Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Побережна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Побережна Н. О. 
Дидактичні умови впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. О. Побережна; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2010. - 20 c. - укp.

Виявлено особливості впровадження інформаційних технологій (ІТ) у навчальний процес ВНЗ за умов ринку з урахуванням інтересів особистості та держави. Розроблено модель упровадження цих технологій, яка включає діагностичний, цільовий, змістовий, мотиваційний, діяльнісний і результативний компоненти. Визначено комплекс дидактичних умов упровадження ІТ у процес навчання. Експериментально перевірено виявлений комплекс, що забезпечує адаптивність введеного елемента системи інформаційні технології навчання, а вся педагогічна система набуває нової, більш високої якості, що сприятиме підготовці кваліфікованих молодих спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Побережна Н. 
Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів / Н. Побережна // Вища шк.. - 2010. - № 1. - С. 43-52. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано педагогічну діагностику, яка не тільки виявляє рівень якості навчання, а й створює основу для визначення труднощів у роботі тих, хто навчається, сприяє усвідомленню та пошуку оптимальних шляхів їх подолання, забезпечує педагогу науковий підхід до керування освітнім процесом, організації роботи зі студентами, їхнього розвитку і саморозвитку. Наведено деякі результати соціологічного опитування педагогів щодо впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів. Одержані результати надано в двох таблицях, які виявили три рівні готовності застосування інформаційних технологій: оптимальний, середній і мінімальний. Проведена діагностика виявила перевагу мінімального рівня впровадження інформаційних технологій, який характеризується низьким рівнем мотивації та інформаційної компетентності педагогів.

Охарактеризованы педагогическую диагностику, которая не только выявляет уровень качества обучения, но и создает основу для определения трудностей в работе учащихся, способствует осознанию и поиску оптимальных путей их преодоления, обеспечивает педагогу научный подход к управлению образовательным процессом, организации работы со студентами, их развитию и саморазвитию. Приведены некоторые результаты социологического опроса педагогов по внедрению информационных технологий в процесс обучения студентов. Полученные результаты предоставлены в двух таблицах, которые обнаружили три уровня готовности применения информационных технологий: оптимальный, средний и минимальный. Проведенная диагностика выявила преимущество минимального уровня внедрения информационных технологий, характеризующего низким уровнем мотивации и информационной компетентности педагогов.

Described pedagogical diagnosis, which not only identifies the quality of learning, but also provides a basis for determining the difficulties in the work of students, promotes awareness and finding the best ways to overcome them, the teacher providesa scientific approach to the management of the educational process, the organization works with students, their development and self-development. Some results of a poll of teachers for the implementation of information technology in the learning process of students. The results are presented in two tables, which are found three levels of readiness to use information technology: best, average and minimum. Made diagnosis revealed the advantage of a minimum level of information technology, characterized bylow levels of motivation and information competence of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Побережна Н. О. 
Стратегія методики впровадження інформаційних технологій у процес навчання / Н. О. Побережна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 221-228. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито методику навчання студентів застосовувати інформаційні технології (ІТ) у ВНЗ в процесі вивчення іноземної мови. Виділено базові етапи, які детермінують напрями стратегії засвоєння методики використання інформаційних технологій: етап базової підготовки, в процесі якої формуються знання та вміння використання ІТ; етап додаткової освіти, в процесі якої уточнюються питання з використання ІТ; етап функціонального застосування ІТ у навчанні іноземної мови.

Раскрыта методика обучения студентов использованию информационные технологии (ИТ) в ВУЗ при изучении иностранного языка. Выделены базовые этапы, которые детерминируют направления стратегии усвоения методики использования информационных технологий: этап базовой подготовки, в процессе которой формируются знания и умения использования ИТ; этап дополнительного образования, в процессе которого уточняются вопросы по использованию ИТ; этап функционального использования ИТ в обучении иностранным языкам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Побережна Н. М. 
Формування алгоритму оцінки виробничого потенціалу машинобудівного підприємства / Н. М. Побережна // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 1. - С. 157-165. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено алгоритм оцінки використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства, визначено формули розрахунку інтегральних показників складових виробничого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-571

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Побережна Н. М. 
Управління ефективністю використання виробничого потенціалу машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. М. Побережна; МОНМС України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2012. - 20 с. - укp.

Увагу приділено обгрунтуванню та подальшому розвитку теоретичних і методичних положень з управління ефективністю використання виробничого потенціалу машинобудівних підприємств. Уточнено визначення та структуру виробничого потенціалу машинобудівних підприємств, вдосконалено класифікацію видів його ефективності, обгрунтовано методичний підхід до управління ефективністю використання виробничого потенціалу. Розроблено систему показників оцінювання ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівних підприємств. Доповнено класифікацію стратегій управління ефективністю використання виробничого потенціалу машинобудівних підприємств, розроблено методичне забезпечення з їх вибору. Запропоновано технологію визначення послідовності заходів з управління ефективністю використання виробничого потенціалу машинобудівних підприємств, що складають цільову програму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-571.3-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Побережна Н. О. 
До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій / Н. О. Побережна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35. - С. 278-284. - Бібліогр.: с. 284 - укp.

Акцентовано увагу на тому, що метою реформування освіти є як підвищення фундаментальності освіти, так і посилення її практичної спрямованості, інтенсифікації освітнього процесу за рахунок раціонального поєднання традиційних й інноваційних форм навчання, інформатизації освіти, яка грунтується на впровадженні інформаційних технологій навчання. Розкрито поняття "ком’ютерно-орієнтоване навчальне середовище" та сформульовано вихідні вимоги до нього. Зазначено, що органічне впровадження комп’ютерно-орієнтованих технологій до загального процесу вивчення навчальних дисциплін забезпечує можливість їх дистанційного вивчення. Представлено структуру навчально-методичного комплексу на основі інформаційних технологій. Зауважено, що тільки дотримання умов впровадження інформаційних технологій та здійснення необхідних змін у їх елементах може забезпечити адаптованість педагогічній системі, яка набуде нової, більш високої якості, що забезпечить підготовку майбутніх фахівців.

Акцентировано внимание на том, что целью реформирования образования является как повышение фундаментальности образования, так и усиление его практической направленности, интенсификации образовательного процесса за счет оптимального сочетания традиционных и инновационных форм обучения, информатизации образования, основанных на внедрении информационных технологий обучения. Раскрыто понятие "компьютерно-ориентированная учебная среда" и сформулированы исходные требования к нему. Показано, что органичное внедрение компьютерно-ориентированных технологий в общий процесс изучения учебных дисциплин обеспечивает возможность их дистанционного изучения. Представлена структура учебно-методического комплекса на основе информационных технологий. Указано на то, что только соблюдение условий внедрения информационных технологий и осуществления необходимых изменений в их элементах может обеспечить адаптированность педагогической системе, приобретая новое, более высокое качество, что обеспечит подготовку будущих специалистов.

Attention is focused on the goal of reforming education being both enhancing its fundamentality and deepening its focus on practice, as well as intensifying the educational process via the most efficient combination of traditional and innovative forms of teaching and informatization of education, based on implementation of educational IT. Meaning of notion “computer-oriented learning environment” is revealed and initial requirements to it are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дослідження та оптимізація економічних процесів в готельно-ресторанному бізнесі : колект. монографія / Т. С. Шовкопляс, Т. А. Жадан, О. І. Линник, Ю. В. Жадан, Н. В. Артеменко, Н. Г. Сікєтіна, Н. Ю. Єршова, М. О. Ткаченко, О. В. Сиром'ятникова, Н. М. Побережна, А. С. Колєсніченко, Н. Ю. Мардус, С. В. Брік, Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська, Т. Ю. Чайка, І. А. Юр'єва, О. А. Фальченко, В. О. Александрова, І. Є. Хаустова, Є. М. Строков; ред.: Н. В. Якименко-Терещенко, Є. М. Строков; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків : НТУ "ХПІ" : Панов А.М. , 2019. - 100 c. - укp.

Увагу приділено питанням удосконалення методичних засад обліку, аудиту й аналізу підприємств готельно-ресторанного бізнесу (ГРБ), аналізу й оптимізації логістики, маркетингу та трудових відносин на підприємствах ГРБ, а також сервісології, логістики й інформатизації в готельно-ресторанній галузі. Проаналізовано вплив сучасних процесів глобалізації на управління економічною діяльністю підприємств ГРБ. Розглянуто моніторинг та оцінку доходів як інструмент управління діловою активністю підприємств ГРБ. Визначено роль концепції маркетингу співпраці в організації готельного господарства. Висвітлено особливості сервісної логістики як важеля управління потоковими процесами у сфері послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 + У9(4УКР)441.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Побережна Н. П. 
Забезпечення адміністративного позову як спосіб захисту прав та інтересів фізичних і юридичних осіб : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Н. П. Побережна; Університет митної справи та фінансів. - Дніпро, 2021. - 16 c. - укp.

Проведено комплексне наукове дослідження сутності й особливостей забезпечення адміністративного позову як способу захисту прав та інтересів фізичних і юридичних осіб. Визначено способи захисту прав та інтересів фізичних і юридичних осіб в адміністративному судочинстві. Розкрито поняття, завдання й ознаки забезпечення адміністративного позову як способу захисту прав та інтересів фізичних і юридичних осіб. З'ясовано підстави та порядок застосування забезпечення адміністративного позову. Охарактеризовано зупинення дії індивідуального акта або нормативно-правового акта як засобу забезпечення адміністративного позову. Визначено особливості застосування заборони відповідачу й іншим особам вчиняти певні дії. З'ясовано особливості зупинення стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку. Розкрито порядок виконання ухвали суду про забезпечення позову, порядок скасування застосованих заходів і відшкодування збитків. Окреслено напрями розвитку чинного законодавства з питань нормативно-правового врегулювання застосування забезпечення адміністративного позову. Здійснено аналіз та узагальнення зарубіжного досвіду в досліджуваній сфері, визначено можливості його адаптації до правової системи України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449948 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського