Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (95)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Петько Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Петько Л. В. 
Стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Петько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Виявлено об'єктивні й суб'єктивні фактори стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків. Проаналізовано результати дослідження особливостей формування даної якості у підлітків Дніпропетровської, Київської та Кіровоградської областей України. Визначено структуру та рівні соціально-комунікативної активності підлітків. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови її стимулювання за умов туристсько-краєзнавчої діяльності школярів. Встановлено пряму залежність між успішністю стимулювання соціально-комунікативної активності особистості підліткового віку та ступенем активності заняття туристсько-краєзнавчою діяльністю. Визначено чотири рівні соціально-комунікативної активності, запропоновано методику їх діагностики. Наведено рекомендації щодо розробки програми стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 + С5*333.4*13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петько Л. В. 
Стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків: теорія і практика : монографія / Л. В. Петько; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2010. - 267 c. - Бібліогр.: 233 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії і практики стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків (СКАП) у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності (ТКД). Розкрито психолого-педагогічну сутність СКАП, визначено психолого-педагогічні чинники проблеми стимулювання комунікативної активності учнів, особливості їх розвитку. Висвітлено зміст та умови стимулювання СКАП, функції ТКД в стимулюванні СКАП.

Рассмотрены вопросы теории и практики стимулирования социально-коммуникативной активности подростков (СКАП) в процессе туристическо-краеведческой деятельности (ТКД). Раскрыта психолого-педагогическая сущность СКАП, определены психолого-педагогические факторы проблемы стимулирования коммуникативной активности учеников, особенности их развития. Освещены содержание и условия стимулирования СКАП, функции ТКД в стимулировании СКАП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.385.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петько Л. 
Вітрила творчості. Про виставку-фестиваль "Обдаровані діти - гордість і надія України" / Л. Петько // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 40-43. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено роздуми, пов'язані з проведенням виставки-фестивалю у Київському міському Будинку вчителя наприкінці 2007 - 2008 навчального року. Звернено увагу на визначення понять "креативність" та "творчість". Розкрито форми прояву креативності. Порушено питання про роботу науковців з обдарованою молоддю безпосередньо у школі, створення суспільних лабораторій та регіональних центрів наукової, науково-технічної і художньої творчості з залученням до їх діяльності науковців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 л62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петько Л. 
Активізація творчого розвитку особистості учнів як фактор педагогічної майстерності вчителя іноземної мови / Л. Петько // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 2. - С. 99-103. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено завдання і концепцію Міжнародного дитячого конкурсу "Good Luck", умови його проведення, вимоги до учасників. Проаналізовано участь українських дітей у цьому конкурсі. Зазначено, що сама ідея конкурсу - на основі театру створити конкурс-дійство - прецедент в сучасній педагогіці, приклад об'єднання зусиль для вирішення питань освіти та виховання підростаючого покоління. Відзначено, що від конкурсантів очікують не тільки гарних знань з англійської мови, але й творчого усвідомлення всього прочитаного, побаченого в музеях, театрах. Констатовано, що конкурс стимулює у школярів мотивацію до навчання, підвищує рівень знань, розширює світогляд та ерудицію.

Освещены задачи и концепция Международного детского конкурса "Good Luck", условия его проведения, требования к участникам. Проанализировано участие украинских детей в этом конкурсе. Указано, что сама идея конкурса - на основе театра создать конкурс-действо - прецедент в современной педагогике, пример объединения усилий для решения вопросов образования и воспитания подрастающего поколения. Отмечено, что от конкурсантов ожидают не только хороших знаний английского языка, но и творческого осознания всего прочитанного, увиденного в музеях, театрах. Констатировано, что конкурс стимулирует у школьников мотивацию к обучению, повышает уровень знаний, расширяет кругозор и эрудицию.

Article deals with the problem and the concept of the International Children's Contest "Good Luck", the conditions of his conduct, requirements for participants. Analyzed the participation of Ukrainian children in this contest. It is pointed out that the very idea of competition - on the basis of the theatre to create a competition-action - unprecedented in modern pedagogy, an example of joint efforts to address issues of education and upbringing of the younger generation. It is noted that from the contestants expect not only a good knowledge of English, but also the creative consciousness of all read, seen in museums, theatres. It was found that competition stimulates students motivation to learn, increases the level of knowledge, broadens the mindand erudition Suggest a better translation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петько Л. 
Навчання дітей іноземної мови стартує у початковій школі. Роздуми щодо проведення контрольних робіт МОНМС України з іноземної мови в ЗНЗ / Л. Петько // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 97-100. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему неперервної освіти: "переносу" знань учнів іноземної мови, здобутих у початковій школі, до V класу, який став першим етапом у моніторингу знань учнів з іноземної мови. Охарактеризовано мовну освіту в початковій школі, зокрема навчання дітей іноземної мови. З'ясовано причини прогалин в знаннях іноземної мови в учнів початкової школи та V класу. Проаналізовано результати, здобуті після проведення міністерських контрольних робіт у V класі з іноземної мови та зроблено відповідні висновки. Констатовано, що навчання іноземної мови у початковій школі повинно бути обов'язковим з дотриманням вимог Концепції мовної освіти. Наголошено на переосмисленні навчальних планів у ВНЗ, які готують учителів іноземної мови, змістивши акцент на їх методичний розвиток, особливо тих, які мають спеціальність з декількома кваліфікаціями, наприклад "Початкова освіта і англійська мова".

Рассмотрена проблема непрерывного образования: "переноса" знаний по иностранному языку, полученных в начальной школе, в V класс, который стал первым этапом в мониторинге знаний учеников по иностранному языку. Дана характеристика языковому образованию в начальной школе, в частности обучению иностранному языку. Определены причины пробелов в знаниях иностранного языка в учеников начальной школы и V класса. Проанализированы результаты, полученные после проведения министерских контрольных работ по иностранному языку в V классе, сделаны определенные выводы. Констатировано, что обучение иностранному языку в начальной школе должно быть обязательным с соблюдением требований Концепции языкового образования. Акцентировано внимание на переосмыслении учебных планов ВУЗ, которые готовят учителей иностранного языка, сместив акцент на их методическое развитие, особенно тех, кто имеет специальность с несколькими квалификациями, например "Начальное образование и английский язык".

The author of the article speaks about the problem of the continuous process of education: the "transfer" of knowledge in English from elementary school to secondary school, to the fifth form, which became the first stage in monitoring of pupils knowledge in English.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Петько Л. 
"Невизначеність якості": з огляду на модернізацію системи освіти в Україні / Л. Петько // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 56-62. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок і взаємозалежність між державою, економікою та освітою на сучасному етапі модернізації системи освіти в Україні. Зазначено, що вимоги часу призвели до їх об'єднання та змусили діяти в одному напрямку, де на перше місце виходять конкурентоспроможність, якість освітніх послуг. Зосереджено увагу на питанні теорії ринків з асиметричною інформацією та теорії ринкових сигналів з точки зору економічної теорії освіти, та їх впливі на якість освіти. Виокремлено шляхи перспективного розвитку освіти з огляду на те, що вона повинна відповідати певним вимогам, до яких можна віднести безперервність, фундаментальність, універсальність, антропологізм і демократизм, механізми динамічного саморозвитку і володіння інноваційністю.

Рассмотрены взаимосвязь и взаимозависимость между государством, экономикой и образованием на современном этапе модернизации системы образования в Украине. Указано, что требования времени привели к их объединению и заставили действовать в одном направлении, где на первое место выходят конкурентоспособность, качество образовательных услуг. Сосредоточено внимание на вопросе теории рынков с асимметричной информацией и теории рыночных сигналов с точки зрения экономической теории образования, и их влиянии на качество образования. Выделены пути перспективного развития образования с учетом того, что оно должно соответствовать определенным требованиям, к которым можно отнести непрерывность, фундаментальность, универсальность, антропологизм, демократизм и др.

The interrelation and interdependence between the state, economy and education at the present stage of the modernization of the education system in Ukraine. Indicated that the requirements of the time led to their unification and forced to act in the same direction, which come to the fore competitiveness, quality of educational services. Focus on the theory of markets with asymmetric information, and the theory of market signals in terms of the economic theory of education, and their impact on the quality of education. Highlighted the way long-term development of education, taking into account that it has to meet certain requirements, which include the continuity, fundamental, universal, anthropological and democracy, the mechanisms of dynamic self-development and ownership of innovation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Петько Л. В. 
Інтелектуальне виховання студентів педагогічних ВНЗ засобами іноземної мови у позанавчальній роботі / Л. В. Петько // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 338-343. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано, що не тільки навчальна діяльність в аудиторіях, а й залучення студентів до участі у позанавчальних виховних заходах сприяє їх інтелектуальному розвитку завдяки створенню позитивної атмосфери у процесі спілкування. Наголошено, що одним з перспективних шляхів інтелектуального виховання студентів виступає робота з текстом: робота над текстом сценарію позанавчального виховного заходу, текстом пісень англійською мовою, в процесі чого відбувається розуміння, осмислення, самостійне створення вихованцями додаткових сюжетів до тексту сценарію.

Обосновано, что не только учебная деятельность в аудиториях, а и привлечение студентов к участию во внеучебных воспитательных мероприятиях способствует их интеллектуальному развитию благодаря созданию позитивной атмосферы в процессе общения. Подчеркнуто, что одним из перспективных путей интеллектуального воспитания студентов является работа с текстом: работа с текстом сценария внеучебного воспитательного мероприятия, текстом песен на английском языке, в процессе которого осуществляется понимание, осмысление, самостоятельное создание воспитанниками дополнительных сюжетов к тексту сценария.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.01 + Ш143.21-913.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петько Л. В. 
Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальності 8.01010301 "Технологічна освіта" : навч. посіб. / Л. В. Петько, В. В. Ніколаєнко; ред.: М. С. Корець, В. І. Гончаров; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - 2-ге вид., доповн. і виправл. - Київ : Ун-т "Україна", 2011. - 148 c. - Бібліогр.: с. 145-148 - укp. - англ.

Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до вступного випробування з англійської мови за професійним спрямуванням до магістратури означеної спеціальності ВНЗ. Розглянуто зміст вступного іспиту до магістратури, критерії оцінювання знань вступників, подано зразки лексико-граматичних текстів, зразки текстів для читання, вимоги до написання реферату з англійської мови за професійним спрямуванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Петько Л. 
Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л. Петько // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено ставлення студентів України, Росії, Казахстану та Польщі до своєї національності. З'ясовано низький рівень сформованості національної ідентифікації. Розглянуто тезу щодо актуалізації ідеї козацької педагогіки в контексті створення міцної української держави і згуртування української етнополітичної нації. Доведено доцільність застосування на уроках іноземної мови національного навчально-виховного матеріалу, зокрема повісті М.В. Гоголя "Тарас Бульба" та відображення цієї теми в мистецьких і музичних творах. Обгрунтовано необхідність впровадження української національної ідеї в процес вивчення студентами іноземної мови. Зазначено, що формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" слід програмувати у контексті впровадження національної ідеї з метою формування українського ідеалу та збереження національної своєрідності.

Исследовано отношение студентов Украины, России, Казахстана и Польши к своей национальности. Определен низкий уровень сформированности национальной идентификации. Рассмотрен тезис об актуализации идей казацкой педагогики в контексте создания монолитного украинского государства и сплочения украинской этнополитической нации. Доказана целесообразность применения на уроках иностранного языка национального учебно-воспитательного материала, в частности повести Н.В. Гоголя "Тарас Бульба" и отражение этой темы в художественных, музыкальных произведениях. Обоснована необходимость внедрения украинской национальной идеи в процесс изучения студентами иностранного языка. Отмечено, что формирование лингвосоциокультурный компетенции студентов образовательно-квалификационного уровня "бакалавр" следует программировать в контексте внедрения национальной идеи с целью формирования и развития украинского идеала и сохранения национального своеобразия.

The article is devoted to the problem of the foreign language education in the higher school. It deals with the foreign languages teaching of the future teachers in pedagogical universities, which forms a spiritual, cultured cultivated person in the direction of the intercultural dialog in the way of Ukrainian national idea. The necessity of the inculcation of Ukrainian national idea in teaching English as foreign language substantiated. Practical experience is summarized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Петько Л. 
Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. Петько // Гуманітар. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 33. - С. 128-141. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

У світлі сучасних тенденцій розвитку вищої школи – підписання Педагогічної Конституції Європи, що слугуватиме входженню української молоді до європейського науково-гуманітарного та культурного простору, акцентовано питання оновлення системи іншомовної освіти за умов університетської педагогічної підготовки майбутніх педагогічних кадрів, розглянуто актуальність формування професійно орієнтованого навчального середовища, що сприятиме зовнішній академічній мобільності студентів. Проаналізовано й оцінено виокремлену проблему з огляду на сучасні наукові доробки в цьому напрямку українських ы зарубіжних дослідників, визначено мовні пріоритети, окреслено низку проблем у вивченні іноземної мови, формуванні професійно орієнтованого навчального середовища за умов університету. Підкреслено значущість прийняття Педагогічної Конституції Європи (Німеччина, 2013), яка за мету ставить підготовку нового вчителя для об’єднаної Європи третього тисячоліття та визначає роль сучасного учителя в ній, де володіння іноземними мовами визначається одним із професійних та загальнокультурних компонентів становлення майбутнього педагога і передбачає інтенсифікацію мовних стратегій. Проаналізовано дані опитування студентів університетів України, Росії, Польщі та Казахстану щодо володіння іноземними мовами.

В соответствии с тенденциями развития высшей школы – подписания Педагогической Конституции Европы, способствующей вхождению украинской молодёжи в европейское научно-гуманитарное и культурное пространство, рассмотрен вопрос обновления системы иноязычного образования в условиях университетской педагогической подготовки педагогических кадров, раскрыта актуальность формирования профессионально ориентированной учебной среды, что будет содействовать внешней академической мобильности студентов. Проанализирована и оценена указанная проблема с точки зрения современных научных изысканий украинских и зарубежных учёных в этом направлении, определены языковые приоритеты, описан ряд проблем в обучении иностранному языку, формировании профессионально ориентированной обучающей среды в условиях университета. Подчёркнута значимость принятой Педагогической Конституции Европы.

The article is devoted to the modern tendencies of the higher school development – the signing of the Pedagogical Constitution of Europe that will serve to be included of Ukrainian youth in European scientific, humanitarian and cultural space, accented a problem of the renewal of foreign language education of the future teachers in the Pedagogical University. The article focuses on forming of the professionally oriented educational environment in the conditions of university. This will assist external academic mobility of students. The author analyses and estimates the indicated problem from point of modern scientific researches in this direction of the Ukrainian and foreign scientists, shows linguistic priorities, describes the problems in foreign language teaching, and forming of the professionally oriented teaching environment in the conditions of university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч481.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Петько Л. 
Педагогічна сутність у визначенні поняття "освітнє середовище" / Л. Петько // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 34. - С. 109-118. - Бібліогр.: 10 назв - укp.

Наведено тлумачення понять "освітній простір", "освітнє середовище" у філософській, педагогічній, психологічній, соціологічній площині. Розкрито педагогічну сутність феномену "освітнє середовище", проаналізовано визначення понять "освітній простір" та "освітнє середовище", визначено основні відмінності між ними. Запропоновано авторську модель класифікацій освітнього середовища: особистісно розвивальна, комунікативно-орієнтована, антрополого-психологічна, психодидактична, еко-психологічна, природовідповідна, соціокультурна, професійно-практична, інформаційна, конструктивістська. На прикладі наукових розвідок українських і зарубіжних учених обгрунтовано доцільність навчання майбутніх випускників університету в професійно орієнтованому іншомовному середовищі, що сприятиме адаптації в майбутній діяльності. Обгрунтовано роль освітнього середовища у навчально-виховному процесі навчального закладу та підготовці майбутніх випускників університету до професійної діяльності.

Приведены точки зрения понимания представителями педагогики, социологии, психологии, философии феноменов "образовательное пространство" и "образовательная среда". Раскрыто педагогическое содержание концепта "образовательная среда", проанализированы определения "образовательное пространство" и "образовательная среда", определены основные отличия между ними. Предложена авторская модель классификаций образовательной среды: личностно-развивающая, коммуникативно-ориентированная, антрополого-психологическая, психодидактическая, природосоответствующая, социокультурная, экопсихологическая, профессионально-практическая, информационная, конструктивистская. На примере научных поисков украинских и зарубежных учёных обоснована целесообразность обучения будущих выпускников университета в профессионально ориентированной иноязычной среде, что способствует адаптации в будущей профессиональной деятельности. Обоснована роль образовательной среды в учебно-воспитательном процессе учебного заведения и подготовки будущих выпускников университета к профессиональной деятельности.

Present-day understanding of learning environment is connected with consideration of education as an area of social life, therefore, environment is regarded to be a leading component of education. On the basis of the theoretical research conducted by the author the essence of the phenomenon "learning environment" is defined. Definitions of such notions as "system of learning", "learning space" and "learning environment" are analyzed, furthermore, the differences between these two notions are singled out. Main pedagogical approaches to the study of the notions "learning space" and "learning environment" during last decades are retraced by the author. The role of learning environment for personality development is also shown. Moreover, learning environment components and functions are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Петько Л. В. 
Англійська мова для студентів-хореографів : навч. посіб. : дидакт. матеріал для практ. занять та самост. роботи студентів з інозем. мови / Л. В. Петько; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Талком, 2016. - 168 с.іл. - укp. - англ.

Наведено тексти, присвячені дослідженню танця як культурного феномену, його виникнення та розвитку. Матеріал подано у симбіозі літературних жанрів з танцювальним, музичним і художнім мистецтвами, що сприяє розвиненню лінгвосоціокультурної компетентності студентів. До кожного тексту наведено бібліографію за професійним спрямуванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петько Л. В. 
Єдність навчання і виховання у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету : монографія / Л. В. Петько; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Талком, 2017. - 336 c. - Бібліогр.: с. 285-327 - укp.

Розкрито теоретико-методичні засади реалізації принципу єдності навчання та виховання у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища за умов університету. Досліджено полікультурне виховання студентів у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища. Увагу приділено українській національній ідеї у процесі іншомовного навчання. Висвітлено ідеї духовно-розвивального потенціалу морального розвитку особистості у професійно орієнтованому іншомовному навчальному середовищі. Приділено увагу феномену "честь" як загальнолюдській цінності в процесі навчання студентів іноземної мови. Визначено шляхи реалізації принципу єдності навчання і виховання у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819417/з дод. CDR2145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Topical issues of pedagogy : collective monograph / Г. В. Турчинова, Л. В. Петько, Н. М. Чернуха, М. О. Васильєва-Халатникова, Я. О. Співак, Л. В. Токарчук, Н. П. Кравець, О. В. Матвієнко, О. А. Комаровська, О. В. Безкоровайна, Н. І. Станіславчук, Л. В. Канішевська, Н. В. Вишнівська, С. Д. Кирилюк, Р. Л. Сойчук. - Roma : Editoria di Modena, 2019. - 227 c. - Бібліогр. в кінці ст. - англ. - укp. - рус.

ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У СВІТЛІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Турчинова Г. В 4 ЛІНГВОСОІЦОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ АНГЛОМОВНОЇ НОВОРІЧНОЇ ПІСНІ «JINGLE BELLS». Петько Л. В 31 ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ. Чернуха Н.М., Васильєва-Халатникова М.О., Співак Я.О., Токарук Л.В. .58 СТОРІТЕЛЛІНГ Ж ТЕХНОЛОГІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ з ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОГО ТА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Кравець Н. П 80 ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Матвієнко О. В 103 ЦІННІСНИЙ КОНТЕКСТ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Комаровська О. А 124 ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ж ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Безкоровайна О. В., Станіславчук H. 1 146 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПОЗАУРОЧШЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ- ІНТЕРНАТІВ. Канішевська Л. В., Вишнівська Н. В 167 МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Кирилюк С. Д., Канішевська Л. В 187 ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГИ-БАТЬКИ- ДІТИ». Сойчук Р. Л


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ229967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського