Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Полякова Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Лисиця Н. М. 
Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності : моногр. / Н. М. Лисиця, Я. О. Полякова. - Х. : Вид-во ХНЕУ, 2007. - 232 c. - Бібліогр.: с. 204-230. - укp.

Висвітлено теоретичні та прикладні проблеми соціально-економічного розвитку рекламної діяльності в Україні. Зазначено, що рекламна діяльність, як окрема структура, впливає на розвиток соціальних інститутів сучасного українського суспільства та сприяє визначенню стратегій економічних відносин на підприємствах країни, що розробляють маркетингові програми та використовують рекламу для просування продукції. Запропоновано методики та моделі оцінки ефективності рекламної діяльності. На підставі використання математичних методів, результатів маркетингових досліджень визначено можливості прогнозування рекламної діяльності підприємства.

Освещены теоретические и прикладные проблемы социально-экономического развития рекламной деятельности в Украине. Указано, что рекламная деятельность, как отдельная структура, влияет на развитие социальных институтов современного украинского общества и способствует определению стратегий экономических отношений на украинских предприятиях, которые разрабатывают маркетинговые программы и используют рекламу для продвижения продукции. Предложены методики и модели оценки эффективности рекламной деятельности. На основе использования математических методов, результатов маркетинговых исследований определены возможности прогнозирования рекламной деятельности предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лисиця Н. Р. 
Міжнародний бізнес: теорія і практика : монографія / Н. Р. Лисиця, Я. О. Полякова, Л. В. Базалієва, Л. І. Піддубна, Ю. О. Семікоп. - Х. : ХНЕУ, 2008. - 140 c. - Бібліогр.: с. 130-138. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку міжнародного рекламного бізнесу, охарактеризовано стан соціального інституту реклами в епоху трансформації. Зроблено висновок, що динамічний розвиток міжнародного бізнесу обумовлює необхідність формування конкурентної системи стратегічного управління підприємством на міжнародному ринку. Визначено економічну сутність і структуру інтелектального капіталу підприємства, розглянуто етапи та специфіку його формування та функціонування. Описано інформаційно-аналітичні моделі управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Показано економічні переваги розвинутих країн, які визначають тенденції розвитку міжнародного бізнесу.

Проанализированы тенденции развития международного рекламного бизнеса, охарактеризовано современное состояние социального института рекламы в эпоху трансформации. Сделан вывод, что динамическое развитие международного бизнеса обуславливает необходимость формирования конкурентной системы стратегического управления предприятием на международном рынке. Раскрыты экономическая сущность и структура интеллектуального капитала предприятия, рассмотрены этапы и специфика его формирования и функционирования. Описаны интеллектуально-аналитические модели управления международной конкурентоспособностью предприятия. Показаны экономические преимущества развитых стран, которые определяют тенденции развития международного бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131 + У582.90-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Полякова Я. О. 
Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.09.01 / Я. О. Полякова; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2004. - 19 c. - укp.

Розроблено методику прогнозування приросту виручки підприємства від рекламної кампанії (РК) з урахуванням соціально-економічних закономірностей поведінки цільової аудиторії. Запропоновано методичний підхід до визначення резервів максимізації прибутку підприємства у процесі РК на підставі моделей параметричного аналізу взаємозв'язку показників обсягу попиту, загальної виручки від реалізації та загальних витрат на товар у до- та післярекламний період. Визначено оптимальну частотність рекламного звернення в управлінні рекламною діяльністю підприємства з використанням положень теорії граничної корисності в процесі проведення аналізу тенденцій взаємовпливу показників "виручка підприємства від РК" і "рекламні витрати". Удосконалено класифікацію зовнішніх і внутрішніх чинників рекламного процесу з урахуванням характеру участі рекламодавця в їх регулюванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полякова Я. В. 
Теорія і практика екологічного виховання учнівської молоді у Великій Британії (етнопедагогічний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Я. В. Полякова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу чисельних джерел з історії, теорії та практики екологічного виховання визначено роль і місце народно-педагогічної спадщини у формуванні у молодого покоління екологічної свідомості й екологічної культури, відображеної у фольклорній творчості (казках, легендах, епосі, загадках, прислів'ях, приказках, піснях), класичній і сучасній літературі, традиціях, уявленнях, віруваннях британців. Показано взаємозв'язок сучасної теорії та практики екологічного виховання школярів з традиціями британської народної педагогіки та досвідом природокористування. Визначено зміст і основні форми організації етноекологічного виховання, охарактеризовано найбільш ефективні у дидактичному та виховному аспектах методи та засоби прищеплення молоді високих моральних ідеалів і ціннісних орієнтацій у ставленні до природного довкілля, сприймання його неоціненного національного скарбу та загальнолюдського надбання. Проаналізовано програми й різноманітні дидактичні матеріали з етноекологічного виховання учнів, що використовуються у навчально-виховній роботі школи та позашкільних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ)4 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Полякова Я. А. 
Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия / Я. А. Полякова // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2012. - № 1. - С. 86-95. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Представлены рекомендации по анализу показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия, которые позволяют оптимизировать составляющие коммуникационного процесса, а также максимизировать прибыль предприятия посредством комплекса маркетинговых коммуникаций. Для экономического анализа предложено определять коэффициенты прямой эластичности спроса по цене в до- и послерекламный период. Установлен тот факт, что использование комплекса маркетинговых коммуникаций незначительно замедляет падение спроса. Максимизация прибыли в краткосрочном периоде достигается предприятием в условиях комплексного сочетания эффекта использования комплекса маркетинговых коммуникаций и ценовых приемов конкурентной борьбы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Полякова Я. А. 
Принципы функционирования передаточного механизма кредитно-денежной системы в международном бизнесе / Я. А. Полякова // Пробл. економіки. - 2014. - № 1. - С. 37-42. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Современные международные экономические отношения характеризуются уменьшением темпов экономического роста большинства развитых экономических систем, постепенной олигополизацией международных рынков, доминированием интересов частных инвесторов в политических отношениях, усилением интенсивности и частотности локальных, региональных и международных экономических кризисов, что оказывает негативное влияние на тенденции формирования основных направлений перемещения и использования капитала. Рассмотрение теоретических основ функционирования кредитно-денежного механизма и контент-анализ международной статистической информации за продолжительный период времени позволили выделить в качестве основных определенные принципы восстановления целостности передаточного механизма кредитно-денежной системы. Внедрение предложенных принципов в механизм функционирования международной кредитно-денежной системы позволит увеличить темпы роста производства развитых экономических систем, усилить стабильность функционирования развивающихся экономик, уменьшить взаимозависимость различных участников международных экономических отношений, что непосредственно повлияет на улучшение макроэкономических показателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.641

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Полякова Я. О. 
Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємства / Я. О. Полякова // Проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 151-156. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Сучасне трактування сутності стратегії підприємства передбачає трансформацію внутрішніх характеристик підприємства у ключові фактори успіху відповідно до умов функціонування зовнішнього середовища з метою забезпечення позиції стійкого лідерства у довгостроковій перспективі та є одним із ключових моментів системи стратегічного управління підприємством за умов сучасного бізнесу. У межах проведеного дослідження удосконалено логіко-семантичну структуру базових компонентів стратегії підприємства на основі проведення досліджень за допомогою індуктивного методу, що дозволило визначити логічну послідовність етапів формування ключових факторів успіху, визначити умови трансформації базових елементів кожного етапу та провести семантичну оцінку структури базових компонентів стратегії підприємства на кожному із визначених етапів для реалізації процесів цілеспрямування та оцінки результату від впровадження обраної стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Полякова Я. О. 
Критерії вибору базових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємства / Я. О. Полякова, Д. В. Баскович // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 80-84. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Систематизовано критерії вибору базових стратегій зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємства на основі оцінки масштабів їх впливу на стійке економічне зростання підприємства на зовнішньому ринку в довгостроковій перспективі з урахуванням переваг і недоліків наявних стратегічних альтернатив. Розглянуто сутнісну характеристику стратегій ЗЕД; виділено базові стратегії виходу на зовнішній ринок; складено порівняльну характеристику переваг і недоліків стратегічних альтернатив їх реалізації. Систематизовано критерії вибору базової стратегії ЗЕД підприємства. Обгрунтовано вибір того варіанта стратегічної альтернативи ЗЕД підприємства, який сприятиме максимізації прибутку в короткостроковій та середньостроковій перспективах або забезпечить позитивний розвиток репутації підприємства - за умови забезпеченості певним ресурсним рівнем, наявності стратегічної гнучкості та подолання вхідних бар'єрів зовнішнього ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Полякова Я. О. 
Принципи формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2В / Я. О. Полякова, М. В. Надеіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 448-453. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено принципи формування й розробки структури комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства на ринку В2В на засадах інтегрованого підходу. За результатами проведеного дослідження визначено, що основними принципами формування міжнародних інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства на В2В ринку є: включення в комунікативну модель стадії аргументованого вибору та поступова заміна класичних засобів маркетингових комунікацій комунікаціями у сфері інтернет, формування відповідності між комунікативними ефектами міжнародних маркетингових комунікацій та етапами послідовної поведінки споживача - посередника. Запровадження виявлених принципів у процес формування інтегрованого комплексу міжнародних маркетингових комунікацій дозволяє визначити концептуальну та ситуаційну складові комплексу з метою досягнення максимізації інтегрованого ефекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Полякова Я. О. 
Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні / Я. О. Полякова, Д. С. Соломіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 449-455. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Ринок електронної комерції динамічно розвивається на території Україні як у сфері споживання, так і за умов формування ділових комерційних відносин. Аналіз стану та визначення сучасних тенденцій розвитку ринку е-кoмерції та перспективи його розвитку дозволяють відзначити значні темпи зростання даної сфери діяльності в Україні порівняно зі світовими показниками. Структурна складова інструментів ринку електронної комерції України теж наблизилася до міжнародних стандартів. Особливу увагу останнім часом приділено гармонізації категорії мобільної реклами. Визначено прогноз розвитку ринку е-комерції та надано відповідне рівняння тренду. Виявлено вплив новацій на розвиток Інтернет-реклами та залучення споживачів; запропоновано вдосконалення існуючих бізнес-моделей організації електронної торгівлі за рахунок впровадження дошки оголошень та електронного аукціону в поєднанні із моделями маркетплейсу та електронного магазину залежно від сфери діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського