Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Палаженко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Палаженко О. 
Формування музичного смаку у дітей молодшого шкільного віку на уроках музики / О. Палаженко // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 153-155. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено процес формування музичного смаку у дітей молодшого шкільного віку на уроках музики, проаналізовано рівні розвитку музичного смаку (високий, середній, низький). У процесі спостереження за дітьми з високим рівнем музичного смаку відзначено їх цілеспрямованість, адекватне естетично-активне сприйняття музики, єдність емоційного й інтелектуального, диференціацію слухових відчуттів. Зазначено, що на уроках такі учні сприймають та усвідомлюють виразні засоби музики, розуміють, за допомогою яких засобів композитор досягає естетичного ефекту і як музичний образ діє на слухача, встановлюють причинно-наслідкові зв'язки між емоційним змістом музичного образу та засобами його виразності. Зроблено висновок, щоб досягти значних успіхів у музичному розвитку дітей молодшого шкільного віку, у формуванні їх музичного смаку, вчителеві слід проводити плідну систематичну роботу, зуміти зацікавити школярів уміло підібраним матеріалом.

Исследован процесс формирования музыкального вкуса у детей младшего школьного возраста на уроках музыки, проанализированы уровни развития музыкального вкуса (высокий, средний, низкий). В процессе наблюдения за детьми с высоким уровнем музыкального вкуса отмечены их целенаправленность, адекватное эстетически активное восприятие музыки, единство эмоционального и интеллектуального, дифференциация слуховых ощущений. Отмечено, что на уроках такие ученики воспринимают и осознают выразительные средства музыки, понимают, с помощью каких средств композитор достигает эстетичного эффекта и как музыкальный образ действует на слушателя, устанавливают причинно-следственные связи между эмоциональным содержанием музыкального образа и средствами его выразительности. Сделан вывод, чтобы достичь значительных успехов в музыкальном развитии детей младшего школьного возраста, в формировании их музыкального вкуса, учителю следует проводить плодотворную систематическую работу, суметь заинтересовать школьников умело подобранным материалом.

The process of forming of musical taste is investigational for the children of midchildhood on the lessons of music; the levels of development of musical taste are analyzed (high, middle, low). In the process of looking after children with the high level of musical taste their purposefulness, adequate aesthetically active perception of music, is marked, unity emotional and intellectual, differentiation of the auditory feelings. It is marked that on lessons such students perceive and realize expressive facilities of music, understand, by what facilities a composer arrives at an aesthetically beautiful effect and as musical appearance operates on a listener, connections set between emotional maintenance of musical appearance and facilities of his expressiveness. It is marked that on lessons such students perceive and realize expressive facilities of music, understand, by what facilities a composer arrives at an aesthetically beautiful effect and as musical appearance operates on a listener, connections set between emotional maintenance of musical appearance and facilities of his expressiveness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палаженко О. 
Методика формування навичок ритму в учнів-підлітків у контексті музичної культури / О. Палаженко // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 187-188. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Акцентовано увагу на особливостях розвитку навичок ритму в контексті музичної культури у підлітковому віці. Проаналізовано вплив ритмічно-музичних завдань на формування естетичних уподобань підростаючого покоління.

Сосредоточено внимание на особенностях развития ритмических навыков в контексте музыкальной культуры в подростковом возрасте. Проанализировано влияние ритмическо-музыкальных заданий на формирование эстетических вкусов подрастающего поколения.

Attention is concentrated on the features of development of rhythmic skills in the context of musical culture in teens; influence of rhythmic-musical tasks is analyzed on forming of aesthetic tastes of rising generation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Палаженко О. П. 
Методика формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Палаженко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Увагу зосереджено на проблемі формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах. Розроблено й експериментально перевірено процес формування виконавських умінь учнів-духовиків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. Визначено ефективні форми, методи та засоби формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах. Виділено структурні компоненти сформованості виконавських умінь учнів-духовиків, а саме: мотиваційно-вольовий, когнітивно-комунікативний, емоційно-ціннісний та особистісно-творчий. Доведено, що ефективність набуття виконавських умінь залежить від забезпечення відповідних принципів, педагогічних умов, методів і форм навчання. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичну модель, яка впроваджувалася на трьох етапах дослідження: підготовчо-кумулятивному, змістовно-рефлексивному та творчо-самостійному. Встановлено, що ця модель є оптимальною для формування виконавських умінь учнів у процесі навчання гри на духових інструментах в спеціалізованих позашкільних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Палаженко О. П. 
Педагогічні рекомендації щодо пристосування дихальної системи до умов гри на духових інструментах / О. П. Палаженко // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 263-267. - Бібліогр.: с. 267 (6 назв) - укp.

Аргументовано, що процес гри на духових інструментах є досить багатогранним явищем, яке передбачає фізіологічні й педагогічні навички, що формуються під час навчання гри на різних видах дерев’яних чи мідних духових інструментах. Проаналізовано сучасні наукові відомості про процес дихання. Висвітлено певні аспекти формування та удосконалення навичок дихання й пристосування артикуляційного апарату та всієї дихальної системи до умов гри на духових інструментах. Наведено деякі педагогічні та методичні рекомендації щодо ефективного навчання правильному виконавському диханню. Запропоновано найважливіші вправи для розвитку дихання музиканта-духовика.

Аргументировано, что процесс игры на духовых инструментах является достаточно многогранным явлением, которое предусматривает физиологические и педагогические навыки, формируемые при обучении игре на различных видах деревянных или медных духовых инструментах. Проанализированы современные научные сведения о процессе дыхания. Освещены некоторые аспекты формирования и совершенствования навыков дыхания и приспособления артикуляционного аппарата и всей дыхательной системы к игре на духовых инструментах. Приведены педагогические и методические рекомендации по эффективному обучению правильному исполнительскому дыханию. Предложены важнейшие упражнения для развития дыхания музыканта-духовика.

It is argued, that the process of playing wind instruments is a rather multifaceted phenomenon, involving physiological and pedagogical skills, which are developed in the course of learning to play various kinds of wooden or copper wind instruments. Modern scientific data on the breathing process is analyzed. The paper reveals certain aspects of forming and improving breathing skills and adjusting the speech apparatus and the whole respiratory system to the conditions of playing wind instruments. Some pedagogical and methodical recommendations regarding efficient teaching correct performer’s breathing are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.657

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського