Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Перепада О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Перепада О. М. 
Структура когнітивних порушень у дітей молодшого шкільного віку з гіперактивним розладом та дислексією : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / О. М. Перепада; Харків. мед. акад. післядиплом. освіти. - Харків, 2014. - 17 c. - укp.

Розроблено нові психодіагностичні критерії порушень когнітивних функцій у дітей молодшого шкільного віку з гіперактивним розладом та з дислексією на основі компаративного аналізу структури та вираженості когнітивних розладів у цих груп дітей та розробці принципів їх психокорекції. Здійснено медико-психологічний аналіз та систематизацію наукових даних з проблеми дослідження когнітивних порушень за гіперактивного розладу та дислексії. Особливу увагу приділено клініко-психопатологічній неоднорідності симптомокомплексів гіперактивного розладу та дислексії. Визначено та здійснено порівняльний аналіз структури когнітивних порушень у таких дітей. Виділено критерії для психологічної діагностики цих розладів: розлади операцій мислення, порушення короткочасної пам'яті, сприйняття та моторики, процесів розрізнення, запам'ятовування, відтворення часових та просторових послідовностей, вербальних стимулів, дій та символів, звукових ритмів, властивостей уваги. Виділено патопсихологічний симптомокомплекс, притаманний для групи дітей зі встановленими когнітивними порушеннями, до якого віднесено порушення пам'яті, уваги, мислення, довільності та психомоторних функцій. На основі діагностичних критеріїв для психологічної діагностики когнітивних порушень у дітей молодшого шкільного віку з гіперактивним розладом та з дислексією виділено основні напрямки психокорекції та розроблено основні принципи психокорекційної роботи когнітивних порушень у таких дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406934 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського