технология и технология обучения. С иерархической позиции предложено эти категории размещать в таком порядке: технология образования > педагогическая технология > технология обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Осадченко І. 
Дефініція та дидактична сутність поняття "кейс-метод" / І. Осадченко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19. - С. 169-173. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу наукових джерел, складення порівняльної характеристики тлумачень обгрунтовано сутність поняття "кейс-метод" у контексті ототожнення понять "метод конкретних ситуацій", "ситуаційний аналіз", "аналіз ситуацій" тощо; відзначено його дидактичну сутність.

На основе анализа научных источников, составления сравнительной характеристики толкований обоснована сущность понятия "кейс-метод" в контексте отождествления понятий "метод конкретных ситуаций", "ситуационный анализ", "анализ ситуаций" и т.п.; определена его дидактическая сущность.

On the basis of the scientific sources analysis, drawing up of the interpretation comparative characteristic the essence of the concept "case-method" in the context of the identification of such concepts as "a method of concrete situations", "situational analysis", "the analysis of situations", etc.are proved; its didactic essence is defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Осадченко І. І. 
Технологія ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / І. І. Осадченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 39 c. - укp.

Досліджено дидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Науково обгрунтовано положення про те, що професійна підготовка майбутніх вчителів початкової школи має реалізовуватися шляхом організації систематичного різноаспектного аналізу професійних ситуацій у навчанні студентів. З'ясовано сутність технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи як спеціально організованої системи інтерактивного навчання студентів, за якої гарантований рівень прогнозованого результату (певний аспект кваліфікаційної підготовки вчителя початкової школи) досягається шляхом аналізу та розв'язання ними широкого спектру педагогічних ситуацій (ситуаційних завдань), характерних для початкової школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено розроблену дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи, дидактичними умовами реалізації якої є: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань і формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування цієї технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398598 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського