3. |
Плотникова О. Б. Дидактична адаптація студентів першого курсу вищого педагогічного навчального закладу (на матеріалі вивчення іноземної мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. Б. Плотникова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 19 c. - укp.Розглянуто питання підвищення ефективності навчального процесу в педагогічному навчальному закладі на підставі врахування закономірностей входження першокурсників у новий освітньо-дидактичний простір вивчення іноземної мови. Розроблено рівні та показники адаптації студентів до вивчення англійської мови у вузі, розкрито особливості адаптаційного періоду, найбільш ефективним механізмом якого є педагогічне управління з урахуванням виявленого стану іномовленнєвої підготовки першокурсників та їх індивідуально-психологічних особливостей. Встановлено, що адаптаційні труднощі першокурсників характеризуються досить великою індивідуальною варіативністю залежно від особливостей вивчення студентами іноземної мови в школі, рівня їх загальних адаптивних можливостей. Запропоновано цілісну систему дидактико-методичних і соціально-психологічних передумов вузівського вивчення іноземної мови, доцільність дотримання яких обгрунтовано теоретично та підтверджено практично. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч489.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА316340 Пошук видання у каталогах НБУВ
|