Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Просянок В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Просянок В. В. 
Удосконалення силових хвильових зубчастих передач вживанням кульового зачеплення : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.02 / В. В. Просянок; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 24 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К445.85-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Просянок В. В. 
Оценка эффективности применения пневматического аккумулирования в качестве рабочего тела судовых турбоагрегатов / В. В. Просянок, В. М. Житаренко // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 1. - С. 54-61. - Библиогр.: 11 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082-325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Просянок В. В. 
Влияние температурных показателей на работоспособность дейдвудных капролоновых подшипников / В. В. Просянок // Наук. вісн. ХДМА. - 2014. - № 1. - С. 231-236. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложена методика расчета температурных показателей дейдвудных капролоновых подшипников и приведены некоторые результаты исследования влияния эксплуатационных факторов на работоспособность дейдвудных капролоновых подшипников. Применение капролона в качестве материала для дейдвудных подшипников на водяной смазке показал достаточно надежные результаты работы по бронзовым и нержавеющим облицовкам. Однако при определенных эксплуатационных условиях температура в дейдвудном подшипнике может превысить теплостойкость капролона. Вследствие этого несущая способность подшипника резко снижается, происходит подплавление и ускоренный износ подшипника. Несмотря на широкое применение подшипников скольжения изготовленных из капролона в дейдвудных устройствах судов, методика их теплового расчета недостаточно освещена и не позволяет определить влияние эксплуатационных факторов на надежность ответственного узла судна. Учитывая вышесказанное, с целью повышения надежности дейдвудных подшипников из капролона, актуальна разработка методики расчета температурных показателей и определение критических эксплуатационных параметров. Эксплуатационная температура капролонового дейдвудного подшипника c водяной смазкой и охлаждением определяется на основе составления теплового баланса теплообразования в подшипнике и теплоотдачи. В результате расчета определено влияние некоторых эксплуатационных параметров на температуру нагрева дейдвудного подшипника. Использованы результаты проведенных исследований температуры нагрева дейдвудных подшипников из капролона на различных эксплуатационных режимах рыболовных судов типа СЧС. Результаты исследования показали удовлетворительную сходимость практических и теоретических параметров. Сделан вывод что, одним из определяющих факторов нагрева подшипников является расход смазывающей-охлаждающей жидкости. Материалы статьи использованы при проектировании дейдвудных устройств с использованием капролона в качестве материала подшипников.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Макаренко М. В. 
Дослідження чинників конкурентоспроможності портів ЄС / М. В. Макаренко, В. В. Просянок, А. З. Шайхатдінов // Екон. вісн. Донбасу. - 2021. - № 1. - С. 31-36. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено значення портів у європейському контексті (ЄК) шляхом вивчення різних управлінських характе ристик та складнощів щодо розробки єдиної європейської політики, а також заходів, вжитих ЄК для покращення конкуренції в цій галузі. Розглянуто основні положення Зеленої книги як засобу підвищення конкурентоспроможності та проаналізовано її основні моменти. Розглянуто напрями політики ЄС щодо розвитку портової галузі шляхом регулювання конкурентних стратегій портів з метою сприяння, регулювання та забезпечення портової конкуренції на місцевому, регіональному та міжнародному рівнях. Транспорт стає невід'ємною частиною виробничого процесу, оскільки глобалізація, порти та морський сектор є ключовими факторами логістичних концепцій. Досвіт ЄС довів, що економічно-ефективна, надійна та конкурентоспроможна портова система має стратегічне значення для досягнення лібералізації конкурентоспроможної торгівлі. Більше того, щоб гарантувати, що роль портів сприяє успіху цих принципів, ЄС намагається створити єдину національну політику. Основна мета політики - сприяння засобам управління портовим фінансуванням, конкуренцією та покращення стану портової галузі. Підкреслено, що пропозиції ЄС можна звести до чотирьох основних напрямів: вдосконалення та модернізація портової інфраструктури та включення їх до транс-європейської транспортної мережі; створення конкурентного ігрового поля; просування досліджень і розробок для портів; налагодження діалогу між усіма партнерами для вирішення відповідних проблем. Однак перше, з чим виникли складності при формуванні єдиної національної політики в портовій галузі, - це різниця в розмірі портів, потужностях, географічному розташуванні, управлінні, функціонуванні та зайнятості. Основні відмінності міжєвропейськими портами є результатом різних культур та способів мислення. Перш за все, три теорії управління є подібніми між досліджуваними портами. Далі, розмір порту може бути місцевим, національним або міжнародним. Існує дуже важлива подібність між цими портами, оскільки всі вони є міжнародними; вони обслуговують ту саму велику теориторію і є воротами до Європи. Зайнятість є важливим фактором, оскількив Європі можна знайти дві практики відрядно або базову заробітну плату або постійну роботу. З іншого боку, основні відмінності, які можна виявити, - це спосіб роботи та географічне розташування. Іншими словами, якщо порт є лиманом або прибережним, це природна гавань або система закритих доків. Цей фактор має одну з основних відмінностей між портами, оскільки дає порівняльну перевагу з точки зору маневрування. Підкреслено, що подібність та відмінності разом з індустріалізацією, зв'язками з внутрішніми районами та екологічною політикою є головними факторами, які будуть основою успіху одних портів та загрозою для інших. Ці розбіжності насправді є одним із мотивів того, чому ЄК ініціював Закон ЄС, який повинен поширюватися на порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)374.610.3-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського