Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Прикотенко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Прикотенко Т. А. 
Проблема формування позитивного ставлення до навчання в учнів початкової школи в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. А. Прикотенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 с. - укp.

Визначено витоки та простежено розвиток ідеї формування позитивного ставлення до навчання. На підставі вивчення історико-педагогічної літератури, офіційно-нормативних документів, архівних матеріалів досліджуваного періоду визначено, обгрунтовано й охарактеризовано етапи розвитку теорії та практики формування позитивного ставлення до навчання у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX - початку XX ст. (І етап - 1860 - 1880-ті рр., II етап - 1890-ті рр. - 1917 р.). Проаналізовано напрями творчого використання минулого досвіду формування позитивного ставлення до навчання в учнів початкової школи сучасними загальноосвітніми навчальними закладами України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прикотенко Т. А. 
Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. / Т. А. Прикотенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 223-228. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі фахової літератури проаналізовано стан теоретичних положень і досвіду реалізації мети, завдань навчання в педагогічній практиці другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Виявлено, що мета початкової освіти полягала у створенні демократичної школи, наданні загальноосвітніх і професійних знань, забезпеченні розумової активності вихованців, сприянні загальносуспільному розвитку.

На основе профессиональной литературы анализируется состояние теоретических положений и опыта реализации цели, задач обучения в педагогической практике второй половины XIX начала ХХ в. Выявлено, что цель начального образования заключалась в создании демократической школы, предоставлении общеобразовательных и профессиональных знаний, обеспечении умственной активности воспитанников, содействии общественному развитии.

Оn the main basis of professional literature the state of realization of the tasks of education in pedagogical practice of the second half of XIX – beginning of XX century is determined. Was revealed that the goal of primary school was to create a democratic school, to give general professional knowledge, to provide mental activity and social development for students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.221.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського