Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Пахомова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Чемич М. Д. 
Особливості клінічної картини при аденовірусній інфекції / М. Д. Чемич, Л. П. Лук'яненко, Н. Л. Пахомова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. - 1999. - № 2(13). - С. 149-152. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Пахомова Н. Г. 
Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання в школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н. Г. Пахомова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

З'ясовано стан організації мовленнєвої підготовки старших дошкільників з дизартрією до школи. Виявлено сформованість мовленнєвої та комунікативної компетентності у таких дітей. Запропоновано методичну систему формування мовленєвої готовності дітей із дизартрією до школи. Розроблено модель такого формування, яка передбачає три етапи: організаційно-діагностичний, корекційно-діяльнісний, функціонально-мовленнєвий. Визначено психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування мовленнєвої готовності дітей зі стертою дизартрією. Виявлено критерії та показники, рівні сформованості даної готовності дітей до навчання. Визначено основні тенденції мовленнєвого розвитку таких дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пахомова Н. Г. 
Теорія і практика професійної підготовки логопедів у ВНЗ : монографія / Н. Г. Пахомова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2013. - 345 c. - Бібліогр.: с. 309-345 - укp.

Проаналізовано розвиток теорії та практики підготовки логопедів в Україні. Розкрито теоретико-методологічні основи професійної підготовки вчителів-логопедів у ВНЗ. Представлено методичні засади інтеграції медико-психологічних і педагогічних складових фахової підготовки. Висвітлено сучасні технології реалізації інтеграції складових професійної підготовки. Розглянуто психолого-педагогічні засади та технології реалізації міждисциплінарної підготовки майбутніх логопедів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.1 р30

Шифр НБУВ: ВА768850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пахомова Н. Г. 
Нейропсихолінгвістика : навч. посіб. для студ. спец. "Корекційна освіта" / Н. Г. Пахомова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2013. - 266 c. - Бібліогр.: с. 246-257 - укp.

Висвітлено науково-теоретичні основи нейропсихолінгвістики, її історію становлення. Надано характеристику вищих психічних функцій, розглянуто теорію розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготського. Розглянуто загальні питання вищої психічної діяльності людини як основного предмету нейропсихолінгвістики. Розкрито основні аспекти нейрофізіологічної діяльності як основи формування комунікативної компетенції та організації корекційної роботи у разі різних порушень психофізичного розвитку. Досліджено проблему ліворукості з позиції нейропсихолінгвістики, наведено методи реабілітації у разі тяжких порушень мовлення. Викладено концептуальні основи діагностики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132-46 я73 + Ш100.42 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пахомова Н. 
Діагностика мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією до навчання у школі / Н. Пахомова // Дефектологія. - 2006. - № 4. - С. 44-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Шляхом аналізу науково-методичної літератури представлено діагностику психічного і мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Обгрунтовано діагностичну методику, що грунтується на традиційних методичних засадах комплексного обстеження мовлення дітей з дизартрією у процесі психолого-педагогічного тестування. Виокремлено групи завдань зазначеної діагностики. Зроблено висновок, що продуктивність формування мовленнєвої готовності залежить від вивчення стану сформованості всіх її складових та особливостей, що допоможе в організації ефективної корекційно-логопедичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.921 + Ю948.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пахомова Н. Г. 
Інтеграція медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки майбутніх логопедів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Н. Г. Пахомова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 41 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та методичні засади інтеграції медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки майбутніх логопедів у ВНЗ. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки логопедів. Обгрунтовано загальні й спеціальні принципи та умови інтегративної професійної підготовки, визначено й охарактеризовано його рівні. З'ясовано загальні закони і закономірності інтегративної діяльності. Розроблено та експериментально перевірено організаційно-дидактичну модель інтеграції медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки логопедів. На основі розроблених критеріїв та їх показників встановлено критеріальні рівні сформованості інтегративних медико-біологічних, педагогічних і психологічних знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.1 р30

Шифр НБУВ: РА403874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали регіон. наук.-практ. семінару, 11 квіт. 2014 р. / ред.: Н. Г. Пахомова, Л. О. Федорович; Полтав. райдержадмін., Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед освіти ім. М.В. Остроградського, Укр. мед. стоматол. акад., Монтессорі-Центр реабілітації дітей-інвалідів "Соняшник". - Полтава : АСМІ, 2014. - 229 c. - укp.

Досліджено вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дошкільників. Розглянуто особливості дитячої афазії та її види. Показано можливості формування світогляду учнів ЗОШ на уроках української мови та літератури. З'ясовано роль травмуючих переживань дитинства у фіксації інфантильних форм поведінки та виникненні психологічної дезадаптації. Запропоновано інноваційні підходи до розробки корекційної навчально-виховної роботи, нейропсихологічний підхід у логопедичній роботі. Висвітлено основні підходи до надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я. Показано можливості використання народної музики в процесі естетичного виховання у ЗНЗ, ізотерапевтичних занять для корекції емоційно-почуттєвого розвитку молодших школярів з розумовою відсталістю. Досліджено особливості прояву суїцидальної поведінки у підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пахомова Н. Г. 
Основи психолінгвістики : навч. посіб. для студ. спец. "Корекційна освіта" / Н. Г. Пахомова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - 2-ге вид., допов., випр. - Полтава : АСМІ, 2012. - 169 c. - Бібліогр.: с. 167-168 - укp.

Висвітлено основні напрями сучасної психолінгвістики. Розглянуто процес розвитку мовлення в онтогенезі та за психолінгвістичною природою мовленнєвих порушень. Увагу приділено проблемі співвідношення норми та патології для усвідомлення спеціальних методик, пов'язаних з вихованням, навчанням, корекційно-розвивальною діяльністью з дітьми, які мають різні відхилення у розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132-46 я73 + Ш100.42 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пахомова Н. Г. 
Принципи та умови інтеграції медико-психологічного й педагогічного складників професійної підготовки корекційних педагогів / Н. Г. Пахомова // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 43-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні умови інтеграції медичних, психологічних і педагогічних знань у навчальному процесі. Розглянуто спеціальні умови реалізації цього процесу в професійній підготовці корекційних педагогів. Серед них виділено природничо-наукову, соціально-економічну картини світу та фундаментальні закономірності. Зазначені вище умови надають змогу інтегрувати навчальні предмети, присвячені таким галузям знань: суспільство (історія, економічна географія, правові відносини); природа (фізика, хімія, біологія); алгоритмічні процедури (математика, інформатика, кібернетика). Увагу приділено визначенню та характеристиці основних принципів організації інтеграції складників професійної підготовки за умов вищого педагогічного навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пахомова Н. Г. 
Акмеологічні ресурси як основа професіоналізму педагога / Н. Г. Пахомова // Постметодика. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто акмеологічний підхід як основу професіоналізму педагога. Визначено основні засади та рівні професійної діяльності та зрілості особистості педагога як етапи реалізації акмеологічних тенденцій у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Досліджено особливості реалізації акмеологічного підходу у процесі професійної підготовки педагога. Встановлено, що оптимальний рівень готовності суб’єкта акмеологічного розвитку до саморозкриття людини розуміється як самоусвідомлення власного Я. Охарактеризовано професійну акмеологію, яка розглядає залежність між рівнями творчої діяльності в конкретних професіях, що забезпечують досягнення найвищих показників творчості. Проаналізовано соціальну акмеологію як напрям прикладної акмеології, що досліджує проблеми професіоналізму соціальних працівників. Висвітлено спрямування акмеології освіти на дослідження закономірностей адаптації випускників шкіл в університетах, динаміки успішності та мотивів навчальної діяльності.

Рассмотрен акмеологический подход как основа профессионализма педагога. Определены основные принципы и уровни профессиональной деятельности и зрелости личности педагога как этапы реализации акмеологических тенденций в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ. Исследованы особенности реализации акмеологического подхода в процессе профессиональной подготовки педагога. Установлено, что оптимальный уровень готовности субъекта акмеологического развития к самораскрытию человека понимается как самосознание собственного Я. Охарактеризована профессиональная акмеология, которая рассматривает зависимость между уровнями творческой деятельности в конкретных профессиях, обеспечивающих достижение высоких показателей творчества. Проанализирована социальная акмеология как направление прикладной акмеологии, которая занимается исследованием проблем профессионализма социальных работников. Освещены направления акмеологии образования на исследование закономерностей адаптации выпускников школ в университетах, динамики успеваемости и мотивов учебной деятельности.

Acmeological grounded approach as a basis for teacher professionalism. The basic principles and the level of professional activity and maturity of the individual teacher as the steps of acmeological trends during training in higher education. The features acmeological implementation approach in the training of teachers. It was established that the optimal level of preparedness acmeological subject of self-revelation to man is understood as self-awareness of its own I. Characterized acmeology professional concept that considers the relationship between levels of creativity in specific occupations that achieve the highest performance art. Analysis of social acmeology direction as the applied acmeology engaged in research problems professional social workers. Dissertation direction acmeology education to study patterns of adaptation of high school graduates in the universities, the dynamics of success and motivation training activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч30 в2:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пахомова Н. Г. 
Спеціальна психологія : навч. посіб. для студентів спец. 6.010105 - "Корекційна освіта" / Н. Г. Пахомова, М. М. Кононова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2015. - 359 c. - Бібліогр.: с. 348-352 - укp.

Висвітлено теорію та історію спеціальної психології. Розгляуто психологічні особливості розумово відсталих дітей та дітей із затримкою психічного розвитку. Охарактеризовано психологію осіб з порушенням слуху, зору, мовлення та опорно-рухового апарату. Подано інофрмацію про психічний розвиток за асинхроній з переважанням розладів емоційно-вольової сфери та поведінки та за складних порушень розвитку. Викладено основи психодіагностики та описано методи профілактики корекції вторинних відхилень у психічному розвитку дітей зі спеціальними освітніми потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пахомова Н. 
Модель інтеграції медико-психологогічної та педагогічної складових професійної підготовки логопедів / Н. Пахомова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 17-25. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття «інтеграція». Схарактеризовано моделювання як інноваційну педагогічну технологію. Встановлено, що моделі виконують роль теоретичного взірця-еталона та є засобом існування, носієм знань. Модель інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів представлено як проект багаторівневого поетапного системного впровадження інтеграційного концепту формування особистості у процес фахової підготовки логопедів у ВНЗ. Визначено принципи організації інтегративної навчальної діяльності. Розглянуто основні напрями та етапи її реалізації. Досліджено три рівні концептуального моделювання інтеграції складових професійної підготовки логопедів: методико-теоретичний, концептуально-змістовий та організаційно-процесуальний. Запропонована система форм і методів реалізації моделі інтеграції складових професійної підготовки охоплює комплексний, системний підхід до процесу озброєння сучасного педагога необхідним комплексом актуальних інтегративних знань, практичних умінь та навичок професійної діяльності.

Раскрыта сущность понятия «интеграция». Охарактеризовано моделирование как инновационную педагогическую технологию. Установлено, что модели выполняют роль теоретического образца-эталона и является средством существования, носителем знаний. Модель интеграции медико-психологической и педагогической составляющих профессиональной подготовки логопедов представлены как проект многоуровневого поэтапного системного внедрения интеграционного концепта формирования личности в процесс профессиональной подготовки логопедов в ВУЗ. Определены принципы организации интегративной учебной деятельности. Рассмотрены основные направления и этапы ее реализации. Исследованы три уровня концептуального моделирования интеграции составляющих профессиональной подготовки логопедов: методико-теоретический, концептуально-смысловой и организационно-процессуальный. Предложенная система форм и методов реализации представленной модели интеграции составляющих профессиональной подготовки охватывает комплексный, системный подход к процессу вооружения современного педагога необходимым комплексом актуальных интегративных знаний, практических умений и навыков профессиональной деятельности.

The article reveals the essence of the concept of “integration”. Characterized modeling as an innovative educational technology. It was found that models that the models serve as theoretical sample-reference automaton are the means of existence, the bearer of knowledge. Model of integration of medical and psychological and pedagogical components of professional training speech therapists presented as a project of multilevel phased system implementation of the integration concept of personality formation in the process of professional training of speech therapists in high school. Defined the principles of organization integrative learning activities. Main directions and stages of its realization considered. Pedagogical model of integration of medical and psychological and pedagogical components of professional training speech therapists in higher education is presented as a system of educational actions providing efficiency and effectiveness of the process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пахомова Н. 
Умови формування теоретико-когнітивного компонента інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів / Н. Пахомова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 27-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність інтеграції медико-пихологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів. Розкрито сутність поняття "інтеграція". Охарактеризовано теоретико-когнітивні основи інтеграції медичних, психологічних знань і вмінь у навчальному процесі. Наведено якісні й кількісні показники базового критерію інтеграції складових професійної підготовки логопедів. Наголошено, що теоретико-когнітивний компонент інтеграції складових професійної підготовки логопедів оцінюється за трьома чинниками: рівень сформованості теоретико-методологічних знань із інтегрованих дисциплін; рівень сформованості знань із окремих видів та технологій корекційної роботи; рівень розвиненості інтегративного мислення студентів. Зосереджено увагу на умовах забезпечення ефективної інтеграції складових професійної підготовки логопедів. Зазначено, що педагогічні дії, згідно з визначеними умовами, надають можливість здійснювати інтеграцію педагогічних, психологічних і медичних знань відповідно до сучасної економічної і соціокультурної ситуації, цілісно осягати процес професійного навчання, регулювати взаємодію викладача і студентів, сформувати теоретико-методологічні й методико-технологічні знання із інтегрованих дисциплін, визначити спрямованість педагогічних технологій з формування цих дисциплін та забезпечити оволодіння професійною компетентністю відповідно до рівня і профілю фахової освіти.

Обоснована необходимость интеграции медико-психологической и педагогической составляющих профессиональной подготовки логопедов. Раскрыта сущность понятия "интеграция". Дана характеристика теоретико-когнитивных основ интеграции медицинских, психологических знаний и умений в учебном процессе. Представлены качественные и количественные показатели базового критерия интеграции составляющих профессиональной подготовки логопедов. Отмечено, что теоретико-когнитивный компонент интеграции составляющих профессиональной подготовки логопедов оценивается по трем факторам: уровень сформированности теоретико-методологических знаний из интегрированных дисциплин; уровень сформированности знаний по отдельным видам и технологиям коррекционной работы; уровень развитости интегративного мышления студентов. Сосредоточено внимание на условиях обеспечения эффективной интеграции составляющих профессиональной подготовки логопедов. Отмечено, что педагогические действия, в соответствии с определенными условиями, дают возможность осуществлять интеграцию педагогических, психологических и медицинских знаний в соответствии с современной экономической и социокультурной ситуацией, целостно постигать процесс профессионального обучения, регулировать взаимодействие преподавателя и студентов, сформировать теоретико-методологические и методико-технологические знания по интегрированным дисциплинам, определить направленность педагогических технологий по формированию этих дисциплин и обеспечить овладение профессиональной компетентностью соответственно уровню и профилю профессионального образования.

The article shows the need of the integration of medical, psychological and educational components of the training of speech therapists. The essence of the concept of “integration” is disclosed. Theoretical cognitive foundations of the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge and skills in the learning process are characterized. Examined the qualitative and quantitative components of professional training of the speech therapists evaluated by three major factors: the level of formation knowledge of separate types and techniques of correction work, the level of development of integrative thinking students (speech therapists). Evaluation parameters are defined and the necessity to increase the level of formation theoretical and cognitive component of integrative training is substantiated. The conditions of organization of the integration components professional training are characterized. Particular attention is given to ensuring effective integration of the components professional training of speech therapists


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пахомова Н. Г. 
Нейропсихолінгвістика : навч. посіб. для студентів спец. "Корекційна освіта" / Н. Г. Пахомова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Вид. 2-ге, випр. - Полтава : АСМІ, 2016. - 267 c. - Бібліогр.: с. 246-257 - укp.

Висвітлено основні проблеми нейропсихолінгвістики як інтегративної науки, основні поняття і методи сучасної науки. Увагу приділено загальним питанням вищої психічної діяльності людини як основного предмету нейропсихолінгвістики. Розглянуто основні аспекти нейрофізіологічної організації діяльності як основи формування комунікативної компетенції та організації корекційної роботи за різних порушень психофізичного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пахомова Н. Г. 
Вступ до спеціальності "Спеціальна освіта" : навч. посіб. для студентів спец. "Спец. освіта" / Н. Г. Пахомова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2016. - 193 c. - Бібліогр.: с. 180-193 - укp.

Висвітлено науково-теоретичні засади спеціальної освіти. Розкрито організаційні аспекти корекційної діяльності як основи формування спеціального педагогічного процесу. Охарактеризовано чинники психічного розвитку дитини та параметри дизонтогенезу. Розглянуто особливості інклюзивного навчання й організації корекційної роботи за різних порушень психофізичного розвитку. Подано інформацію про форми розумової відсталості, особливості розвитку психіки та мовлення у дітей з порушенням зору та слуху, а також проблеми розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфер у дітей з порушеннями аутистичного спектру. Увагу приділено нормативно-правовим основам організації спеціальної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пахомова Н. 
Дії з раціональними числами (бінарний урок з математики та англійської мови, 6 клас) / Н. Пахомова, К. Плутенко // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 7. - С. 189-197. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано бінарний урок з математики та англійської мови в межах концепції нової української школи та оновлення змісту навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0 + В1 р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку супільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 19 - 20 квіт. 2018 р. / ред.: М. К. Шеремет, Н. Г. Пахомова, С. П. Миронова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського, Полтав. обл. благод. фонд "Громадське здоров'я", Навч.-реабілітац. центр, громад. організація "Соняшник". - Полтава : АСМІ, 2018. - 257 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто праці фахівців зі спеціальної освіти, психології, соціальної сфери і медицини з проблем розвитку і становлення особистості дитини в різних регіонах України. Висвітлено вплив біосоціальних факторів, комплексного психолого-медико-педагогічного підходу, сучасних технологій навчання і виховання професійної підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми та педагогічної компетентності батьків на формування особистості дітей із порушеннями психофізичного розвитку різної нозології та без порушень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ю937 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА824234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пахомова Н. Г. 
Актуальні проблеми спеціальної освіти : навч. посіб. для студентів спец. 016 "Спец. освіта" / Н. Г. Пахомова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2018. - 329 c. - Бібліогр.: с. 281-317 - укp.

Наведено історико-педагогічний аналіз розвитку теорії та практики спеціальної освіти в Україні. Розкрито теоретико-методологічні основи організації спеціальної допомоги особам з особливими освітніми потребами. Розглянуто актуальні проблеми спеціальної освіти, психолого-педагогічні засади та технології реалізації міждисциплінарної підготовки майбутніх логопедів у ВНЗ. Висвітлено актуальні проблеми професійної підготовки логопедів. Проаналізовано інноваційні технології організації корекційно-педагогічної роботи та інклюзивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2021 р. / ред.: М. К. Шеремет, Н. Г. Пахомова, Н. В. Савінова, О. В. Боряк, В. І. Березан, Л. В. Лебедин, О. І. Березан, А. В. Петрушов, О. І. Олефір, Н. Г. Пахомова, В. І. Березан; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, "Громадське здоров'я", Полтавський обласний благодійний фонд, "Обласний молодіжний центр" Полтавської обласної ради, КУ, Полтавський навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради, "Зернятко", громадське об'єднання, "Рівновага", громадське об'єднання. - Полтава : АСМІ, 2021. - 395 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено збірник матеріалв всеукраїнської науково-практичної конференції, до якого увійшли наукові праці фахівців зі спеціальної освіти, соціальної сфери і медицини конференції з проблем розвитку та становлення особистості дитини в різних регіонах України. Висвітлено вплив біосоціальних факторів, комплексного психолого-медико-педагогічного підходу, сучасних технологій корекційної роботи, навчання і виховання, професійної підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми та педагогічної компетентності батьків на формування особистості дітей із порушеннями психофізичного розвитку та без порушень.


Індекс рубрикатора НБУВ: С491 я43 + Ю952.2-734.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863147 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського