Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Павлущенко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Павлущенко Н. М. 
Гендерне виховання дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. М. Павлущенко; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в наукових джерелах, визначено особливості гендерного виховання учнів початкових класів за сучасних умов, конкретизовано базові поняття дослідження. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку, розроблено та науково обгрунтовано методику реалізації означених умов їх виховання, яка передбачає взаємозв'язок мети, основних чинників гендерної соціалізації особистості й оптимальних інтерактивних форм, методів, прийомів і засобів. Уточнено компоненти гендерної вихованості досліджуваної категорії дітей та показники її рівнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів щодо реалізації гендерної складової в навчально-виховному процесі початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павлущенко Н. М. 
Традиційна стратегія соціалізації особистості дитини у вітчизняній теорії виховання: гендерний аспект / Н. М. Павлущенко, С. М. Кондратюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 126-129. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено аналіз наукової літератури з проблеми традиційної стратегії соціалізації особистості в сучасній педагогічній науці з акцентом на гендерному аспекті, що грунтується на двох основних підходах до виховання школярів: статево-рольовому та "безстатевому" вихованні, сформованому в радянські часи, який у гендерних дослідженнях одержав назву "теорія нівелювання статі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.332 + Ч311.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павлущенко Н. М. 
Дослідження впливу статево-рольових стереотипів та основних чинників гендерної соціалізації на дітей молодшого шкільного віку / Н. М. Павлущенко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 293-296. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито вплив статево-рольових стереотипів та основних чинників гендерної соціалізації на дітей молодшого шкільного віку: експериментально досліджено особливості впливу сім'ї, школи, засобів масової інформації, художньої літератури, серед яких базовим гендерним стереотипом є патріархальний, який реалізується в традиційних взаєминах подружжя, авторитарних і ліберальних стилях роботи педагогічних колективів, гендерних конфігураціях, відповідних казковим канонам героїні-жертви і героя-богатиря. Констатовано домінування формування стереотипів норм "правильної" чоловічої і жіночої поведінки всіма соціальними інститутами, де розуміння сутності та значення егалітарної взаємодії статей, яке пропонує демократичне суспільство, залишається лише предметом теоретичного дослідження.

Раскрыто влияние поло-ролевых стереотипов и основных факторов гендерной социализации на детей младшего школьного возраста, экспериментально исследованы особенности влияния семьи, школы, средств массовой информации, художественной литературы, из которых базовым гендерным стереотипом является патриархальный, реализующийся в традиционных взаимоотношениях супругов, авторитарных и либеральных стилях работы педагогических коллективов, гендерных конфигурациях, соответствующих сказочным канонам героини-жертвы и героя-богатыря. Констатирована тенденция доминирования формирования стереотипов норм "правильного" мужского и женского поведения всеми социальными институтами, где понимание сущности и значения эгалитарного взаимодействия полов, предлагаемого демократическим обществом, остается предметом теоретического исследования.

The article analyzes the impact of gender role stereotypes and the main factors of gender socialization on primary schoolchildren, these stereotypes and factors appearing and consolidating under the influence of family, peers, school, media.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 1 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 211 c. - укp. - англ.

Увагу приділено питанням організаційно-педагогічного забезпечення, стратегічним пріоритетам і формам інноваційного розвитку системи дошкільної, початкової та шкільної освіти в Україні та світі, а також проблемам і перспективам інноваційного розвитку вищої освіти у глобальному та національному вимірах змін. Проведено аналіз альтернативних і варіативних програм навчання та виховання дітей дошкільного віку з розділу "театралізована діяльність". Окреслено сучасні тенденції розвитку екологічного виховання дітей дошкільного віку. Досліджено проблему формування міжособистісних відносин молодших школярів у науковій літературі. Розглянуто характерні особливості та напрями розвитку партнерських відносин американської школи з університетами. Подано інформацію про емоційну культуру як пріоритетний напрям змісту соціально-педагогічної реабілітації вихованців шкіл соціальної реабілітації закритого типу. Окреслено тенденції реформування докторської підготовки в європейському просторі вищої освіти. Описано шляхи оптимізації музично-теоретичної підготовки учнівської молоді в Китаї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358068/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 2 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 172 c. - укp. - англ.

Розглянуто світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті управління інноваційним розвитком закладу освіти, питання інноваційних технологій професійної підготовки педагогів, освіти обдарованих, інклюзивної освіти в контексті інноваційного розвитку, а також проблеми підготовки соціальних працівників за сучасних умов та освіти дорослих в Україні та світі. Увагу приділено дистанційному навчанню англійського аргументативного письма студентів-правників як предмету методичного дослідження. Визначено роль управлінської культури адміністратора у формуванні іміджу установ культури. Висвітлено особливості підвищення професійного рівня шкільного вчителя у Польщі. Розкрито виховний потенціал закладів загальної середньої освіти щодо розвитку обдарованих учнів. Розглянуто історичні передумови розвитку фізкультурно-оздоровчого та спортивного руху осіб з обмеженими можливостями. Проаналізовано проблему формування компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми. Висвітлено деякі аспекти розвитку компаративістики в освіті дорослих Греції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358068/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Теорія та методика дошкільної і початкової освіти в сучасному інноваційному просторі : [колект.] монографія / О. І. Гаврило, С. М. Кондратюк, А. О. Поляничко, О. В. Шаповалова, Г. Л. Бондаренко, О. М. Ващенко, Н. П. Данько, А. П. Колишкіна, Н. М. Павлущенко, І. М. Іонова, С. Л. Парфілова, О. С. Білєр, В. Г. Бутенко, О. О. Васько, К. М. Врадій, Л. М. Крівшенко, В. В. Мішедченко, І. В. Мозуль, Л. В. Пушкар, Г. С. Тарасенко, Б. І. Нестерович, О. М. Ткаченко, Є. Д. Харькова; ред.: О. В. Лобова, С. М. Кондратюк; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми : Цьома С. П., 2021. - 360 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено результати досліджень у галузі дошкільної та початкової освіти. Розкрито педагогічні стратегії, теоретичні й методичні основи виховання, навчання та розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти дошкільної та початкової освіти. Схарактеризовано актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців у сучасному педагогічному просторі. Розглянуто проєктну діяльність дітей старшого дошкільного віку як метод екологічного виховання. Висвітлено гендерні та психолого-педагогічні аспекти виховання ціннісного ставлення дітей молодшого шкільного віку до представників протилежної статі. Досліджено проблему формування естетичної компетентності майбутніх вихователів в аспекті підготовки до організації фізичного виховання дітей дошкільного віку. Представлено модель музичної компетентності фахівців дошкільної освіти. Визначено роль художньо-виховного потенціалу вчителя початкових класів в освітньому процесі школи першого ступеня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 + Ч421 + Ч489.518.1 + Ч489.518.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849319 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського