Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Позинич І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Климишин О. С. 
Освітні аспекти природничо-музейної комунікації / О. С. Климишин, Х. І. Дяків, І. С. Позинич // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2015. - Вип. 31. - С. 15-22. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто різні форми діалогу природничих музеїв з аудиторією та проаналізовано перші здобутки Державного природознавчого музею НАН України у цій царині внаслідок активізації його освітньо-виховної діяльності, що пов'язано із завершенням тривалого капітального ремонту і поступовою інтеграцією музею в життя громади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. е(4УКР) л611 + Ч774(4УКР)76:Б

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Позинич І. С. 
Відновлення рослинності староорних земель на Передкарпатській височині / І. С. Позинич // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2018. - Вип. 34. - С. 81-86. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

У ході формуючої демутаційної сукцесії на покинутих орних землях кількісні показники відносно постійних ценопопуляцій доволі подібні, хоча на третій стадії знижуються майже удвічі, а на завершальній стадії світлих дубових лісів зростає представництво ценопопуляцій рідкісних видів: Epipactis helleborine, Leucojum vernum, Galanthus nivalis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*805.6*803.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Позинич І. С. 
Антропогенні сукцесії лісових рослинних угруповань карпатської частини басейну річки Дністер : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.16 / І. С. Позинич; НАН України, Ін-т екології Карпат. - Львів, 2020. - 19 c. - укp.

Висвітлено особливості антропогенних сукцесій лісових рослинних угруповань карпатської частини басейну річки Дністер. На прикладі модельного регіону на окремих стадіях досліджувались структурно-флористичні перебудови угруповань демутаційних та дигресивних сукцесій лісової рослинності. Встановлено, що загалом в антропогенних сукцесіях перебудовні процеси полягають у змінах структурно-флористичних особливостей серійних рослинних угруповань на рівні субасоціацій та асоціацій, проте, у випадку демутаційних сукцесій такі перебудови сягають рівня порядків та класів рослинних угруповань, а дигресивних - відбуваються здебільшого у межах одного союзу. Виявлено флористичне різноманіття ценопопуляцій рослин, що беруть участь у переребудовних процесах. Шляхом досліджень доведено, що дигресивні та відновні процеси зумовлюють певні ризики втрати автохтонного ценотичного та флористичного різноманіття, особливо ценопопуляцій вузькоспеціалізованих видів рослин, зокрема рідкісних та зникаючих. Розроблено рекомендації стосовно діагностики стану, прогнозу змін і необхідності вживання заходів щодо збереження та відновлення видового різноманіття в сукпесійних угрупованнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*805.6*803.35 + Е50*889(45УКР3,3)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Климишин О. С. 
Розробка і реалізація спеціальних природничо-музейних освітніх програм та проектів / О. С. Климишин, І. С. Позинич // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2020. - Вип. 36. - С. 21-26. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено основні вимоги до розроблення і застосування інтерактивних музейних уроків у вигляді ігор, що максимально доповнюють шкільну програму. Розглянуто особливі підходи до навчання в стінах природничого музею дітей покоління Альфа. Підкреслено, що головним джерелом реалізації педагогічних ігрових сценаріїв є урок, важливим аспектом якого є ефективний підбір методів і прийомів його проведення. Також наведено одержаний досвід організації дитячих акцій та різноманітних подій, які збільшують музейну аудиторію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. е(4УКР3) л611

Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Позинич І. С. 
Використання інноваційних технологій VR, AR, 3D в музейній педагогіці / І. С. Позинич // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2020. - Вип. 36. - С. 209-212. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Найголовніше завдання педагога - це навчити дітей вчитися, а зацікавити сучасних учнів у навчанні справа не легка, але можлива. І помічниками можуть стати інноваційні й комп'ютерні технології, що надають змогу не тільки формувати в учнів знання, уміння й навички, але й вирішувати більш важливе завдання, яке постає перед навчанням, - розвивати особистість учня, задовольняти його пізнавальні інтереси. Серед них це імерсійні технології: технології віртуальної (VR) virtual reality та доповненої (AR) augmented reality реальності. Віртуальна реальність зможе перенести в будь-який місце, а доповнена реальність помістить будь-який об'єкт поряд з дитиною. Особливо це необхідно під час підготовки до уроків з учнями покоління Z, які є цифровими громадянами, або "Digital Native". Для представників покоління Z характерне етичне споживання, підприємницькі амбіції, прогресивні погляди на різні теми - від освіти і до питання статі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч774(4УКР)7 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського