Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Пойда С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Маріан Токар : Біобібліогр. покажч. (До 30-річчя від дня народж.) / ред.: С. Пойда; Ужгород. нац. ун-т, Закарпат. край. культ.-освіт. т-во "Просвіта". - 1-е вид. - Ужгород : Два кольори, 2003. - 84 c. - укp.

Проаналізовано життєвий і творчий шлях молодого закарпатського історика М.Ю.Токаря. Наведено бібліографію наукових, науково-популярних та інших праць дослідника, у тому числі тих, які висвітлюють його життєдіяльність станом на 10 квітня 2003 р.

Проанализирован жизненный и творческий путь молодого закарпатского историка М.Ю.Токаря. Приведена библиография научных, научно-популярных и других трудов исследователя, в том числе, освещающих его жизнедеятельность по состоянию на 10 апреля 2003 г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)63-8я1Токар,М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пойда С. П. 
Сторінками університетської газети (До 50-річчя газети "Ужгородський університет") / С. П. Пойда, М. Ю. Токар; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород : Два кольори, 2001. - 136 c. - укp.

Висвітлено історію газети Ужгородського університету за п'ятдесят років її існування. Проаналізовано навчально-методичну, наукову, партійну, культурну та спортивну діяльність вузу.

Освещена история газеты Ужгородского университета за пятьдесят лет её существования. Проанализированы учебно-методическая, научная, партийная, культурная и спортивная деятельность вуза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пойда С. А. 
Організація і проведення модульного контролю засобами платформи дистанційного навчання E-front [Електронний ресурс] / С. А. Пойда. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/636/494

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти організації педагогічного контролю підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою навчання засобами тестування на прикладі проведення модульного контролю на дистанційному етапі. Досліджено можливості проведення модульного контролю з використанням інструментів платформи дистанційного навчання E-front. Розглянуто особливості процесу створення тестових завдань і перевірки результатів тестування слухачів із використанням інструментального забезпечення робочого місця викладача у платформі дистанційного навчання E-front.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты организации педагогического контроля повышения квалификации педагогических работников по дистанционной форме обучения средствами тестирования на примере проведения модульного контроля во время дистанционного этапа. Исследовано возможности проведения модульного контроля с использованием инструментов платформы дистанционного обучения E-front. Рассмотрены особенности процесса создания тестовых заданий и проверки результатов тестирования слушателей с использованием инструментального обеспечения рабочего места преподавателя в платформе дистанционного обучения E-front.

Theoretical and practical aspects of organizing the pedagogical control of the distance form of post-graduate studies by means of testing is covered in the article. It is studied on the example of module testing carrying out during the distant stage. It is investigated the possibility of carrying out of module control using the instruments of E-front distance learning platform. The peculiarities of the process of test tasks creating and checking the results of the testing using the instrumental providing of a teacher's workplace on the E-front distance learning platform are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пойда С. 
Виконання індивідуальних завдань на дистанційному етапі підвищення кваліфікації учителів інформатики / С. Пойда // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 24-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На прикладі розроблених спецкурсів у Вінницькому обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників (ВОІПОПП) розглянуто певні аспекти застосування очно-дистанційної форми навчання, а саме: етапи навчання за матеріалами спецкурсу за вибором, виконання навчальної практики та написання випускної роботи. Конкретизовано основні види, зміст, виконання індивідуальних навчальних завдань на дистанційному етапі підвищення кваліфікації учителів інформатики. Констатовано результативність застосування індивідуальних навчальних завдань для підвищення рівня знань і вмінь вчителів інформатики, розвитку їх навичок самоосвіти.

На примере разработанных спецкурсов в Винницком областном институте последипломного образования педагогических работников (ВОИПОПР) рассмотрены некоторые аспекты применения очно-дистанционной формы обучения, а также этапы обучения по материалам спецкурса по выбору, выполнение учебной практики и написание выпускной работы. Конкретизированы основные виды, содержание, выполнение индивидуальных учебных заданий на дистанционном этапе повышения квалификации учителей информатики. Констатирована результативность применения индивидуальных учебных заданий для повышения уровня знаний и умений учителей информатики, развития их навыков самообразования.

In the article the question of doing personal study assignments at the distance stage of post-graduate studies of Computer science teachers is covered.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Копняк Н. 
Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища : колект. монографія / Н. Копняк, Г. Корицька, С. Литвинова, Ю. Носенко, С. Пойда, В. Сєдой, О. Сіпачова, І. Сокол, О. Спірін, І. Стромило, М. Шишкіна; ред.: С. Г. Литвинова; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ : Компринт, 2015. - 160, [1] c. - укp.

Розглянуто проблеми формування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняних закладах освіти, що є актуальним у світлі останніх тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено комплекс теоретичних питань, пов'язаних з визначенням понятійного апарату, моделюванням структури середовища, з'ясуванням основних характеристик, принципів, вимог до його формування, інтеграцією сервісів у хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітніх, вищих навчальних закладів і закладів післядипломної освіти. Показано практичне застосування сервісів Microsoft Office 365 та Google, програмного забезпечення навчального призначення та технологій Веб.2.0 (інтерактивних плакатів, блог- і квест-технологій та ін.) для реалізації навчальної взаємодії педагогів та учнів (студентів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789703 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пойда С. А. 
Організаційно-педагогічні умови підвищення кваліфікації учителів інформатики за дистанційною формою навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. А. Пойда; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2015. - 20 c. - укp.

Вирішено завдання щодо підвищення кваліфікації учителів інформатики за дистанційною формою навчання. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, побудовано структурно-функціональну модель підвищення кваліфікації таких учителів за дистанційною формою навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено й апробовано освітньо-професійну програму, навчальний курс, інформаційно-освітнє середовище підвищення кваліфікації учителів інформатики за цією формою навчання на основі платформи дистанційного навчання E-front, технологічний майданчик для проведення вебінарів на основі програмного продукту BigBlueButton, методичні рекомендації щодо організації підвищення кваліфікації вчителів інформатики за дистанційною формою навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського