Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Папіжук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Папіжук В. О. 
Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Папіжук; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено соціокультурні та педагогічні умови реформування змісту загальної середньої освіти, проаналізовано суспільно-політичні й освітньо-культурні чинники та тенденції модернізації змісту шкільної освіти, а також досліджено практику реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Визначено особливості оновлення змісту навчання у початковій школі, колежах і загальноосвітніх ліцеях Франції, наведено результати порівняльного аналізу сучасного реформування змісту загальної середньої освіти у Франції та Україні. Узагальнено прогресивні ідеї щодо модернізації змісту шкільної освіти, висвітлено перспективи їх практичного втілення в процесі розбудови вітчизняної шкільної освіти та вдосконалення її змістового наповнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Папіжук В. 
Модернізація змісту шкільної освіти у Франції: компетентнісний підхід / В. Папіжук // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 75-78. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто стратегію сучасної модернізації змісту освіти у Франції, яка враховує розвиток школи, грунтується на філософії освіти та розвитку здатності до навчання протягом усього життя, формуванні життєво важливих компетентностей, створенні системи якості орієнтованого навчання. Охарактеризовано головні компетентності, визначені у французькому "Законі про орієнтацію освіти" від 23.04.2005.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Папіжук В. О. 
Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції / В. О. Папіжук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 143-146. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто вплив європейської інтеграції на реформування змісту шкільної освіти у Франції. Зроблено спробу показати залежність змін у змісті французької шкільної освіти від загальноєвропейських процесів у системі освіти. Франція переконливо демонструє політичну рішучість у розв'язанні складних проблем шкільної освіти, доказом цього є новий Закон про освіту, прийнятий 23 квітня 2005 р.

Рассмотрено влияние европейской интеграции на реформу содержания школьного образования во Франции. Проанализирована зависимость изменений в содержании французского школьного образования от общеевропейских процессов в системе образования. Франция демонстрирует политическую решительность в решении сложных проблем школьного образования, доказательством чего стал новый Закон об образовании, принятый 23 апреля 2005 г.

The paper considers the European integration influence on the contents of school education reform in France. The dependence of changes in school education contents on the general European processes in education system is presented and analyzed. It is demonstrated by political decisiveness in solving complicated problems of school education in France. This fact is proved by the adoption of the new Education Law in April 23, 2005.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Папіжук В. О. 
Квест-технології у навчанні іноземних мов / В. О. Папіжук, О. В. Лозко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 31. - С. 64-74. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто технології освітнього квесту та веб-квесту як інноваційну педагогічну технологію в навчанні іноземних мов. Проаналізовано дидактичну модель, що складається з проблемних завдань, які можна виконати, користуючись інформаційними ресурсами, зокрема, ресурсами Інтернету. Технологія квесту забезпечує особистісну включеність студентів у безперервну інформаційно-мовну діяльність у інтерактивному режимі підготовки проекту, його публічної презентації та оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського