Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Патора Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Патора Р.  
Теоретичні аспекти маркетингу освіти / Р. Патора // Регіон. економіка. - 2001. - № 1. - С. 29-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто особливості маркетингу вищих закладів освіти як поєднання маркетингу послуг, споживчого та промислового маркетингу, а також маркетингу взаємовідносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крикавський Є. В. 
Логістична стратегія організації і запаси / Є. В. Крикавський, Р. Патора, Н. Б. Савіна // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 1. - С. 373-384. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-596

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Чухрай Н.  
Інновації та логістика товарів / Н. Чухрай, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Громад. вища шк. підприємництва та упр. в м. Лодзі, Республіка Польща. - Л., 2001. - 262 c. - Бібліогр.: 133 назв. - англ.

Досліджено інноваційні та логістичні процеси, зокрема, їх вплив на успіх нового товару на ринку. У ретроспективі розглянуто розвиток теорії інноваційних процесів та її перспективи у контексті мегатрендів світових економічних перетворень. Детально проаналізовано чинники розвитку та проблеми інтеграції інноваційної та логістичної діяльності у товарній політиці промислового підприємства. Запропоновано організаційно-економічний механізм удосконалення маркетингового та логістичного забезпечення створення, розвитку та дистрибуції нового товару, який максимально має відповідати вимогам ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У010.323 + У9(4УКР)301-55 + У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васелевський М.  
Інформація та кадри в логістичних системах / М. Васелевський, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 270 c. - Бібліогр.: 157 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти значення та змісту інформаційного і кадрового забезпечення управління функціонуванням економічних систем. Розглянуто концепцію управління економічними системами як найбільш перспективну сучасну модель менеджменту, побудовану на засадах логістики. Викладено теоретичні основи інформаційного забезпечення функціонування логістичних систем, обговорено питання кадрового забезпечення економіки. Проаналізовано структурні зміни на ринку праці та стратегію розвитку ринку освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Патора Р.  
Особливості функціонування ринку освітніх послуг в країнах Центральної та Східної Європи / Р. Патора // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Механізми регулювання регіон. ринку праці: Щорічник наук. пр.. - 2002. - Вип. 3(34). - С. 56-66. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)49:ч30149 + Ч34(4)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Патора Р.  
Ринок освіти в системі кадрового забезпечення стратегічного розвитку країни / Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 336 c. - Бібліогр.: 206 назв. - укp.

Розглянуто проблеми становлення ринку освіти за умов трансформаційних змін у країнах Центральної та Східної Європи. Проаналізовано тенденції ринку освітніх послуг у Польщі та Україні на тлі глобалізаційних процесів і в контексті європейської інтеграції. Висвітлено теоретичні та прикладні аспекти концепції неперервної освіти, зокрема, навчання дорослих. Описано стратегії розвитку національного кадрового потенціалу Польщі.

Рассмотрены проблемы становления рынка образования в условиях трансформационных изменений в странах Центральной и Восточной Европы. Проанализированы тенденции рынка образовательных услуг в Польше и Украине на фоне глобализационных процессов и в контексте европейской интеграции. Освещены теоретические и прикладные аспекты концепции непрерывного образования, в частности обучения взрослых. Описаны стратегии развития национального кадрового потенциала Польши.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(44)240 + У9(45)240 + У9(4УКР)240 + У9(4ПОЛ)240 + Ч34(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Патора Р.  
Ринок освіти в системі ринково-орієнтованої промислової політики / Р. Патора // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 389-396. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Патора Р.  
Strukturalne przemiany gospodarki Polski a ksztalcenie dla nowoczesnych przedsiebiorstw = Структурні зміни економіки Польщі та їх вплив на сучасні підприємства / Р. Патора // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Україна в ХХІ ст.: концеп. та моделі екон. розв.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 23. - С. 530-539. - пол.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Пол)0 + У9(4Пол)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Патора Р.  
Вплив соціально-економічного середовища на розвиток освітньої сфери / Р. Патора // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Перспективи розв. зовнішньоекон. зв'язків України в контексті процесів глобалізації: Щоріч. наук. пр. - 2001. - Вип. 28. - С. 249-257. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)49:Ч30/49 + Ч30в2:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Патора Р.  
Методологічний підхід до виміру глобалізації освіти / Р. Патора // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 30. - С. 177-183. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Патора Р.  
Трансформаційні процеси в національних системах освіти країн Центральної та Східної Європи в умовах європейської інтеграції / Р. Патора // Економіка пром-сті. - 2002. - № 2. - С. 27-31. - укp.

Визначено мету сучасних європейських систем освіти; намічено диференціацію та гармонізацію навчання в країнах Євросоюзу. Наголошено на необхідності державної підтримки розвитку національних освітніх систем.

Определены цели современных европейских систем образования; намечены дифференциация и гармонизация обучения в странах Евросоюза; акцентировано внимание на необходимости государственной поддержки развития национальныхсистем образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Патора Р.  
Умови і перспективи інтернаціоналізації національних систем освіти / Р. Патора // Економіка пром-сті. - 2002. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто інституційні передумови європейської інтеграції. Висвітлено сферу вищої освіти як компонент економічного розвитку країн, обговорено її конкурентоспроможність та різноманітність.

Рассмотрены институционные предпосылки европейской интеграции; сфера высшего образования как компонент экономического развития стран, ее конкурентоспособность и многообразие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крикавський Є.  
Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора; НТУ "Львів. політехніка. - 2-ге вид. - Л., 2008. - 276 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємств щодо товарів. Висвітлено питання управління якістю товарів, їх конкурентоздатністю та асортиментом, розробки товарної марки й упаковки. Проаналізовано особливості етапів та методики обгрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної політики на підприємствах, алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу.

Изложены теоретические основы функционирования товарных рынков, раскрыто содержание базовых положений формирования ценовой, сбытовой, коммуникационной политик предприятий относительно товаров. Освещены вопросы управления качеством товаров, их конкурентоспособностью и ассортиментом, разработки товарной марки и упаковки. Проанализированы особенности этапов и методики обоснования критериев исследования рынка, описаны формы реализации маркетинговой товарной политики на предприятиях, алгоритм планирования нового товара и особенности его существования на рынке на протяжении жизненного цикла.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чухрай Н.  
Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : Підруч. для студ. ВНЗ / Н. Чухрай, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Вища школа підприємництва та упр. (м. Лодзь, Польща). - К. : Кондор, 2006. - 397 c. - Бібліогр.: с. 390-397. - укp.

Висвітлено фундаментальні засади інноваційного маркетингу й основні напрями товарної інноваційної політики (ТІП) на підприємстві, викладено питання планування та створення нового товару, управління асортиментом, технологічним розвитком підприємства, системного управління якісними показниками товарів. Наведено методику оцінки ефективності ТІП, запропоновано класифікацію об'єктів інтелектуальної власності. Розкрито зміст понять інновації, проектного аналізу інноваційної форми інвестицій, інноваційного процесу.

Освещены фундаментальные основы инновационного маркетинга и основные направления товарной инновационной политики (ТИП) на предприятии, изложены вопросы планирования и создания нового товара, управления ассортиментом, технологическим развитием предприятия, системного управления качественными показателями товаров. Приведены методика оценки эффективности ТИП, предложена классификация объектов интеллектуальной собственности. Раскрыто содержание понятий инновации, проектного анализа инновационной формы инвестиций, инновационного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-55 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чубала А.  
Трансформація вартості у розвитку відносин "підприємство - клієнт" : моногр. / А. Чубала, Я. Віктор, Р. Неструй, К. Мазурек-Лопацінська, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2007. - 297 c. - Бібліогр.: с. 292-295. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання трансформації та мультиплікації вартості у розвитку відносин між підприємствами у ланцюгу поставок. Висвітлено методологічні засади формування вартості для клієнта. Особливу увагу приділено дослідженню маркетингового, логістичного й інноваційного аспектів даного процесу. Розкрито сутність створення й оцінки ринкової вартості підприємства. Показано роль маркетингу у сучасних процесах створення вартості фірми, дистрибуції у побудові ринкової вартості підприємства. Визначено місце логістики у процесі створення споживчої вартості.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы трансформации и мультипликации стоимости в развитии отношений между предприятиями в цепи поставок. Освещены методологические основы формирования стоимости для клиента. Особое внимание уделено исследованию маркетингового, логистического и инновационного аспектов данного процесса. Раскрыта сущность создания и оценки рыночной стоимости предприятия. Показана роль маркетинга в современных процессах создания стоимости фирмы, дистрибуции в расчете рыночной стоимости предприятия. Определено место логистики при создании потребительской стоимости.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)290-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чухрай Н. І. 
Маркетинг і логістика у вищому навчальному закладі : монографія / Н. І. Чухрай, Р. А. Патора, А. М. Лялюк; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2008. - 324 c. - Бібліогр.: с. 287-305. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики управління ВНЗ на засадах маркетингу та логістики. Розкрито зміст концепції стратегічного розвитку ВНЗ. Виявлено чинники, що визначають мотивацію випускників середніх шкіл щодо вибору ВНЗ і ставлення роботодавців до нього. Запропоновано підходи до оцінювання й аналізу конкурентоспроможності ВНЗ. Проаналізовано особливості сегментування ринку підприємств і установ. Наведено практичні рекомендації щодо обгрунтування логістичних рішень за умов реалізації стратегії ВНЗ.

Рассмотрены вопросы теории и практики управления ВУЗ на основах маркетинга и логистики. Раскрыто содержание концепции стратегического развития ВУЗ. Выявлены факторы, которые определяют мотивацию выпускников средних школ по выбору ВУЗ и отношение работодателей к нему. Предложены подходы к оцениванию и анализу конкурентоспособности ВУЗ. Проанализированы особенности сегментирования рынка предприятий и учреждений. Приведены практические рекомендации по обоснованию логистических решений в условиях реализации стратегии ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шелюк Л. О. 
Маркетингова інформація : навч. посіб. / Л. О. Шелюк, Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, Р. Патора; Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. славіст. ун-ту. - Рівне : [Вид. О.Зень], 2008. - 447 c. - Бібліогр.: с. 438-446. - укp.

Проаналізовано світовий і вітчизняний досвід організації на підприємствах збору та захисту маркетингової інформації (МІ), розглянуто сучасні проблеми їх реалізації на вітчизняних підприємствах. Розкрито роль інформаційного забезпечення за умов переходу до інформаційної економіки, охарактеризовано основні його складові. Викладено основи планування й організації захисту МІ у контексті забезпечення економічної безпеки підприємств різних форм власності та сфер діяльності. Наведено основні шляхи підвищення інформаційної безпеки підприємства.

Проанализирован мировой и отечественный опыт организации на предприятиях сбора и защиты маркетинговой информации (МИ), рассмотрены современные проблемы их реализации на отечественных предприятиях. Раскрыта роль информационного обеспечения в условиях перехода к информационной экономике, охарактеризованы основные его составляющие. Изложены основы планирования и организации защиты МИ в контексте обеспечения экономической безопасности предприятий различных форм собственности и сфер деятельности. Приведены основные пути повышения информационной безопасности предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чухрай Н.  
Маркетингові дослідження регіонального ринку освітніх послуг / Н. Чухрай, Р. Патора // Регіон. економіка. - 2001. - № 3. - С. 114-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто методику та результати маркетингового дослідження з метою здійснення порівняльної оцінки пропозиції та попиту на ринку освітніх послуг в Україні та Польщі. Досліджено мотивацію студентів до навчання, рівень підготовки випускників вищих навчальних закладів, проблеми адаптації молоді до сучасних умов. Наведено висновки, що узагальнюють ситуацію, яка склалась на українському та польському ринках освітніх послуг в контексті європейської інтеграції.


Ключ. слова: маркетингове дослідження, регіональний ринок освітніх послуг
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч30/49 + У9(4Пол)49:ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Крикавський Є. В. 
Логістика: традиційні і нетрадиційні сфери використання / Є. В. Крикавський, Р. Патора // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 62-74. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Досліджено умови та наслідки використання концепції логістики у традиційних сферах: підприємництві, військовій та нетрадиційних сферах, зокрема в медицині, в комунальному господарстві, у видавництві, у сфері захисту середовища, у побуті (в домогосподарствах), у готельному та туристичному бізнесі. Ідентифіковано чинники, що мотивують прискорене впровадження логістичних рішень у нетрадиційних сферах економіки. Обгрунтовано засади оцінки потенціалу логістики в реалізації стратегій ланцюгів поставок і мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Патора Р.  
Процеси вищої освіти на економічних напрямках в Польщі за умов вступу до Європейського Союзу / Р. Патора // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 630-638. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто аспекти впливу на привабливість систем вищого шкільництва та інституцій Польщі за умов Європейської інтеграції. Проаналізовано ключові проблеми вищої освіти в Польщі як основного чинника конкурентоспроможності людських засобів. Досліджено, що умови підсиленої конкуренції сприяють зниженню якості послуг внаслідок цінового суперництва та виокремленню групи учбових закладів, які реалізують освіту на високому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського